folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Allah Turknet'in Belasını Versin



Allah Turknet'in Belasını Versin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    herkes CEO'ya mail mi atmali.

    o halde CEO'sunun ve yonetim kurulunun mail adreslerini yazxayim buraya :)

    fikir güzel hizmet kötü. kötü oldugunu kabul etmeliyiz.

    kötü yanı. iyiyken degil kötü durumlarda nasıl davrandıkları onemli. 

    ayrıca diğerleri kötü eh bu da kötü normal demek kazıklanmanın ilk adımıdır.

    hiç birimiz bedava hizmet almıyoruz. para veriyoruz. sorun oldugunda essek gibi destek olacaklar, adam gibi hizmet verecekler.


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Türknet ilkin iyiydi ama giderleri düşürmek için müşteri hizmetleri elemanlarını çıkartıp yazılı sisteme geçince boka sardı ve hala bu sistemde inat ediyorlar. Biz burada adamlara para veriyoruz ve verdiğimiz para karşılığında vaat edilen hizmeti almak isteriz. Her sorunda genel müdüre mail atmakla uğraşamam. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    herkes CEO'ya mail mi atmali.

    o halde CEO'sunun ve yonetim kurulunun mail adreslerini yazxayim buraya :)

    fikir güzel hizmet kötü. kötü oldugunu kabul etmeliyiz.

    kötü yanı. iyiyken degil kötü durumlarda nasıl davrandıkları onemli. 

    ayrıca diğerleri kötü eh bu da kötü normal demek kazıklanmanın ilk adımıdır.

    hiç birimiz bedava hizmet almıyoruz. para veriyoruz. sorun oldugunda essek gibi destek olacaklar, adam gibi hizmet verecekler.

    Herkes CEO ya mail atmalı demiyorum, istediğinde iletişim kurabiliyorsun diyorum. İşte sorun burada, iletişim kurmayı bilmiyoruz. Hep görmek istediğimiz gibi yaklaşıyoruz durumlara. Bugüne kadar sorunumu izah edip, uğraşıp da çözemediğim sorunum olmadı.

    Haklısın bedava hizmet almıyoruz ama ülkenin standardı belli. Hepsi kötünün iyisi, net. O yüzden yrak kürek forumlarda yazıp zaman harcayana kadar sorununuzu çözmeye odaklanmalısınız. 


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    tanrı Türkneti korusun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Türknet in fiber altyapı üstünden hizmet vermediğini duyuca yıkıldım belasını verse de vermese de bana farketmiyor :D 


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    Mail adresini paylaşsan da biz de yazsak hocam sorun olduğunda?


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    Mail adresini paylaşsan da biz de yazsak hocam sorun olduğunda?

    1. ortada verileceği iddia edilen bir hizmet var 

    2. Hizmet için ödenen para var

    3. Verileceği iddia edilen hizmetlerden firma farketmeksizin yıllardır milletin canına tak etmiş durumda çıkan sorunlardan dolayı

    4. Sorunun ne olduğunu çözmek teknik ekibin işidir. Kullanıcı der ki böyle böyle durum var onlar da der ki bu var mı böyle yapınca bu oluyomu der semptonları belirler aksiyon alır. 

     

    Yıllardır internet mevzuunda gerek teknik arızalar gerekse firmaların müşterileri maddi olarak sikmesinden dolayı artık kimsenin tahammülü kalmamış. Bu sebeptedir ki adam düzgün net alınca hassssiktrir deyip seviniyo gelip buraya yazıyor e tabi sorun yaşayan da gelip canına tak edince buraya yazıyor. 

     

    CEO gibi yerlere mail atmak twit atmak ezikliktir iletişim kopukluğudur alt ekibin üst ekibi siklememesidir teknik yetersizliktir. Amk milyar dolarlarlık şirketi yöneten adama siktiri boktan dsl sorununu çözmesi için yazı yazmak ne demek ya  ajsdhflkajhsdlfkjh 

     

    Düzgün konuşmak işe yaramıyor bela okuyup hakaret savurmak gerekiyor arızaların çözümünü %40 a varan oranda daha hızlandırıyor bu davranışlar.

     

     

    Vel hasılı demem o ki Türkiyede alt yapı belli, teknik eleman  kalitesi belli, yönetim belli... Bu tip davranışlar normal.


    next next next install
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    Mail adresini paylaşsan da biz de yazsak hocam sorun olduğunda?

    1. ortada verileceği iddia edilen bir hizmet var 

    2. Hizmet için ödenen para var

    3. Verileceği iddia edilen hizmetlerden firma farketmeksizin yıllardır milletin canına tak etmiş durumda çıkan sorunlardan dolayı

    4. Sorunun ne olduğunu çözmek teknik ekibin işidir. Kullanıcı der ki böyle böyle durum var onlar da der ki bu var mı böyle yapınca bu oluyomu der semptonları belirler aksiyon alır. 

     

    Yıllardır internet mevzuunda gerek teknik arızalar gerekse firmaların müşterileri maddi olarak sikmesinden dolayı artık kimsenin tahammülü kalmamış. Bu sebeptedir ki adam düzgün net alınca hassssiktrir deyip seviniyo gelip buraya yazıyor e tabi sorun yaşayan da gelip canına tak edince buraya yazıyor. 

     

    CEO gibi yerlere mail atmak twit atmak ezikliktir iletişim kopukluğudur alt ekibin üst ekibi siklememesidir teknik yetersizliktir. Amk milyar dolarlarlık şirketi yöneten adama siktiri boktan dsl sorununu çözmesi için yazı yazmak ne demek ya  ajsdhflkajhsdlfkjh 

     

    Düzgün konuşmak işe yaramıyor bela okuyup hakaret savurmak gerekiyor arızaların çözümünü %40 a varan oranda daha hızlandırıyor bu davranışlar.

     

     

    Vel hasılı demem o ki Türkiyede alt yapı belli, teknik eleman  kalitesi belli, yönetim belli... Bu tip davranışlar normal.

    Yani şimdi @EmirRReis twit ve mail attı diye ezik mi oluyor?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    ilteris bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    EmiRReiS bunu yazdı

    Bazen sizleri gerçekten anlayamıyorum. Yahu sadece turknetde mi problem var ? Ben Turknet, telekom dahil bir çok internet alt yapısı sağlayan firmada çalıştım yada bir şekilde ilişkim oldu.

    Hepsinde sorunlar var. Düzgün bir şekilde sorunu izah edince mutlaka çözüm sağlanıyor. Yoğunluk ve iletişimsizlik, bence en büyük sorun bunlar. Birisi gelir turknet çok iyi der, onun üzerine konu açar, diğeri kötü der açar. Yahu her aldığımız ürün gibi bunlarda da sorun yaşayabiliriz ve mutlaka bir şekilde çözümü vardır.

    Pazar günü turknet çağrı merkezine ulaşamadım, sorunum çözülmedi diye CEO ya mail attım. Adam 1 saat sonra bana yaklaşık 1 sayfalık mail atmış. Sorunun neden kaynaklı olabileceği, çağrı merkezinin neden yoğun olduğu ve yatırımlardan bahsetmiş. Neler yapabiliriz diye sormuş.. Kısacası düzgün iletişim kurunca mutlaka çözüm sağlanabiliyor.

    Mail adresini paylaşsan da biz de yazsak hocam sorun olduğunda?

    1. ortada verileceği iddia edilen bir hizmet var 

    2. Hizmet için ödenen para var

    3. Verileceği iddia edilen hizmetlerden firma farketmeksizin yıllardır milletin canına tak etmiş durumda çıkan sorunlardan dolayı

    4. Sorunun ne olduğunu çözmek teknik ekibin işidir. Kullanıcı der ki böyle böyle durum var onlar da der ki bu var mı böyle yapınca bu oluyomu der semptonları belirler aksiyon alır. 

     

    Yıllardır internet mevzuunda gerek teknik arızalar gerekse firmaların müşterileri maddi olarak sikmesinden dolayı artık kimsenin tahammülü kalmamış. Bu sebeptedir ki adam düzgün net alınca hassssiktrir deyip seviniyo gelip buraya yazıyor e tabi sorun yaşayan da gelip canına tak edince buraya yazıyor. 

     

    CEO gibi yerlere mail atmak twit atmak ezikliktir iletişim kopukluğudur alt ekibin üst ekibi siklememesidir teknik yetersizliktir. Amk milyar dolarlarlık şirketi yöneten adama siktiri boktan dsl sorununu çözmesi için yazı yazmak ne demek ya  ajsdhflkajhsdlfkjh 

     

    Düzgün konuşmak işe yaramıyor bela okuyup hakaret savurmak gerekiyor arızaların çözümünü %40 a varan oranda daha hızlandırıyor bu davranışlar.

     

     

    Vel hasılı demem o ki Türkiyede alt yapı belli, teknik eleman  kalitesi belli, yönetim belli... Bu tip davranışlar normal.

    Yani şimdi @EmirRReis twit ve mail attı diye ezik mi oluyor?

    :D  yanlış anlaşılma olmuş ..  Eziklikten anladığınız şeyi ben de yaptım iş yerimde yaşadığım sorundan dolayı. Orada kastım yaşanan durumdur twit atan kişi değil. Twit attı mail attı diye niye ezik olsun. Adam hakkını arıyor. Ezik olan telekomun yapısıdır... Bu da genel bi açıklama olsun linç yemeyek durduk yere :D 

     

    Konu açıp telekomu nası dize getirdiğimi de anlatacam... O iş bende.. 


    next next next install
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Ezik büzük anlamam ama Türkiye'nin gerçeği bu.

    eğer üst kademelere ulaşabiliyorsanız sorununuz daha hızlı ve kolay çözüme ulaşıyor. Çözüm bulunamasa bile daha çok ilgi alaka gösteriliyor.

    daha önce telekomu kaç defa aradım, alt yapı sizin şu sorunu çözün diye. Sürekli olarak bana turknete yazın onlar bize bildirsin öyle bakarız, yetkimiz yok diyip salladılar. Ne zaman ki bunların genel merkez müdürlerine mail attım o zaman iş değişti. Hemen her gün bilgi verme amaçlı arıyolar. Şurda arıza var, şunun için ekip yollıcaz, ekip gelmiş sorun devam ediyo mu vs.

    bu arada gelen ekipteki bazı kişiler de tam olarak şerefsiz. Adam bile bile doğru düzgün halletmiyor, burda zaten kablolar kötü, bağlantı gelmez, o olmaz bu olmaz diyeni de var. Abi sen şunu şurdan yeni kablo çek hattın 100 mbps destekliyor diyeni de var.

    en son dün gelen ekipteki genç bu şekilde akıl verdi saolsun. Binaya kadar sıkıntı yok ama bina içi kabloların oksitlendiğini, bu sebeple daireye gelene kadar hızın 8 mbps ye düştüğünü söyledi, akabinde bi elektrikçi arkadaşını arayıp yönlendirdi. Akşam elektrikçi gelip sıfırdan kablo çekti, şu an 80 mbps hızı görüyoruz.

    ilk gelen ekipteki o yavşak telefon hattının bile çalışmayacağını, kazı yapılması gerektiğini, belediyeden iznin 6 ay süreceğini vs zırvalamıştı.

    Sonuç olarak sıkıntı Türk Telekomda!

    LynXMaSTeR tarafından 06/Ara/18 18:01 tarihinde düzenlenmiştir

    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 13209 Toplam Mesaj: 72
allah belanı versin turknet