Anakart İşlemci Ve Ram
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
dwd marka neydi ?
-----------------------------
biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n
-----------------------------hocam sorunlu olan hangisi :D
-----------------------------
2 side sorunlu kardes 2 side hiç bir cd ve dvd yi okumuyor win 7 yi protesto ediyolar sanki anlamadım gitti kendi yazdıkları dvd leri bile okumuyorlar :D -
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
dwd marka neydi ?
-----------------------------
biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n
-----------------------------hocam sorunlu olan hangisi :D
-----------------------------
2 side sorunlu kardes 2 side hiç bir cd ve dvd yi okumuyor win 7 yi protesto ediyolar sanki anlamadım gitti kendi yazdıkları dvd leri bile okumuyorlar :D
-----------------------------bela bişi ya :D
lg'nin.
http://www.bilgisayarkurdu.com/windows-7de-dvd-surucusu-neden-gorunmuyor-1500/
bunada bi bak hocam.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
kararti bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
dwd marka neydi ?
-----------------------------
biri NEC 3570 digeri LG gsa h55n
-----------------------------hocam sorunlu olan hangisi :D
-----------------------------
2 side sorunlu kardes 2 side hiç bir cd ve dvd yi okumuyor win 7 yi protesto ediyolar sanki anlamadım gitti kendi yazdıkları dvd leri bile okumuyorlar :D
-----------------------------bela bişi ya :D
lg'nin.
http://www.bilgisayarkurdu.com/windows-7de-dvd-surucusu-neden-gorunmuyor-1500/
bunada bi bak hocam.
-----------------------------
ilk link teki 1.3 versiyon kardes ben 1.6 yı kurdum ine olmadı. 2 linktede dvd görünmemesinden bahsediyo benim dvd ler bilgisayarımda görünüyo ama okumuyo :))) yinede çok sağol çözebileni gönülden tebrik edecem :) -
hoca ne iştir ben anlam veremedim :F farklı yöntem deniyelim dedim. illa böyle vurup tekmelicen onu istiyor.
teamwiewier kur hocam.
bi bakayım id pass gönder pm' ile.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------hoca ne iştir ben anlam veremedim :F farklı yöntem deniyelim dedim. illa böyle vurup tekmelicen onu istiyor.
teamwiewier kur hocam.
bi bakayım id pass gönder pm' ile.
-----------------------------
kardes şimdi çıkacam işe gitmem lazım aksam gelirken iş yeridnen dvd getirdem denemek için olmazsa dediğini yaparız bidde sen bakarsın ;) -
peki hocam.
