Akp İstemiyoruz Mitingi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar...

    Bugün kızılayda dolanırken miting oldu

    Akp istemiyoruz diye tam şeyde idi ... Gazi üniversitesi Mimarlık bölümü tarafında oldu...

    Diyeceğim tbt den mitinge katılan varmıydı ve de bu olay hakkında ne düşünüyorsunuz :) ??


    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    seçimlerde alır götürür orayı akp bence.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Arkadaşım gazi üniversitesini belki alabilir rektör falan belki kandırabilir ama emin ol o genç öğrencilerimiz kesinlikle fikirlerini değiştirmeyecektir. 


    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    ahahaha :D bende onları istemiyorum varmı böyle bişi ? düşüncesine ters düşen şeyler istemiyolar varmı başka bi istekleri?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    Rebelist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşım gazi üniversitesini belki alabilir rektör falan belki kandırabilir ama emin ol o genç öğrencilerimiz kesinlikle fikirlerini değiştirmeyecektir. 


    -----------------------------
    yok ondan bahsetmiyorum.valla yanlış anlaşılmasın ama bizim halkımızın sosyalist lere anarşist gözle bakmasından da yararlanıyor akp.yani en basit örneği alkol yasaklarında alkolüme dokunma gösterileri yapılmıştı.akp aldı götürdü oraları.orada oturan bütün yöre halkı yapsa dediğini anlıyıcam ama " bunlar anarşist " deyip pankartlarda yazanların tam tersine gidiyor halk ve bedava kömür gibi yalanlara daha kolay kanıyor.bunlar belki iyi örnekler olmadı ama sen anlatmak istediğimi anlamışsındır sanırım.saygılar.

    edit:bu arada yürüyenler kimdi onun hakkında da bi bilgim yok baya sıçık bi post attım sanırım ama sen anladın onu :)


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    Halkı en iyi kandıran kazansın :).Holyreform un dedikleri doğru bence de.Miting yapılırken olay derinlemesine incelenmeli.Ters tepebiliyor.

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Ya hayır... Ben yanlış anlamışta olabilirim yalnız orayı da alır derken ben fikir yönünden öğrencileride alacak diye anladım, kusura bakmayın :)

    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    bizim C.S Takımı toplansın kanaslarla Falan Gelelim ne olur ne olmaz.. Boş işler bunlar boşşş

    www.tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    caves sen mer al ben b tutacan ali meydandan rush atsın
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    güzel halkım benim.

    akıllı halkım benim.

    dtp den başlasaydınızya.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel halkım benim.

    akıllı halkım benim.

    dtp den başlasaydınızya.


    -----------------------------

    Hangisi daha ön sırada yer alır sence protesto için ? 

Toplam Hit: 4988 Toplam Mesaj: 33