Anakart İşlemci Ve Ram
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla
-----------------------------tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz
-
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla
-----------------------------tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz
-----------------------------kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.
Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.
ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------kararti bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla
-----------------------------tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz
-----------------------------kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.
Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.
ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.
-----------------------------
sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :) -
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla
-----------------------------tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz
-----------------------------kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.
Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.
ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.
-----------------------------
sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :)
-----------------------------dwd sata ? ide.
biostan kapalımı açık mı baktın mı :F
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla
-----------------------------tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz
-----------------------------kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.
Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.
ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.
-----------------------------
sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :)
-----------------------------dwd sata ? ide.
dvdromlar ide biostan açık zaten xp de hiçbir sorun yok win 7 de dvd den kuruluyor ama kurduktan sonra hiçbirşey okumuyor...biostan kapalımı açık mı baktın mı :F
-----------------------------
-
driver'ı vardır hocam bilgisayarım özellikler aygıt yöneticisi , bak bi sürücüne soru işareti vs gibi bişi varmı ?
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------driver'ı vardır hocam bilgisayarım özellikler aygıt yöneticisi , bak bi sürücüne soru işareti vs gibi bişi varmı ?
-----------------------------
yok kardes hiç bir sorun görünmüyo hatta dvd leri frimeware uptade bile yaptım ama tık yok hala -
dwd marka neydi ?
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------dwd marka neydi ?
-----------------------------
biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n -
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
dwd marka neydi ?
-----------------------------
biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n
-----------------------------hocam sorunlu olan hangisi :D
