Apple'ın Yeni Oyuncağı : Macbook Pro
-
Apple'ın yenilik safsatalarına kalmayın fakat yıllarca denemedigi linux dagitimi kalmayan biri olarak söylüyorum macOS candir can.
windowsu hesaba katmiyorum zaten komple rezillik
-
Caliber bunu yazdı
Aklıma gelen ilk soru: Neden Radeon?
hocam yeni nesilde daha ince daha az enerji harcayan yani daha az ısınan performanslı gpu onlar üretiyorda ondan zaten macbook tanıtımından sora amd açıklama yaptı gpu nun gücü hakkında.
öyle bir cihaz 4k video edit ve 3d rednering i sorunsuz yapabiliyor.
http://shiftdelete.net/amd-radeon-pro-400-ozellikleri-76456
PanxeR tarafından 29/Eki/16 14:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Clostridium bunu yazdı
valla şahsen monster notebook sahibiyim, şükür güzel makina 3.senem ama gecen arkadaşın macbook pro su nu bi kullanayım dedim ( ki mac os x ten zerre anlamam ), usta sahiden cok ayrı bi olay ya heriflerin ki ..
kaymak gibi avradını sktimin makinası :\ cilet cilet, ama cok pahalı işte .
hocam l kaymak gibi de 2 yıldır kullanıyorum haritaya döndü mac book air. kız gibi bakarım makinama ama sürekli okula getir götür yapıyorum konferanslarda not almak için filan kullanıyorum makinaya en ufak bir darba olsa ufaktan bir tarafları çiziliyor.
ekranın bir tarafı ufaktan yamuldu hatta ama hala canavar makina maşa allah :D
-
