folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Akıllı Tasarım [Intelligent Design] Teorisi (Yaradılış)



Akıllı Tasarım [Intelligent Design] Teorisi (Yaradılış)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    :) yanlış anlıyorsun, ya da ben anlatamadım..


    lamark ın teorisi çökmüştür. Kullanan organlar gelişir ve kalıtsaldır diyor lamark ama yanlıştır. Dediğin gibi vücut geliştirme örneği var.. Bir deney yapılıyr.. 20 döl boyunca farenin kuyruğu kesiliyor,21. döl yine kuyruklu oluyor bu da lamark ın teorisini çökertiyor.. Yavrulara geçmesi için bilgilerin eşey hücrelerinde değişme olması şarttır


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Ertan Hoca'nın anlattığı doğru. Lamark çöktü. Evrimsel olması için diğer döllerede aktarılması gerekir. Kas yaparsın ama senin çocuk kaslı doğmaz, yani bu ona aktarılmaz...Dolayısıyla evrimsel açıdan bi önemi olmaz...

    Her Hakkım Saklıdır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheoSsSlave
    TheoSsSlave's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    nikoteen bunu yazdı:



    Ben evrime inanıyorum ama darwinin anlattığı şekilde şu sundan gelmedir atalarımız maymundu gibi bir evrime değil !

     

    Bugünde bilim adamları biliyor ki kullanılan her organ gelişir ve bu gelişme sürecinde bir takım değişikliğe maruz kalır en basit örnek: vucut çalıştırmaya gidin..Ve değişimi görün ama yine akla takılan vucutcu birisinin çocuğu vücütcu gibi doğmuyor işte..Bence evrim kalıtsal değil ap ayrı bir varoluş.. Timsahlar yılanlardan falan gelmiyor yada her neyse..Sundan gelme diye tabir edilen her tür,apayrı bir tasarım harikasıdır..



    buna evrim denmez evrim için mesela kol kaslarını geliştirip uçarsan bu evrimdir ama kol kaslarını güçlendirip şekillendirmen değil bu yapılsal değişim dna nı yada genotipini etkilemez saçam bişeye inanıyon sen sanıyorum.

    Hiçbir şey için ölmeyecek biri, yaşamayı hak etmemiştir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    dostum bence buna evrim denmez diye bi şey denmez :)


    Evrim d


    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Dostum bence "Buna evrim denmez" diye bişey denmez :)


    Topiğin başından beri anlatmaya çalıştığımda bu Ewrim demek değişim demektir ve kullanılan bir organın gelişmesi değişimdir yani Ewrimdir. Sen Ewrim kelimesinden illede darwinin kastettiği evrimi algılıyosan oda senin seçimin tabi...


    Neyse..Şimdi tamamdır Ertan hoca..Demek istedini anladım.Kalıtsallaşması mumkun değildir ama kukllanılan organ gelişir..Yani teorinin sadece bi kısmı çökmüştür..Anlaşıldı..Sağol..


    Troubles'll come & they'll pass
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    darwin in destekçileri de kullanılmayan organın köreldiği iddiası.. Örnek olarak kör bağırsağı gösterirler ve daha başka örnekleri.Ancak vücuttu körelmiş ve kullanılmayan bir parça yoktur. Kör bağırsağın vücut savunma sisteminde önemli rol oynadığı belirlenmiştir..

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    dünya tam 12 milyar yıldır var 12 milyar yıldır şekilleniyor...yazılı insan medeniyeti 5000 yıl diyelim 1 milyon yıl olsun geri kalan 11.999.999.999 yıldır ne bir tanrı ne bir din ne bir devlet ne bir ideoloji var...bizler git gide küçülmekte ve binlerce hastalıkla boguşan bir insan kuşagıyız ilerisi nasıl olucak bilmiyorum dünya şu an yok olmak üzere allaha bin şükür!

    bassinyourface
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    fazla bilmiş bilmiş konuşulmaması lazım bu konuda geçen bir kitap okudum  evriminm bilimsel kanıtları var dediğine göre yarın kitaptan bakıp yazıyım.


     


    *Zaten evrime evet demek allaha hayır olacağından dünyada kabul görmez ve kimse tarafsız yaklaşamaz bu konuya.


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:



    dünya tam 12 milyar yıldır var 12 milyar yıldır şekilleniyor...yazılı insan medeniyeti 5000 yıl diyelim 1 milyon yıl olsun geri kalan 11.999.999.999 yıldır ne bir tanrı ne bir din ne bir devlet ne bir ideoloji var...bizler git gide küçülmekte ve binlerce hastalıkla boguşan bir insan kuşagıyız ilerisi nasıl olucak bilmiyorum dünya şu an yok olmak üzere allaha bin şükür!


    biraz abartıyorsun hoca.. :) Dünya 4.5 milyyardır var.Ve tahminlere göre 1 mlyar yılı soğumayla geçilmiştir. 3.5 milyar yıl önce ilk canlı hücreler yaratılmıştır. .Tahmin tabii.Bu kambriyenden önceki devire rast gelir. Kambriyen devri 540 mlyon yıl önce komplex canlılar yaratılmıştır. Evrmimci bilm insanın 10 bin yıl önce olduğunu söylüyor. Ama milyonlarca yıllık fosiller bazı insan türlerinin olduğunu gösteriyor.. Bazı bilgilere göre h.z. adem in boyu günümüz insanlarından çok çok büyük olduğudur.. Eskiden de hastalıklar vardı.. O anki bağışılık sistemi ile şimdiki bir değil.Buzullar eriyince eskiden yaşamış virusler ortaya çıkacak ve dünyanın çoğundaki canlılar ölecektir, bağışıklığımız yok çünkü.Milyonlarca virus çeşidi bizi bekliyor... Sonra devam ederiz :)


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 3608 Toplam Mesaj: 30