Akp İstemiyoruz Mitingi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Ulkenin asil sorunu dtp degil akp ise insanlar akp yi protesto edecektir.Iktidar sonucta.Dtp yi kimse istemiyor zaten , dtp yi barindirip hayat verende akp.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    demogoji yapmakta ısrar eden arkadaşlara bir lafımız yok tabiki.

    demekki ülkenin %47 si dtp ye destek veriyor onun orda barınmasına göz yumuyor.

    bu ülkenin %47 si salak bu ülkenin % 47 si dini kullananlara alet oluyor .

    bu ülkenin % 47si atatürk düşmanı.

    bu ülkenin %47 si %53 ünden daha güçlü .

    vs vs vs ..

    öyle ya akp dtp yide meclise soktu :)

    her suç akp de.

    buda sanki çokta s.kimde

    edito; varsa bir yanlış bunuda halk düzeltecektir.

    düzeltmezse bu halka herşey müstahaktır :)


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    kimin demogoji yaptigi ortada :)

    Evet bu ulkede azimsanmayacak oranda cahil , egitimsiz , hacihoca ,tekke zaviye tariqat uyesi insanlar var.Azimsanmayacak oranda sih seyh baba dede diye ayaklara kapanan insanlar var.Buda Ataturk'un feodalizmle mucadelesinini ne kadar hakli oldugunu gosterir.Ve feodallerin anti-cumhuriyetci yapilanmalarini incelmek gerekir.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DTP'ye hayır mitingi hiç olmadıki şu ana kadar...

    Neden boş beleş insanlar vs. gibi sözler söylüyorsunuz...DTP'ye hayır mitingi yapan hiç kimse yok...

    Sadece oradakiler değil...Hiç kimse yapmıyor...

    HİÇ KİMSE!


    -----------------------------

    Yapılan zaten yapılır.Yapılmayanı yapın.Sizde haklısınız devletin polisi size birşey yapmaz ama DTP hayır derseniz karşınıza çıkanın şakası olmaz..

    Ymedi mi abi ? 


    Konumu silenlere inat kürdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    miting yapanlara ve yapacaklara başarılar dilerim.ama unutmamak lazım, bu ülke ne tandoğan mitingleri, ne laiklik mitingleri gördü.ama yinede yapın siz mitinginizi.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Dtp'lilerde habire bu mitingden yapıyo :D Anlamadım ne iştir :D

    Akp'yi seviyorum.

    Dün gelip üniversitede açılış yaptı çok seviyom onu. Zarar eden çiftçiye yardım gelecekmiş. I love you Tayyip. Senin dashaklarını öpeim dayyip baba xD

    Ayrıca DTP yerel yönetiminede fırça attı xD Nedir bu çöplerin hali bizim belediyelere baksında biraz örnek alsın dedi :D Ay ulan yerel seçimde diyarbakırıda alsa bu ibne ne güzel olur :D Zaten bi izmir düşmedi bi diyarbakır :|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dtp'lilerde habire bu mitingden yapıyo :D Anlamadım ne iştir :D

    Akp'yi seviyorum.

    Dün gelip üniversitede açılış yaptı çok seviyom onu. Zarar eden çiftçiye yardım gelecekmiş. I love you Tayyip. Senin dashaklarını öpeim dayyip baba xD

    Ayrıca DTP yerel yönetiminede fırça attı xD Nedir bu çöplerin hali bizim belediyelere baksında biraz örnek alsın dedi :D Ay ulan yerel seçimde diyarbakırıda alsa bu ibne ne güzel olur :D Zaten bi izmir düşmedi bi diyarbakır :|


    -----------------------------

     

     ya neden hep benim düşüncelerimin aynısını yazıyosun :D


    We can be more, we can be much more.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    kimin demogoji yaptigi ortada :)

    Evet bu ulkede azimsanmayacak oranda cahil , egitimsiz , hacihoca ,tekke zaviye tariqat uyesi insanlar var.Azimsanmayacak oranda sih seyh baba dede diye ayaklara kapanan insanlar var.Buda Ataturk'un feodalizmle mucadelesinini ne kadar hakli oldugunu gosterir.Ve feodallerin anti-cumhuriyetci yapilanmalarini incelmek gerekir.


    -----------------------------
    hocam demogoji demek boş laf demektir ,bir üst mesajımdaki boş lafı gösterirmisin?

     bu ülke müslüman bir ülke çoğunluğu öyle yani.

    dolayısıyla bu ülkede şeyh te bitmez tekke de bitmez tarikatlarda bitmez.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DTP'ye hayır mitingi hiç olmadıki şu ana kadar...

    Neden boş beleş insanlar vs. gibi sözler söylüyorsunuz...DTP'ye hayır mitingi yapan hiç kimse yok...

    Sadece oradakiler değil...Hiç kimse yapmıyor...

    HİÇ KİMSE!


    -----------------------------

    Yapılan zaten yapılır.Yapılmayanı yapın.Sizde haklısınız devletin polisi size birşey yapmaz ama DTP hayır derseniz karşınıza çıkanın şakası olmaz..

    Ymedi mi abi ? 


    -----------------------------
    sen ne demeye çalışıon biraz açık yazsana ? dtp'li mahlukatları ve ona oy veren zevatları insan yerine koyanmı varda dtp'ye hayır mitingi yapacak.yemedi mi abi ne demek ? millet polisten korkmuyor, iki üç mahlukattan mı korkacak ?

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Akp den daha tehlikeli dtp dtp yi istemiyoruz yapsanıza

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 4987 Toplam Mesaj: 33