Ankaralı Müridler?
-
Hocalar Eskişehirden Ankaraya hızlı trenle gideceğiz yarın kızılay meydanında biriyle görüşmeye arkadaşla. Şimdi biz trenden indikten sonra napacaz yakın mı kızılaya istasyon ? Yürüyerek ulaşılabilir miyiz, yada hangi vasıtalarla gidebiliriz. Çok mu ters ikisi birbirine ?
-
çok yakın. Hatta iniyorsun hızlı trenden gardan çıkıyorsun hemen çıkışta taksi var. gar'dan kızılay meydanı 10 liradan fazla yazmaz. Ama yok ona para veremem diyorsan öğrenci 1.25'e taksilerin yanındaki durakda bekliyorsun ve KIZILAY yazan otobüsü bekliyorsun. binerken de sor "Kızılay mı abi?" diye bir aksilik olmasın. Muavinde kızılaya gelince "son durag kızılay" diye ses eder zaten. Bindikden sonra 2. Durağa tekamül eder buda. Edit: arkadaşının yanında bekar güzel ve münasip kız arkadaşı varsa direk hızlı trenin içinden alır ilgili mekana ulaştırırım :P
-
Yürüyerek ulaşma olasılığımız nedir ? Şimdi ayrıca ben google maps'e ankara tren istasyonu yazdım 5 tane istasyon çıkıyo hangi istasyonda inecez biz kızılaya en yakından uçmak için ?
-
Yok hocam ulus da ineceksiniz tren garından. indikten sonra güvenpark a hangi otobüs ya da dolmuş gider diye sorun,10,15dk lık mesafe zaten trafik durumuna göre. İsterseniz metro ile de geçebilirsiniz direk. Güvenpark a gidenlerin zaten son durağı güvenpark. Orası kızılayın göbeği sayılır her yere rahatca geçebilirsiniz.
-
metroya bin en kolayı...
-
Eziyet çekme madem 2 kişisiniz taksiye binin 7-8 lira yazar
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------Yürüyerek ulaşma olasılığımız nedir ? Şimdi ayrıca ben google maps'e ankara tren istasyonu yazdım 5 tane istasyon çıkıyo hangi istasyonda inecez biz kızılaya en yakından uçmak için ?
-----------------------------
Hocam yürürsünüde o sıcakta o yol hiç çekilmez, bazı yerlerde kaldırım bir insanın yürüyeceğindende dar oluyor. Otobüs 1.25 öğrenciye ankaraya geldiysen, türkiyenin en pahalı ulaşım aracını kullanmadan gitmene gönlüm razı olmaz. -
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Eziyet çekme madem 2 kişisiniz taksiye binin 7-8 lira yazar
-----------------------------taksiden ziyade birazda macera arıyoruz biz sıkıntıdan fakülte/bölüm görmeye gidiyoruz biraz yürüsek etrafı görsek çok bokunu çıkarmadan kaybolsak falan fena olmaz :D
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Eziyet çekme madem 2 kişisiniz taksiye binin 7-8 lira yazar
-----------------------------taksiden ziyade birazda macera arıyoruz biz sıkıntıdan fakülte/bölüm görmeye gidiyoruz biraz yürüsek etrafı görsek çok bokunu çıkarmadan kaybolsak falan fena olmaz :D
-----------------------------iş arıodum bende alayım sizi yarın :P
hocam en güzeli gardan çıkın gençlik parkı yanından sıhhıye ordan kızılay yürüyün hem bi yerler görmüş olursunuz :)
yoksa yürümeyiz derseniz ulus metro istasyonunda kızılaya geçin 10dakka sürmez.
-
Yarın ankaradayım la
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Eziyet çekme madem 2 kişisiniz taksiye binin 7-8 lira yazar
-----------------------------taksiden ziyade birazda macera arıyoruz biz sıkıntıdan fakülte/bölüm görmeye gidiyoruz biraz yürüsek etrafı görsek çok bokunu çıkarmadan kaybolsak falan fena olmaz :D
-----------------------------Hocam ankaranın sıcağına söven milyonlarca kişi haksız değil yürümek sadece işkence olur size.
