folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara Niye Bu Kadar Pahalı



Ankara Niye Bu Kadar Pahalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    ShyRain bunu yazdı

    Ankara memur kesiminin kapladığı bir şehir olduğu için ortalama gelir seviyesinide memurlar belirliyor.

    Ankarda bilmem ne bakanlığında falan çalışanların maaşlarıda en düşün 3000tl, karı koca memurlar 6000tl.

    Şimdi sen haklısın genel olarak ankara bu maaş diliminde rahat yaşanacak bir şehir.

    Çok üstünde fazla adam yok %10

    Çok altında fazla adam yok %20-30,

    geriye %70-80 lik dilim memur ve maaşları dediğim gibi 3000 lira.

    O  yüzden öğrenci olarak gidebileceğin yerlerde ona göre sınırlı.

    Bu arada ODTÜ kendi içinde zaten öğrencilerini düşünerek yemekhaneler oluşturmuş durumda 2liraya okul yemekhanesinde ,8.5tl ~ 14tl arası çarşıda istediğin gibi doyuyorsun...

    Dahada olmadı teknokent tarafonda da bir çok yemekhane var...

    Ancak ankarada 1 2 3 4tl ye çok birşey bulamazsın , sadece gece kızılayda falan dolanırken minibüsler seyyar köfteciler falan görürsün 5tl ye doyarsın :))

     

    Ankarada kesinler çok bellidir herkes kendi alanına kapanmıştır oradan çıkmaz , çıkmak isteyince fazla parası gider....

    Sakaryada çayını iç yemeğini ye , Ama yukarı doğru çıkma fiyatlar artar

    ODTÜ de takıl ama eskişehir yolundaki alışveriş merkezlerinde yer alan cafelere girme (Mesela Tinbo küçük bardak çay 4TL , Suffle 13.5 TL )

    Yani kendine bir bölge bulacaksın orası senin mekanın olacak Ankarada , sonra geri kalan pahalı yerlerde Denizin olacak arada sırada gidip gördüğünde buralarda değişik haaa diyeceksin :)))))))

    18 yıldır ankaradayım aktif olarak geziyorum Bence Ankara zamanı değerli insalar için güzel, Deniz olsa tadından yenmezdi :)))

    Melih Amcam olmasa bu kadar eğlenemezdik oda ayrı konu :)))))

    Geçen sağolsun yolları temizletmemiş, karda bastırınca heryer buz olmuş 10 araba kayıp birbirimize girdik.

    Sonra yağan karın altında 5 saat yollara tuz atılsın diye bekledik gelmediler, ALdık kazma küregi tüm yolu 15 adam temizledik arabaların yarısını çıkardık sonra tuzlama ekibi geldi boş yolu tuzladı hani ya kaza yok burda deyip gittiler :))))))))))

     

    ulan memur şehri memur şehri dedikleri buymuş demek. millet de ucuz sanıyor memur şehri deyince. güzel tespit valla hocam.


    black implies white, self implies other, life implies death.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Aga senin kafan mi güzel? Ankarada 35 km mesafeyi 2.5 a gidiyorsun. En ucuz da 2.25 dedigin gibi. Ama sen indi bindi yaparsan 1 lira. Indi bindi dedigim de 2 3 km. Odtude okuyorsun, odtudeki dolmuslar da bi hat ve o hat kafasina gore zam yapti. 50 kurustu a1 once 1 lira oldu millet itiraz etti 75 kurusa indi sonra tekrar zam geldi 1 lira oldu. Odtude otostop diye birsey var kizilaydan bin metroya 1,5 tlye sonra kapidan otostop cek git gidebildigin kadar. Ankarayla istanbulu karsilastirma bile, istanbulda paran varsa da yoksa da vaktin olur. Ankarada paran oldugunda o vakti satin alabilirsin. Daha sonra eger evde filan kaliyorsan alisverislerini cok uygun fiyatlara yapabilecegin yerler var. Cay konusunda ise oyle alakasiz kafeler turedi girersen itelerler 2 liraya. Ben kizilay tarafında olan kafeleri o yuzden begenmiyorum kalabalik.bi yer ve garsonlar mekan sahipleri surekli yiyin s.olun gidin diye bakiyo. Cay iceceksen hususi cay yapan bi yere git hala 50 kurustan eger pahali bir semtte ise 75 kurusa icersin. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    angaraya en son gittiğimde ucuz du la , burda dolmuş 5 tl :D ( bodrum )

    koltuklar masaj felan yapıyo mu?

    Aynen.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    ShyRain bunu yazdı

    Ankara memur kesiminin kapladığı bir şehir olduğu için ortalama gelir seviyesinide memurlar belirliyor.

    Ankarda bilmem ne bakanlığında falan çalışanların maaşlarıda en düşün 3000tl, karı koca memurlar 6000tl.

    Şimdi sen haklısın genel olarak ankara bu maaş diliminde rahat yaşanacak bir şehir.

    Çok üstünde fazla adam yok %10

    Çok altında fazla adam yok %20-30,

    geriye %70-80 lik dilim memur ve maaşları dediğim gibi 3000 lira.

    O  yüzden öğrenci olarak gidebileceğin yerlerde ona göre sınırlı.

    Bu arada ODTÜ kendi içinde zaten öğrencilerini düşünerek yemekhaneler oluşturmuş durumda 2liraya okul yemekhanesinde ,8.5tl ~ 14tl arası çarşıda istediğin gibi doyuyorsun...

    Dahada olmadı teknokent tarafonda da bir çok yemekhane var...

    Ancak ankarada 1 2 3 4tl ye çok birşey bulamazsın , sadece gece kızılayda falan dolanırken minibüsler seyyar köfteciler falan görürsün 5tl ye doyarsın :))

     

    Ankarada kesinler çok bellidir herkes kendi alanına kapanmıştır oradan çıkmaz , çıkmak isteyince fazla parası gider....

    Sakaryada çayını iç yemeğini ye , Ama yukarı doğru çıkma fiyatlar artar

    ODTÜ de takıl ama eskişehir yolundaki alışveriş merkezlerinde yer alan cafelere girme (Mesela Tinbo küçük bardak çay 4TL , Suffle 13.5 TL )

    Yani kendine bir bölge bulacaksın orası senin mekanın olacak Ankarada , sonra geri kalan pahalı yerlerde Denizin olacak arada sırada gidip gördüğünde buralarda değişik haaa diyeceksin :)))))))

    18 yıldır ankaradayım aktif olarak geziyorum Bence Ankara zamanı değerli insalar için güzel, Deniz olsa tadından yenmezdi :)))

    Melih Amcam olmasa bu kadar eğlenemezdik oda ayrı konu :)))))

    Geçen sağolsun yolları temizletmemiş, karda bastırınca heryer buz olmuş 10 araba kayıp birbirimize girdik.

    Sonra yağan karın altında 5 saat yollara tuz atılsın diye bekledik gelmediler, ALdık kazma küregi tüm yolu 15 adam temizledik arabaların yarısını çıkardık sonra tuzlama ekibi geldi boş yolu tuzladı hani ya kaza yok burda deyip gittiler :))))))))))

     

    Aha abi aradigim yorum bu iste. Ankara zamani değerli olan insanlar icin.

    ZoRKaYa tarafından 17/Oca/15 14:07 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    joe_black bunu yazdı

    hayatımda adana kadar ucuz yer görmedim ben. öküz gibi iki kişi yemek ye 25 lira hesap çıkıyo mk :D

    pahalı yerler de var tabi

    Adana öyledir tabi. Amk hangi ile gitsem masaya konan su ekstra oalrak geçiyor para alıyorlar mesela. Adanada çoğu yerde almazlar o su ikramdır. Yemeğin mezesi niyetinedir.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Bir arkadasım ankarada bir dürümcünün oldugunu söyledı ıcıne tavuk sote, tavuk doner, kofte, kebap, ciger ne varsa karısık dolduruyormus 3.5 tl imiş 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    memur şehri. herkes paralı.

    ama buda bir fırsattır. ticarete atılsam ankarada açardım dükkanı

    çünkü para akışı gerekli ekonomi için

    parası batan harcayım da kurtulayım diyen kesimden paralar sana akmalı değilmi?

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    Bosluk bunu yazdı

    Bir arkadasım ankarada bir dürümcünün oldugunu söyledı ıcıne tavuk sote, tavuk doner, kofte, kebap, ciger ne varsa karısık dolduruyormus 3.5 tl imiş 

    nere la ora ? istanbulda zurna var mesela ankarada var mı böle biyer ?


    black implies white, self implies other, life implies death.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    Sadece Ankara olarak bakmamak lazım, özellikle son iki yılda genel olarak hayat çok pahalandı.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    memur şehri. herkes paralı.

    ama buda bir fırsattır. ticarete atılsam ankarada açardım dükkanı

    çünkü para akışı gerekli ekonomi için

    parası batan harcayım da kurtulayım diyen kesimden paralar sana akmalı değilmi?

     

    malesef dediğin şey de geçerli değil ankara için. o kadar paralı paralı denildiğine de bakmamak lazım çünkü parası olanlar da parası yokmuş gibi hayat yaşıyor burada. Nasıl diyebilirsin şöyle ki sabit bir geliri yakalayan herkes burada kredi çekip maaşını oraya gömüp ev araba alıyor. Ee ne olacak ki 4-5 sene öyle olsa ne olur diyebilirsin adamlar durmuyr 2. 3. ev için devam ediyor. Yani para esnafa yaramıyor 

Toplam Hit: 6820 Toplam Mesaj: 59