folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Aponun Heykelini Dikeceklermiş!!!



Aponun Heykelini Dikeceklermiş!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    yarak yemiş onlar


    Şafak 1152!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Bir cem yılmaz klasiğini hatırlatmak isterim '' ORAYI YIKARLAR ''

    http://www.youtube.com/watch?v=GcwNLvnHgns


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cupofcoffee
    Cupofcoffee's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Diksinler dinksinler , hazır dikilmişken de üzerine otursunlar.


    Gerçek bir akıl, yalanlar ve yanılsamaların arasından kaybolmadan yolunu bulur. Gerçek bir kalp ise zehir dolu nefrete zarar görmeden dokunabilir. Bu zamanın içinde karanlık büyümeye devam etse de, her zaman aydınlığın etrafı arıtması için eğilmeyi de bilir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.? 

    Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam...  Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok.. 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.? 

    Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam...  Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok.. 

    Hocam bu selahattin iyi gibi gözükmeye çalışıyor millete ama bir yerde dikkat ettim yani hani böyle banane cinsinden ibne tipli bir bakışı vardı :D


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Hayret Bişey Yahu, Selahattin mi demiş Bunu.? 

    Bu Adam Gittikçe Azıtıyor Vesselam...  Aponun Heykelimi.. Nasıl Rüyadır Bu.. Saçmalamadıkları Gün Yok.. 

    Hocam bu selahattin iyi gibi gözükmeye çalışıyor millete ama bir yerde dikkat ettim yani hani böyle banane cinsinden ibne tipli bir bakışı vardı :D

    ahmet türk bu gavatlara göre daha ılımandı.dediğin gibi sinsi o.çocukları


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür ! 

    Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür ! 

    Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.

    Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin....  Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    tosun bunu yazdı

    Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür ! 

    Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.

    Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin....  Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...

    Onu bilmem de abi ben inanıyorum 21. yüzyıl kürtlerin yüzyılı olacak :D Şaka bi yana böyle diyen nette bi PKK'lı görmüştüm komiğime gitmişti o aklıma geldi birden :D


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    tosun bunu yazdı

    Dünya barışını sağlamak adına yapılıyorsa kabulümdür ! 

    Hatta benim memlekete toplanıp gelmelerini canı gönülden isterim,beraber tikeriz heykeli.

    Hoca Ne Barışı Ne Hali Gözünü Sevdiğim, Bu Ateşe Tapanlardan Ne Hayır Gelirki Barış Gelsin....  Onun Heykelini Dikmek Daha Çok Kargaşa Getirirde Başka Bir Halt Olmaz...

    Onu bilmem de abi ben inanıyorum 21. yüzyıl kürtlerin yüzyılı olacak :D Şaka bi yana böyle diyen nette bi PKK'lı görmüştüm komiğime gitmişti o aklıma geldi birden :D

    Yahu Konu Kürtler Türkler e Çekilmesin Yine.. Kürtler de Güzelim Türkiyemizde Rahat Yaşasın Türklerde Bahsi Geçen Yüz Yıl Hepimizin Olsun..

    Ne Gerek Varki Sağa Sola Çekiştirmeye Konuyu Dimi ama.?


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 6767 Toplam Mesaj: 40