folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Apandist Ameliyatı Olan Var Mı?



Apandist Ameliyatı Olan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    saftiriksincap bunu yazdı

    geçmiş olsun hocam valla gece gece bizi iyi delirttiydin :) ev yakın olsa adresini bilsem döve döve ben götürcektim :D

    valla başlarda makaraya almıştım ama ciddi olaymış, bundan ölenler bile varmış :s

    yediklerimi sayayım, ameliyat öncesi 1 serum, 3 iğne, ameliyat sonrası 2 serum, 4 iğne.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    saftiriksincap bunu yazdı

    geçmiş olsun hocam valla gece gece bizi iyi delirttiydin :) ev yakın olsa adresini bilsem döve döve ben götürcektim :D

    valla başlarda makaraya almıştım ama ciddi olaymış, bundan ölenler bile varmış :s

    yediklerimi sayayım, ameliyat öncesi 1 serum, 3 iğne, ameliyat sonrası 2 serum, 4 iğne.

    Yarasınnn :)

    Geçti ya hocam şimdi istirahatin keyfini çıkar :)


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende orta okulda kusmaya başladım die öğretmen eve yolladı

    ev full misafir ninemin evine yollamıştı annem akşama kadar orda kusup durmuştum

    misafirler gidince annem gelip almış beni hastaneye gitmişiz yarım yamalak hatırlıyorum oraları :D

    zor yırtmıştım paçayı 

    patlatmışız apandisiti şakası olmayan bi olay ihmal edilirse toprak garantili :D

    ameliyatı ssk da olmuştum sağ kasık üstünde 12-13 cm uzunluğunda 0,3 - 0,4 mm genişliğinde ve sahilde şhorttan görüne bilen bi iz  var hatıra olarak.mq doktoru apandisit değilde mide ameliyatı yapmış sanki.

     

    bu arada

    GEÇMİŞ OLSUN


    BİH
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    geçmiş olsun hocam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek
    DeadSoul bunu yazdı

    geçmiş olsun hocam

     


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    La apandis ameliyatı oldum, şunlara dikkat et;

     Çükün tıraşlı olsun, yoksa hasta bakıcı tıraş ediyor amk rezillik resmen. 

     Bide götünden ateş ölçüyorlar hoca, oda kötü amk.

    Ameliyatı oldum akşam, pc nin başında oyun oynuyordum.

     Edit: Bu arada gevurlar felan, sırf ilerde sorun çıkarmasın diye aldırıyorlar, herhangi bir sorun olmasada.

    uzay yolculuğuna çıkacak astronotlarında alıyorlar apandisti :p ne gereksiz bilgi.

     

    gemiş olsun hocam.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    ucuz yırtmışsın, en ksıa sürede toparlanman dileğiyle.. geçmiş olsun.


    İnanmak için bir sebep arama, şayet inanmamak için de bi sebebe ihtiyacın yok. Fani olduğunu hatırla. "Toprağı bol olsun" gayr-i müslimler için kullanılır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    abi cok geçmiş olsun ne gereksiz organ yav neden var kii ? ne işe yararmış 


    İnsanlar melek olsa idi dünya cennet olurdu..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Reskam bunu yazdı

    abi cok geçmiş olsun ne gereksiz organ yav neden var kii ? ne işe yararmış 

    gereksiz değilmiş hocam, bağırsak kanserini önlüyormuş, apandist ameliyatı olanlara mümkünse baharatı bırakmaları, eti iyi pişirilmemişse yememeleri, aşırı lifli gıda tüketmemeleri söyleniyormuş, lifin fazlası bağırsak duvarını perişan ediyormuş bunu da öğrenmiş oldum.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    son soru hastanede kaç gün kalıyoruz?

    1 Gece Müşade Altında Tutuluyosun.


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
Toplam Hit: 4078 Toplam Mesaj: 67