folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankaralı Müridler?



Ankaralı Müridler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Salu3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tren normalde ikinci peronda bırakır. Herkes birinci perona çıkar sen onlara uyma :D Ordan birini çevir ve "Maltepe yer altı çarşısına nasıl giderim ?" de. Sana tarif edecektir. Dümdüz yürüyeceksin zaten çarşının sonuna kadar. Çarşının bittiği yerden yukarı çıkacaksın. Tam gözümün önüne getiremedim ama çıktıktan sonra ya sağda ya da solda Maltepe Ankaray istasyonu vardır. Gişeden EGO kartını alıp Kızılay yönüne iniyorsun. Maltepe'den bindiğin zaman 2 durak sonra Kızılay'da olursun. Zaten oraya geldiğin zaman anlarsın. İğne atsan yere düşmez. Bütün tren bir anda boşalır. Yürüyen merdivenlerden yukarı çıkacaksın ve "Bakanlık Yönü"nden çıkacaksın. YKM çıkışını sorarsan ordan birine gösterir. 


    -----------------------------

    Kesinlikle doğru yol tarifi.... (cevap Ankara Oran sitesinden...)


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
Toplam Hit: 3768 Toplam Mesaj: 32