Antakyada Esada Destek Paneli
-
konpi bunu yazdı
Ulan az insan olun be. Vicdansız herifler, kimi desteklediğinizi düşünürken ideololik davranmayın yahu.
bu video ne zamana ait kardeşim?eğer isyandan sonraysa gayet normal,her ülkede teröristlerin başına bu gelir.türkiyede pkk lılara da böyle yapılmıyor mu?
siz bana isyan öncesine ait baskı-şiddet vs belgesi gösterin,eyvallah diyelim.adam bizden (antakyadan) 2 liraya aldığı şekeri,tüketim maddelerini 50 kuruşa satıyordu halkına,bunu biliyor musun?ihtiyacı olanların gidip çok ucuza-ya da bedavaya tüketim maddesi alması için kurulan alışveriş merkezleri filan vardı.yarı sosyalist bir ülke kurulmuştu,gayet de iyi anlaşıyordu insanlar.
cem-engine tarafından 26/Ağu/12 13:02 tarihinde düzenlenmiştir -
ibrahimeren bunu yazdıkonpi bunu yazdı
Ulan az insan olun be. Vicdansız herifler, kimi desteklediğinizi düşünürken ideololik davranmayın yahu.
http://www.youtube.com/watch?v=3CDS8gNg-n8
Buda muhalifler allahu ekber falan diyorlar.
pkk türkiye için neyse oradaki muhaliflerde suriyede odur.Bunun ötesi berisi yok hak etmişlerse yapacaklar.
birek ulek-çömel ulan diyorlar.adam direniyor.sonra da Bismillah-Allahu ekber sanki Allah için kurban kesiyor adamlar
-
Fatih bunu yazdı
suriye, iran, rusya, küba, kuzey kore... inşallah hepsini s.ker bu korkudan tir tir titrediğiniz, her kötülüğün başı gördüğünüz amerika. komünizmi zaten domalttı ya neyse....
ne diyorsun,ironi mi yapıyorsun yoksa ciddi misin?
-
2010 hurmalar 2012 tırmalar
Ağustos 2010.
Gaziantep mitingi.
*
“Sevgili kardeşlerim...
Zaman tünelinde geriye gidelim.Ne yaptılar?
İçerde sanal tehditler...
Dışarıda düşman ürettiler.
Endişelere maruz bıraktılar.
Milleti korkuttular.
Ne dediler?
Türkiye’nin üç tarafı denizle, dört tarafı düşmanla çevrili dediler.
Biz ne yaptık?
Onlar gibi ufuksuz değiliz.
Vizyonsuz değiliz.
Biz geldik, bu anlayışı yıktık.
Esad kardeşimle oturduk...
İki dost, iki kardeş olduk.
Mayınları temizledik.
Vizeleri kaldırdık.
Kapılarımızı açtık.
Şimdi benim Gaziantepli kardeşim, cebine pasaportunu koyuyor, istediği gibi Halep’e gidiyor, Şam’a gidiyor. Halep’teki Şam’daki Lazkiye’deki Hama’daki Humus’taki kardeşim de, cebine pasaportunu koyuyor, istediği
gibi Gaziantep’e geliyor.
Ne oldu?
Bütün o tehditlerin, korkuların...
Ne kadar boş olduğu ortaya çıktı.
Kim kazandı?
Gaziantep kazandı.
Vizyonumuzun en canlı tanığı...
Gaziantep’tir.”Ağustos 2012.
Öğle namazını müteakip...
Canlı yayında izledik tele’vizyonu.kaygusuz tarafından 26/Ağu/12 13:26 tarihinde düzenlenmiştir -
kaygusuz bunu yazdı
M. Kemal Atatürk'ün ileri görüşlülüğü Açıkça Ortada :
"Bir gün, cihan harbinden sonra ortadoğu'da kurulan suni devletlerin halkları ayaklanacaktır. O gün geldiğinde, yeni kurduğumuz cumhuriyetimizin yöneticileri, bu halkların değil emperyalist güçlerin yanında yer alırsa aynı akıbete kendileri uğrayacaktır ve kurtuluş savaşında yedi düvele haddini bildiren türk halkı onların da hakkından gelecektir.."
(Atatürk'ün 1923 yılında Amerikalı gazeteci Isaac F. Marcosson'la yaptığı röpörtajdan alıntıdır)
Hocam ne yapsan boş haçlı müslümanlığı dimağları çürütmüş bilim ve tarih inkar edile.kaddafi ye de kardeşim arkadaşım ayakları filan nato nun ne işi var orda şovları sonra bir geceyarısı haçlı tezkeresi aynı tabanlı 2 partinin desteğiyle amirallerini demokrasi için tutukladığımız filomuzu libya ya karşı haçlılara kalkan ettik.kimin vizyonu atatürk ve türkiye cumhuriyetinin kutsal kuruluş gerçeklerinden saparsa ne dini kalır ne imanı ne namusu ne de vatanı.Yılmaz Özdil in yazısı da kapak olmuş.türkiye suriye dir suriye türkiye dir o üke bölünürse türkiye de bölünür zaten dilllerinde böldüler atkafalı millet nato mermer kaldı.Bayrağımızın yararına olan çabaları olan kim varsa destekliyorum. -
Konuyu öyle bir açmışınki videonun altında yazdığını okuyunca görende esad melek zannedecek ha.
suriyeye aç kere gittin gördün hayatında ? Yaşasın esad diyo ya dediğin komik. Adam kendi ülkesinin a.koydu hala yaşasın esad diyosun.
Evet halkta devrimi kendisi yapmıyor,halkın öyle bi gücü yok. Ama tutupta yaşasın esad falan demek aptallıktır açıkça.
Bi insan bu kadar kör olamaz,olmamalı.
Tutupta esadı sevmiyorum ama bu olaylarıda desteklemiyorum desen mantıklı,ki olması gerekende bu. Ama yaşasın esad falan demek gerçekten komik yada acınası bi durum.
Ne yaşananları destekliyorum,ne esadı. 2sininde arkasında farklı güçler var sömürmek için bekleyen.
-
bi aralar kardeştik esadla kardeşimiz diye tv ye çıkıyordu . Şimdi Pkk yuvası yaptı suriyeyi bütün militanlar orda. kendi halkının anasını skti esad hala esad sagolsun diyorlar ya pes.. Bu Dini kendi hizmetlerine kullanan ne kadar adam varsa ...
-
bugün de var Yeşilpınar'da.işte program
26/08/2012 Pazar
19:00 Yeşilpınar Bld Çocuk Korosu Yürüyüşü
19:10 Divan Sunumu
19:30 Suriye, Irak, Libya Savaş Belgeselleri
19:55 Barış güvercinlerinin uçurulması
...20:00 Konuşmacılara Davet
- Hilmi YARAYICI (Sanatçı)
- Gürsel TEKİN ( CHP Genel Bşk Yrd.)
- Ali ÇERKEZOĞLU (Yazar)
- Haldun AÇIKSÖZLÜ (Tiyatro sanatçısı)
- Oya ERSOY (Halk Evleri Genel Başkanı)
- Alper TAŞ ( ÖDP Genel Başkanı)
- Alptekin DURSUNOĞLU (Gazeteci YAZAR )
- Pınar AYDINLAR (SAĞ) (Sanatçı)
- Sevcan ORHAN ( Sanatçı)
- İlhan CİHANER ( Mv.)
- Necdet ZEREİKA ( Arap Yazarlar Sendikası Suriye Temsilcisi)
- Sadık GÜRBÜZ ( Sanatçı)
- Güvenç DAĞÜSTÜN (Sanatçı)
- İlyas CERAN ( Sanatçı)
- Metin YILDIZ (BKM Oyuncusu)
- Reşat Volkan GÜNER ( YR. DOÇENT )
- Hülya DİNÇER (Öğretim görevlisi)
- Hakan GÜLSEVEN (Sanatçı)
- Erdal AKSÜNGER (Mv.)
- Servet MULLAOĞLU (CHP Hatay İl Bşk)
- Barış YARKADAŞ (Gazeteci Yazar)
- Efkan BOLAÇ (Avukat)
- Dilek DİNDAR ( Kazım Koyuncu Kültür Derneği)
- Süleyman ÇELEBİ (MV)
22:00 Mola ,Bulunan Sanatçıların Barış Türküleri
22:45 Soru Cevap
23:30 Sonuç Bildirgesinin Okunması İmzalanması Malik KILIÇ
00:00 Kapanış KOMİTE BAŞKANI -
Umarım bu posttan dolayı kaldırılmaz.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Konuyu öyle bir açmışınki videonun altında yazdığını okuyunca görende esad melek zannedecek ha.
suriyeye aç kere gittin gördün hayatında ? Yaşasın esad diyo ya dediğin komik. Adam kendi ülkesinin a.koydu hala yaşasın esad diyosun.
Evet halkta devrimi kendisi yapmıyor,halkın öyle bi gücü yok. Ama tutupta yaşasın esad falan demek aptallıktır açıkça.
Bi insan bu kadar kör olamaz,olmamalı.
Tutupta esadı sevmiyorum ama bu olaylarıda desteklemiyorum desen mantıklı,ki olması gerekende bu. Ama yaşasın esad falan demek gerçekten komik yada acınası bi durum.
Ne yaşananları destekliyorum,ne esadı. 2sininde arkasında farklı güçler var sömürmek için bekleyen.
vatan için kan dökülecekse kan dökülsün hacı.
mına koyim hiç mi tarih okumuyorsunuz ulan biz kurtuluş savaşını nasıl kazandık ? kürtler isyan ettide Atatürk orduyu hazırlandırdı isyanı ayaklanmayı durdurdu şimdi Atatürk o isyancı piç kürtleri tahtalı köye yollamasaydı bugün güneydoğu bizim değildi ingilizlerin kontrolünde bir kürt yeri olacaktı belkide Atatürk kafayı çalıştırmışta mına koymuş o isyancıların...senin kafa aynı kafa...
adam isteseydi şimdiye çoktan koltuğu amerikaya bırakırdı. niye bırakmıyor _? iyikide bırakmıyor. çünkü sizin gibilere emperyalist düşüncede olan arap baharcılara şak şak bombaları yağdırıyor. umarım esad bu savaşı kazanır o. çocuğu libyalı sudanlı suudi arabistanlı el kaideli olan teröristleri vatanından temizler.
