Ana Kartı Çeşmede Yıkadım
-
arkadaşlar işyerindeki pc bozuldu açma tuşuna basınca fan bir tur dönuyor duruyor power supply aldım denedim olmadı ramleri söktüm olmadı hdd yi çıkardım olmadı bios pilini söktüm olmadı bord baya tozluydu fırçayla olacak iş değildi bordu söküp çeşmede iyiceyıkadım baya toz birikmiş fön makinasıyla iyice kuruttum soğumasını bekliyorum acaba çalışacakmı?
-
sittinsene çalışmaz o artık.
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------sittinsene çalışmaz o artık.
-----------------------------Ahahah :D
-
iyice kurut
güneş altına falan koy 3-4 gün beklet.
iyice kurusun
eğer bi yeri kurumazsa kısa devre yapar hepten gider.
-
ekran kartının soğutucusunu çıkardım onuda şimdi yıkadım sıfır gibi oldu soğusun kasayı toplayıp görelim çalışacakmı?
-
sorunun anakartin icinde biriken statik enerjiden kaynaklaniyordu ama sen saten butun statigi almissin artik boardi iice kurut hatta ve hatta bi komprosorle iyise butun sulari cikarman gerekir cunku islemcinin pinlerinin girdigi kucuk deliklerdeki suyu fonle cikartamazsin ya gunese koy 1 gun orda kurusun yada dedigim gibi komprsorle iice butun suyu cikart sonra tak calisir bende yikkadim benim laptopun ana kartini hala kopek gibi calisiyor kola dokulmustu mecbur kalmistim ama benden sana tavsiye oki yikamissin mumkunse saf suyla tekrar yika oksitlenme yapmasin...
-
suyla yıkanan anakart .......
-
daha neler görecek arkadaş.
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------sittinsene çalışmaz o artık.
-----------------------------Bir konuya iyice hakim olmadan yorum yapmanız yok mu...
En az 10 tane anakart yakamışlığım var.
-
yani ben de şaşırdım.. yıkayınca bozuluyomuymuş : | anakart yıkamakla bozulmaz ama dendiği gibi en ufak bi yeri ıslak kalmamalı..
-
kurutuldugunda çalışıyormuş diye duydum ben
