folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Amerika'da Hayat Ve Öğrencilik



Amerika'da Hayat Ve Öğrencilik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    mizahi bunu yazdı

    Kardesim oncelikle hayirli olsun. Ben o abd de yasayan muridlerden biriyim. Arkadaslar cevaplamis sorularini ama ben de kisaca yazayim.

    Telefonlarin hepsi operatorlerle uyumludur kafana takma. ne telin varsa getir, cunku bizdeki gibi her kose basinda kontorlu telefon yok burda. 

    saglik sigortasi okul zorunlu yaptiriyor. herkese yetiyor, sana da yeter o. Geri kalani sigorta sirketi ile hastane arasinda, senlik bisey yok. Hap ilac vs. krali var burda, ben gibi "receteyle filan satilir, ugrasmayayim simdi" diye bir kutu ilac getirme.

    citibank falan salla, hicbir yerde dogru duzgun subesi yok. havaleden, swiftden kar edecegim diye 50 mil yol gidip, aradaki farki benzine verme. git chase veya bankofamerica dan ac hesabini. Bankofamerica da e-banking hesabi vardi, hala o cesit hesap varsa onu actir, monthly fee yok.

    getirebildigin kadar para getir yaninda, bankadan swift yaparim deme. Aklina takilan bisey olursa bana ulas. Simdiden hayirli olsun

    para konusunda cok kasıyorsunuz hocam ben kanadada turkıye kartımı kullanıyordum 500 cad da 1,5 cad harc alıyor noral turkıye atm kartını kullanmk gıbı bsy var mıdır para cekmek ıcın swıft falan cok sıkıntılı ısler


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

    bunu rene reiz duymasın hocam :D yolun açık olsun şimdiden 


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

    bunu rene reiz duymasın hocam :D yolun açık olsun şimdiden 

    Kendisinin verdiği network eğitimini kastettiysen 2 yıl önce falan katılmayı düşünüyordum zaten. O dönemde şartlar el vermemişti :) Ama söylediğim gene de geçerli diye düşünüyorum, bu işin uzun soluklu eğitimi yok Türkiye'de, yani 2-4 yıllık bir eğitimden bahsediyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Müridler yorumlar için teşekkürler, mizahi hocam ayrıca teşekkürler.

    @TeRRoR hocam bölümün Türkiye'de denkliği yok aslında, network engineering yani ağ mühendisliği okuyacağım. Cisco odaklı bir eğitim, ccna + ccnp + network güvenliği eğitimi veriliyor.  Türkiye'de bu konuda doğru düzgün eğitim verilmediği için, benim için + olacağını düşünüyorum. İlk başta computer science okumayı düşünüyordum, ama computer science programlama odaklı eğitim veriyor. Programlamayı kendim de öğrenirim, network'ü okulda öğreneyim diye düşündüm.

    bunu rene reiz duymasın hocam :D yolun açık olsun şimdiden 

    Kendisinin verdiği network eğitimini kastettiysen 2 yıl önce falan katılmayı düşünüyordum zaten. O dönemde şartlar el vermemişti :) Ama söylediğim gene de geçerli diye düşünüyorum, bu işin uzun soluklu eğitimi yok Türkiye'de, yani 2-4 yıllık bir eğitimden bahsediyorum.

    benimkisi  mizah hocam yanlış anlama :)


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
Toplam Hit: 3119 Toplam Mesaj: 25