Akp İstemiyoruz Mitingi
-
Ulkenin asil sorunu dtp degil akp ise insanlar akp yi protesto edecektir.Iktidar sonucta.Dtp yi kimse istemiyor zaten , dtp yi barindirip hayat verende akp.
-
demogoji yapmakta ısrar eden arkadaşlara bir lafımız yok tabiki.
demekki ülkenin %47 si dtp ye destek veriyor onun orda barınmasına göz yumuyor.
bu ülkenin %47 si salak bu ülkenin % 47 si dini kullananlara alet oluyor .
bu ülkenin % 47si atatürk düşmanı.
bu ülkenin %47 si %53 ünden daha güçlü .
vs vs vs ..
öyle ya akp dtp yide meclise soktu :)
her suç akp de.
buda sanki çokta s.kimde
edito; varsa bir yanlış bunuda halk düzeltecektir.
düzeltmezse bu halka herşey müstahaktır :)
-
kimin demogoji yaptigi ortada :)
Evet bu ulkede azimsanmayacak oranda cahil , egitimsiz , hacihoca ,tekke zaviye tariqat uyesi insanlar var.Azimsanmayacak oranda sih seyh baba dede diye ayaklara kapanan insanlar var.Buda Ataturk'un feodalizmle mucadelesinini ne kadar hakli oldugunu gosterir.Ve feodallerin anti-cumhuriyetci yapilanmalarini incelmek gerekir.
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------DTP'ye hayır mitingi hiç olmadıki şu ana kadar...
Neden boş beleş insanlar vs. gibi sözler söylüyorsunuz...DTP'ye hayır mitingi yapan hiç kimse yok...
Sadece oradakiler değil...Hiç kimse yapmıyor...
HİÇ KİMSE!
-----------------------------Yapılan zaten yapılır.Yapılmayanı yapın.Sizde haklısınız devletin polisi size birşey yapmaz ama DTP hayır derseniz karşınıza çıkanın şakası olmaz..
Ymedi mi abi ?
-
miting yapanlara ve yapacaklara başarılar dilerim.ama unutmamak lazım, bu ülke ne tandoğan mitingleri, ne laiklik mitingleri gördü.ama yinede yapın siz mitinginizi.
-
Dtp'lilerde habire bu mitingden yapıyo :D Anlamadım ne iştir :D
Akp'yi seviyorum.
Dün gelip üniversitede açılış yaptı çok seviyom onu. Zarar eden çiftçiye yardım gelecekmiş. I love you Tayyip. Senin dashaklarını öpeim dayyip baba xD
Ayrıca DTP yerel yönetiminede fırça attı xD Nedir bu çöplerin hali bizim belediyelere baksında biraz örnek alsın dedi :D Ay ulan yerel seçimde diyarbakırıda alsa bu ibne ne güzel olur :D Zaten bi izmir düşmedi bi diyarbakır :|
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------Dtp'lilerde habire bu mitingden yapıyo :D Anlamadım ne iştir :D
Akp'yi seviyorum.
Dün gelip üniversitede açılış yaptı çok seviyom onu. Zarar eden çiftçiye yardım gelecekmiş. I love you Tayyip. Senin dashaklarını öpeim dayyip baba xD
Ayrıca DTP yerel yönetiminede fırça attı xD Nedir bu çöplerin hali bizim belediyelere baksında biraz örnek alsın dedi :D Ay ulan yerel seçimde diyarbakırıda alsa bu ibne ne güzel olur :D Zaten bi izmir düşmedi bi diyarbakır :|
-----------------------------ya neden hep benim düşüncelerimin aynısını yazıyosun :D
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------kimin demogoji yaptigi ortada :)
Evet bu ulkede azimsanmayacak oranda cahil , egitimsiz , hacihoca ,tekke zaviye tariqat uyesi insanlar var.Azimsanmayacak oranda sih seyh baba dede diye ayaklara kapanan insanlar var.Buda Ataturk'un feodalizmle mucadelesinini ne kadar hakli oldugunu gosterir.Ve feodallerin anti-cumhuriyetci yapilanmalarini incelmek gerekir.
-----------------------------
hocam demogoji demek boş laf demektir ,bir üst mesajımdaki boş lafı gösterirmisin?bu ülke müslüman bir ülke çoğunluğu öyle yani.
dolayısıyla bu ülkede şeyh te bitmez tekke de bitmez tarikatlarda bitmez.
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------DTP'ye hayır mitingi hiç olmadıki şu ana kadar...
Neden boş beleş insanlar vs. gibi sözler söylüyorsunuz...DTP'ye hayır mitingi yapan hiç kimse yok...
Sadece oradakiler değil...Hiç kimse yapmıyor...
HİÇ KİMSE!
-----------------------------Yapılan zaten yapılır.Yapılmayanı yapın.Sizde haklısınız devletin polisi size birşey yapmaz ama DTP hayır derseniz karşınıza çıkanın şakası olmaz..
Ymedi mi abi ?
-----------------------------
sen ne demeye çalışıon biraz açık yazsana ? dtp'li mahlukatları ve ona oy veren zevatları insan yerine koyanmı varda dtp'ye hayır mitingi yapacak.yemedi mi abi ne demek ? millet polisten korkmuyor, iki üç mahlukattan mı korkacak ? -
Akp den daha tehlikeli dtp dtp yi istemiyoruz yapsanıza
