folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Apandist Ameliyatı Olan Var Mı?



Apandist Ameliyatı Olan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    edit


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Aradaki postlari okumadim da ben apandist ameliyati oldum.

    Iki parmagini agriyan yere bastir iyice, sonra birden cek. Aciyorsa tehlikeli demektir. Yani beni doktor boyle kontrol etmisti. Birde iki buklum oluyorsun surekli. Iki buklum olunca daha az agri hissediyorsun, bende oyleydi en azindan


    http://yigitdemirag.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    sakın patladıysa yerinde duramazsın muhabbetlerine aldanma hocam sen git acile falan ben 5 yaşındaydım apandisit ameliyatı olduğumda normalde ameliyat sonrası 2-3 bilemedin 4-5 gün kalınır hastanede sonra taburcu olursun.doktor bu çocuğun apandisti patlasa dayanamazdı acısına diye takmamış pek 1 gün mal gibi bekletmiş sonra 17 gün hastanede kalmıştım.belirti muhabbetini bilemem çok küçüktüm normalden çok daha fazla karnım ağrıdığını düşünüyodum o aklımla.gece sabaha kadar kıvranmıştım sabah götürmüştü hastaneye ailem.belki yardımcı olabilirim soru falan varsa fazladan çok geçmiş olsun hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    edit


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşın babasınında aynı şekillde ağrısı vardı gaz sancısı deyip o bölgeyi sıcak tuttular. Apandisti patladı şuan mefta kendisi. Acile git


    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    .


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    Ekinoks bunu yazdı

    bu forumda tek tek mesajları okuyan bir ben varım herhalde (:




    Asfafsa mahalle muhabbeti gibi aradan giren dokturuyor hatiralari :D Retret reyiz savunma sanayi hk falan iyi bilgi verirdi, yazik oldu.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Sencer bunu yazdı
    Ekinoks bunu yazdı

    bu forumda tek tek mesajları okuyan bir ben varım herhalde (:




    Asfafsa mahalle muhabbeti gibi aradan giren dokturuyor hatiralari :D Retret reyiz savunma sanayi hk falan iyi bilgi verirdi, yazik oldu.

    gömdün adamı.


    dizi izlemekte hayır yok!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    Fatih bunu yazdı
    Sencer bunu yazdı
    Ekinoks bunu yazdı

    bu forumda tek tek mesajları okuyan bir ben varım herhalde (:




    Asfafsa mahalle muhabbeti gibi aradan giren dokturuyor hatiralari :D Retret reyiz savunma sanayi hk falan iyi bilgi verirdi, yazik oldu.

    gömdün adamı.

    harbi bende onu yazıcaktım ölmeden mezara koydun diye

    bu arada arkadaşımdan biliyorum çok zor bi olay Allah dayanma gücü ve sabır versin iyişallah sapasaglam döner


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    Fatih bunu yazdı
    Sencer bunu yazdı
    Ekinoks bunu yazdı

    bu forumda tek tek mesajları okuyan bir ben varım herhalde (:




    Asfafsa mahalle muhabbeti gibi aradan giren dokturuyor hatiralari :D Retret reyiz savunma sanayi hk falan iyi bilgi verirdi, yazik oldu.

    gömdün adamı.

     


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
Toplam Hit: 4079 Toplam Mesaj: 67