folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Anakart İşlemci Ve Ram



Anakart İşlemci Ve Ram

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla


    -----------------------------

    tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla


    -----------------------------

    tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz


    -----------------------------

    kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar  boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.

    Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.

    ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla


    -----------------------------

    tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz


    -----------------------------

    kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar  boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.

    Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.

    ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.

     


    -----------------------------
    sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :)

    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla


    -----------------------------

    tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz


    -----------------------------

    kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar  boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.

    Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.

    ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.

     


    -----------------------------
    sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :)

    -----------------------------

    dwd sata ? ide.

    biostan kapalımı açık mı baktın mı :F

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    am2 anakart tabiikide halen üretiliyor.Gigabyte öneririm f/p açısından iyidir sorun cıkarmaz fazla


    -----------------------------

    tamam dostum sağol bende cigabyt düşünüyodum zaten ama bakalım sorun anakartmı oysa bi anakartla hallederiz


    -----------------------------

    kesinlikle RaAmlis'in bir önceki mesajda dediği gibi işlemcide değil hdd' sorunun anakartta da olabilir ki 500gb'lık bir hdd'den de bahsediyorsun bazı markalar  boyut büyüdükçe eski tip anakartlarda sorun çıkartabiliyor.

    Öncelikle hatalarını düzeltmen gerekir kendi donanımlarını test etmen için bi anakart bul hocam. Öyle bi kontrol et.

    ayrıca elindeki işlemciye uygun bir anakart alırsan OC' ( overclock ) yapmasını biliyorsan gayet performanslı bir işlemciye dönüşür.

     


    -----------------------------
    sorun anakarttan mıs pili değişmiş ve bios güncellenmiş win 7 kurmuslar ama bu seferde hiç bi dvd yi okumuyo dvdromlar :)

    -----------------------------

    dwd sata ? ide.

    dvdromlar ide biostan açık zaten xp de hiçbir sorun yok win 7 de dvd den kuruluyor ama kurduktan sonra hiçbirşey okumuyor...

    biostan kapalımı açık mı baktın mı :F


    -----------------------------

    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    driver'ı vardır hocam bilgisayarım özellikler aygıt yöneticisi , bak bi sürücüne soru işareti vs gibi bişi varmı ?

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    driver'ı vardır hocam bilgisayarım özellikler aygıt yöneticisi , bak bi sürücüne soru işareti vs gibi bişi varmı ?

     


    -----------------------------
    yok kardes hiç bir sorun görünmüyo hatta dvd leri frimeware uptade bile yaptım ama tık yok hala

    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    dwd marka neydi ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    dwd marka neydi ?


    -----------------------------
    biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n

    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------
    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    dwd marka neydi ?


    -----------------------------
    biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n

    -----------------------------

    hocam sorunlu olan hangisi :D

     

Toplam Hit: 4005 Toplam Mesaj: 27