folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amerika'da Hayat Ve Öğrencilik



Amerika'da Hayat Ve Öğrencilik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Sicko diye bir belgesel izlemistim abd nin saglik politikalarini anlatiyordu. Çok çok kotuydu. Boyle saglik hizmeti olmaz olsun. Herkese geciriyorlar resmen.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Banka konusunda onerim var baskada bise soyleyemem ben ukraynadayim eger bankacilik sistemi bura gibiyse ziraat bankasindan hesap acip gitmen senin icin en karlisi olabilir hatta 2 hesap karti isteyin ailen sana para gondericeginde atm den bile o kartla hesaba para yatirir sen orada visa veya mastercard olan her bankomatikten parani cekebilirsin kurlari en dusuk olan bankayi bulman senin icin fayda olur hesaba dusen parayida 5 dk icinde cekebilirsin. Bizim burada sistem boyle ilerliyor senin durumun eger boyle olacaksa senin icin en ucuzu ve uygunu bu olur atastir derim.


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Kardesim oncelikle hayirli olsun. Ben o abd de yasayan muridlerden biriyim. Arkadaslar cevaplamis sorularini ama ben de kisaca yazayim.

    Telefonlarin hepsi operatorlerle uyumludur kafana takma. ne telin varsa getir, cunku bizdeki gibi her kose basinda kontorlu telefon yok burda. 

    saglik sigortasi okul zorunlu yaptiriyor. herkese yetiyor, sana da yeter o. Geri kalani sigorta sirketi ile hastane arasinda, senlik bisey yok. Hap ilac vs. krali var burda, ben gibi "receteyle filan satilir, ugrasmayayim simdi" diye bir kutu ilac getirme.

    citibank falan salla, hicbir yerde dogru duzgun subesi yok. havaleden, swiftden kar edecegim diye 50 mil yol gidip, aradaki farki benzine verme. git chase veya bankofamerica dan ac hesabini. Bankofamerica da e-banking hesabi vardi, hala o cesit hesap varsa onu actir, monthly fee yok.

    getirebildigin kadar para getir yaninda, bankadan swift yaparim deme. Aklina takilan bisey olursa bana ulas. Simdiden hayirli olsun


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Hayırlı olsun hocam umarım adaptasyon ve dil sorunu yaşamazsın. Bölümün Türkiye deki denkliği nedir?


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

    kendi çabanla network'ude öğrenebilirdin. O kadar para döküyorsan türkiye'de denkliği olan bir bölümde okuman iyi olabilirdi. Sonuçta yaş, değişen koşullar vs. diploma her zaman işine yarar.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    TeRRoR bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

    kendi çabanla network'ude öğrenebilirdin. O kadar para döküyorsan türkiye'de denkliği olan bir bölümde okuman iyi olabilirdi. Sonuçta yaş, değişen koşullar vs. diploma her zaman işine yarar.

    Hocam zaten Türkiye'ye döndüğümde 3-4 yıldan fazla durmayı düşünmüyorum.

    Bir de bölümü seçmeden önce biraz baktım, network alanında çalışan kişilerin ( cisco gibi firmalardan bahsetmiyorum ) genellikle programlama bilgisinin yeterli olmadığı söyleniyordu. Ben de diplomayı bu alanda alıp programlamayı evde daha rahat geliştirebileceğimi düşündüm. Zaten geri gelirsem de Türkiye'de 3 yıl falan kalmayı düşünüyorum, o sırada uzaktan eğitim, açık öğretim gibi bir yolla diplomayı Türkiye'de veya Amerika'da tamamlarım. Amerika'da da online eğitim veren, 4 yıllık normal bachelor diploması veren okullar var. Gözüme 1-2 tanesini kestirdim gibi, ücreti de çok istemiyorlar.

    pcdoktor636 tarafından 26/Haz/14 21:39 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    eğitim hayatına nası bi katkısı olur bilmiyorum okuyacağın bölümün ve bu şehrin bilmiyorum ama bu videodan esinlenirsen anca telefon numarası alırsın ona eminim :D


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    eğitim hayatına nası bi katkısı olur bilmiyorum okuyacağın bölümün ve bu şehrin bilmiyorum ama bu videodan esinlenirsen anca telefon numarası alırsın ona eminim :D

    :D Örnek olsun diye koydum hocam, bu tarz şaka videoları izlemek hoşuma gidiyor. Bu kanalın videoları da gideceğim şehirde çekiliyor, baya eğlencelidir tavsiye ederim :) Ayrıca okulu seçtikten sonra öğrendim bu kanalın videolarının orada çekildiğini, o emellerle gitmiyorum yani :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Sorularının hiçbirini yanıtlayamayacağım ama 2 yıllık yepyeni hayatında başarılar dilerim.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
Toplam Hit: 3117 Toplam Mesaj: 25