Alkışla Açılıp Kapanan Işık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Ankaradaysan Ulus konya sokakta bulabilirmişsin.
    Elektronik devreler satan yerlerde hobi devresi diye satılıyormuş.
    http://www.supermeydan.net/forum/forum72/thread21902.html
    http://robot.metu.edu.tr/forum/viewtopic.php?p=4443&sid=c9a2f9d74117e452f15bdcd09046a3c0
     

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    hani bazı dairelerde vardır elektrik otomatiği insanı görünce otomatik yanar siz bir kat üste çıkınca alt kattaki söner. Buna benzer bi sistem mümkün. Elektrikçilerin biriyle konuşursan istediğin mekanizmayı kurabilirler.

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek
    ne var bunda çıkalı yıllar oldu bu tekolojinin akıllı evlerde dahada gripleri kullanılıyor sesi analiz edip çalışanları var teknoloji işte fantazi sadece başka bişe değil. osuruyosun klima çalışıyo falan :D

    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    Blue_moon bunu yazdı:
    -----------------------------
    hani bazı dairelerde vardır elektrik otomatiği insanı görünce otomatik yanar siz bir kat üste çıkınca alt kattaki söner. Buna benzer bi sistem mümkün. Elektrikçilerin biriyle konuşursan istediğin mekanizmayı kurabilirler.
    -----------------------------

    hoca o farklı yaW :/ o hareket algılayıcı sensörlerle yapılıyo benim bildiğim bunda ses  sistemi etkin alkışlama zortlatla ne bileyim konşma gibi mesela ben akıllı evlerin içinde bakmıştım adam robotla konuşuyo ışığı kapat diyo kapanıyo falan fantazi garip bişe. 


    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Sese duyarlı lambalardan bahsediyorsun sen..
    Daha çok bunların robot halleri var discolarda kullanılır ama maliyeti toplam sistemle beraber yaklaşık 7500€ falan ama tek bir lamba istiyorsan bunu herhangi bir elektronikçide de yaptırabilirsin..
    Yalnız duyarlılığını iyi ayarlatman lazım en ufak bir seste de olsa senin kontrolün olmadan da açılabilir..
    Yaklaşık 300wattlık bir şey olması lazım çünkü normal bir oda lambasında bulamazsın, görüntüye duyarlı olanlarla sese duyarlı olanlar arasında çok fark var.

    Eğer istersen sana bi tane yollarım ama bendeki projektör ve yaklaşık 650Lira :D

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    125$ a sen uyurken istediğin cihazları düğme ile açıp kapatabilecek bir cihaz satabilirim.

    3 metre de menzili var. 

    Ayrıca her kumanda için de 20$ cepten çıkarman lazım.

    Ha bir de montaj ve işcilik var.

    (5$ de adaptöre verceksin)

     

    Ayrıca 40TL gibi bir parayı da bir elektrik işçisi tutmak için harcayacaksın... 

    (Double-throw switch vs gibi ufak tefek harcamaları hesaba katmıyorum bu arada)

    Yani sana toplam maliyeti 200$ civarı birşey olur. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    125$ a sen uyurken istediğin cihazları düğme ile açıp kapatabilecek bir cihaz satabilirim.

    3 metre de menzili var. 

    Ayrıca her kumanda için de 20$ cepten çıkarman lazım.

    Ha bir de montaj ve işcilik var.

    (5$ de adaptöre verceksin)

     

    Ayrıca 40TL gibi bir parayı da bir elektrik işçisi tutmak için harcayacaksın... 

    (Double-throw switch vs gibi ufak tefek harcamaları hesaba katmıyorum bu arada)

    Yani sana toplam maliyeti 200$ civarı birşey olur. 


    -----------------------------
    Yapma abi ya ufak bi devre istiyor adam. Konya sokakta alıp lambanın anahtarına ekliyeceğin bi sistem 30-40 milyonu geçmez. Tabi oda en fazla. 5-10 tl bile olabilir.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ben küçükken bi gorilcik almıştım yükses se gelince makarina şarkısını çalıyodu ucuz da bişeydi şimdi gorilcikler konunun alakası şu içindeki devre hariç bir de goril sıfatında bi kumaş var ikisinin parası7 lirayı geçmiyodu sanırım yani ses sensörü epey ucuz ama bunu ikinci kerede yani sesi tekrar alınca işlemi tersine çevirip lambayı söndürecek eleman nedir ne kadar tutat o da araştırılı böyle bişey mümkün yani kendin de yapabileceğin gibi biraz araştırarak satın alabilirsin de ve o kadar pahalıya mal olucanı sanmıyorum ayrıca nasıl bi üşengeçliktir anahtarı yatağın yanına al öleyse bu da bi çözüm :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------
    Yapma abi ya ufak bi devre istiyor adam. Konya sokakta alıp lambanın anahtarına ekliyeceğin bi sistem 30-40 milyonu geçmez. Tabi oda en fazla. 5-10 tl bile olabilir.

    -----------------------------

     

    Okumak büyük erdemdir arkadaşım:

    "istediğin cihazları düğme ile açıp kapatabilecek bir cihaz satabilirim."

     

    Ben ciddi bir elektronik cihazdan bahsediyorum.

    COM u ile, NC si ile, NO su ile... 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    if alkis="yes"  then
    lamba=0
    else
    lamba=1
    end if

    bugün fazla asp kastım galiba :D

     

     

    şu apartman girişlerindeki harekete duyarlı lambaları ters mantığa çevirirsen istediğin gibi olur sanırım ama çevrilirmi bilmem,

    1 saat e ayarlıyca, 1 saat içinde hareket etmezsen yanacak =) elektrikçilere sormak lazım belki olur.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 10863 Toplam Mesaj: 30