Alkışla Açılıp Kapanan Işık
-
Arkadaşlar 1-2 tane yabancı filmde görmüştüm adamlar odalarının ışığını el çırparak açıp kapatıyordu...
Böyle bir şey mümkün mü?
Yatakta geceleri kitap okurken uyuyup kalıyorum ve ışık da çok rahatsız ediyor, kapatmaya da üşeniyorum sabaha kadar binbir zorlukla, ışığın altında uyuyorum.
Halbuki böyle bir şey olsa ne kadar rahat ederim...
Var mıdır bu teknoloji?
-
şey olabilir.. apartmandaki haraketle açılıp kapanan ışıkların süresi uzatılıp yapılabilir.. mesela 30 dakika.
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
şey olabilir.. apartmandaki haraketle açılıp kapanan ışıkların süresi uzatılıp yapılabilir.. mesela 30 dakika.
-----------------------------o zaman da arkadaş uyumadığı sürece 30 dakikada bir tekrar uyanıp ışığı açmak zorunda kalır :)
adam zaten üşengeç :D
-
CTG bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
şey olabilir.. apartmandaki haraketle açılıp kapanan ışıkların süresi uzatılıp yapılabilir.. mesela 30 dakika.
-----------------------------o zaman da arkadaş uyumadığı sürece 30 dakikada bir tekrar uyanıp ışığı açmak zorunda kalır :)
adam zaten üşengeç :D
-----------------------------
ışığı açması için hareket etmesi yeterli diyorum işte (:
-
o zaman da uyurken sağa sola döndükçe bile ışık yanar :D
-
elektronik bilgin olduktan sonra herşeyi yapabilirsin
şimdi bende pek anlamam tabi öncelikle ses kaydedebilceğin bi çip bulman lazım ve ellerini birbirine vurduğunda bu sesi çipe kaydetmen lazım
ondan sonra bu sesi çipte tanımlaman gerek
sadece el çırpma sesi geldiğinde çip bunu algılamalı ve eğer çıkış inaktif ise aktif duruma geçirmeli ses bi daha geldiğinde aynı durumu tersi için yapmalı
yani teoride çok kolay da pratik olayı uğraştırıyo :D
-
CTG bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
şey olabilir.. apartmandaki haraketle açılıp kapanan ışıkların süresi uzatılıp yapılabilir.. mesela 30 dakika.
-----------------------------o zaman da arkadaş uyumadığı sürece 30 dakikada bir tekrar uyanıp ışığı açmak zorunda kalır :)
adam zaten üşengeç :D
-----------------------------
Ayrıca uyusa bile yatakta uyurken sağa sola dönünce yine açılır ışık.
Ama alkışla çalışan bi sistem arkadaşımın dönem ödeviydi ve birine yaptırmıştı. Muhakkak var birinden devreleri bulman lazım. -
arkadaşlar benim derdim uykum geldiğinde ellerim şak şak yapayım ışık kapansın direk yatayım uyuyayım...
bir de maliyeti ne olur bu işin?
-
Alkış ile 230v 300w Lamba yakma devresi: http://www.elv-downloads.de/service/manuals/Lichtorgel/38231-Lichtorgel.pdf
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------Alkış ile 230v 300w Lamba yakma devresi: http://www.elv-downloads.de/service/manuals/Lichtorgel/38231-Lichtorgel.pdf
-----------------------------hiç anlamam ki :D nasıl bulucam bundan ankarada :D
-
http://www.ticaretgroup.com/asp/show_stock.asp?product=Z-35
