Ankaralı Müridler?
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
Haritayı bulduk ya azıttık fakülteden sonra anıtkabire yürüyelim bi ziyaret edelim diyoruz, yol üstünde roma hamamı falan var ooo baya iyi baya iyi ..ajksldf :D
-----------------------------Ankara'da yarın sıcaklık 34 derece.
Allah kolaylık versin.
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
Haritayı bulduk ya azıttık fakülteden sonra anıtkabire yürüyelim bi ziyaret edelim diyoruz, yol üstünde roma hamamı falan var ooo baya iyi baya iyi ..ajksldf :D
-----------------------------Ankara'da yarın sıcaklık 34 derece.
Allah kolaylık versin.
-----------------------------aynen aynen bugunde felaketti adamın götünden ter akıyo o derece.
hiç bişey yapma sabit dur yine sucuk gibi oluosun..
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Yarın ankaradayım la
-----------------------------hayırdır ? pihnih mii var?
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Yarın ankaradayım la
-----------------------------hayırdır ? pihnih mii var?
-----------------------------olur olur :D bana uyar :D
bi iftar filan mı yapsakk.
söyle sheraton filan mı kapatsak ne yapsak ? :D
-
yapakla bi iftar:D
-
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------
yapakla bi iftar:D
-----------------------------erzincalee gelir.
bıçakcı samide gelir :D
manyhakta ankaraya geliyo.
bende hazırım :D
ahmet abide ses ettiğine göre :D
tamamdır.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------
yapakla bi iftar:D
-----------------------------erzincalee gelir.
bıçakcı samide gelir :D
manyhakta ankaraya geliyo.
bende hazırım :D
ahmet abide ses ettiğine göre :D
tamamdır.
-----------------------------
iftarıda mı mangal tadında yapsak ??
ramazan dolayısıyla koymak yok bunda -
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------iftarıda mı mangal tadında yapsak ??
ramazan dolayısıyla koymak yok bunda
-----------------------------adım adım cevap vericem :)
1- sınavım var ben yohum :)
2- gelin 8 inde toplaşak kaynaşak ya da 9 unda :)
3- zaten sanırsam manyhak habire burda gene getirirz :) :)
4- ufd gelicekse "koymadan" olacağını sanmam zaten :)
5- mangal işi yaş iş :p (anladınız siz :p ) -
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------iftarıda mı mangal tadında yapsak ??
ramazan dolayısıyla koymak yok bunda
-----------------------------adım adım cevap vericem :)
1- sınavım var ben yohum :)
2- gelin 8 inde toplaşak kaynaşak ya da 9 unda :)
3- zaten sanırsam manyhak habire burda gene getirirz :) :)
4- ufd gelicekse "koymadan" olacağını sanmam zaten :)
5- mangal işi yaş iş :p (anladınız siz :p )
-----------------------------bana her türlü uyar valla.
yer zaman tarih sıkıntım yok :D
manyhak'ı olmadı gider alır geliriz :P
ramazan dolasıyla "koyulmayan" bi gün olsun :D
bana uyar kısacana :D
-
adam ramazanda da koyarsa artık yapıcak bişi yok :)
