Aponun Heykelini Dikeceklermiş!!!
-
yarak yemiş onlar
-
Bir cem yılmaz klasiğini hatırlatmak isterim '' ORAYI YIKARLAR ''
http://www.youtube.com/watch?v=GcwNLvnHgns
-
Diksinler dinksinler , hazır dikilmişken de üzerine otursunlar.
-
Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.?
Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam... Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok..
-
ShockMan bunu yazdı
Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.?
Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam... Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok..
Hocam bu selahattin iyi gibi gözükmeye çalışıyor millete ama bir yerde dikkat ettim yani hani böyle banane cinsinden ibne tipli bir bakışı vardı :D
-
DevilRullz bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.?
Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam... Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok..
Hocam bu selahattin iyi gibi gözükmeye çalışıyor millete ama bir yerde dikkat ettim yani hani böyle banane cinsinden ibne tipli bir bakışı vardı :D
ahmet türk bu gavatlara göre daha ılımandı.dediğin gibi sinsi o.çocukları
-
Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür !
Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli. -
tosun bunu yazdı
Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür !
Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin.... Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...
-
ShockMan bunu yazdıtosun bunu yazdı
Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür !
Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin.... Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...
Onu bilmem de abi ben inanıyorum 21. yüzyıl kürtlerin yüzyılı olacak :D Şaka bi yana böyle diyen nette bi PKK'lı görmüştüm komiğime gitmişti o aklıma geldi birden :D
-
DevilRullz bunu yazdıShockMan bunu yazdıtosun bunu yazdı
Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür !
Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin.... Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...
Onu bilmem de abi ben inanıyorum 21. yüzyıl kürtlerin yüzyılı olacak :D Şaka bi yana böyle diyen nette bi PKK'lı görmüştüm komiğime gitmişti o aklıma geldi birden :D
Yahu Konu Kürtler Türkler e Çekilmesin Yine.. Kürtler de Güzelim Türkiyemizde Rahat Yaşasın Türklerde Bahsi Geçen Yüz Yıl Hepimizin Olsun..
Ne Gerek Varki Sağa Sola Çekiştirmeye Konuyu Dimi ama.?
