folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aracın Pert Olduğunu Söyleyememek



Aracın Pert Olduğunu Söyleyememek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    ne kadar erken soylersen hem senin icin iyi olur

    hem satin alan adam icin iyi olur,

    yasal yollarla belki bisey yapamazsa bile. kendi yontemleri ile satan adami halledebilir.

    sen ustune duseni yap. kafanda plan falanda yapmana gerek yok hoca, direk soyle. kafama takildi hasarlari biliyormuydun sen de.

    benim basima gelse sonradan haberim olsa kan alirim satan adamdan mahkeme ile falan ugrasmam hic.

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    abi şöyle giriş yap;

    sen bu arabayı seviyon ama o araba pert benimkisi dostane bir uyarı 

    ondan sonra bunu kabullenip devam edebilir yok benim midem kaldırmaz bu durumu diyebilir ona kalmış iş

    işin geyiği bir yana söylenmeli tabiki hocam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    hemen söyle belki iade eder parasını geri ister.sonuçta adamı kandırmışlar.sonrada bize bilgi ver.durum ne oldu diye merak ederim şimdi ben.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Dost acı söyler..

     


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    sen doğruyu söylemelisin bence .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    kararsız kalacak birşey yok . söylemezsen başına iş alacak kadar gideri var. 

    araba haşattır. adam basar gaza araba bir arıza yapar takla atar ölür yaralanır. al başına vebali belayı herşeyi mk.

    ama söylersen kafanı yastığa rahat koyar uyursun çok basit.


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Madem sana bukadar güveniyor arabayı almadan niye sormadı sorgulatmadı çok saçma senin ne vebalin olabilir?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaslar , pert demek kesin ve kesin aracin cok agir hasarli oldugu anlamina gelmez. Ama tabiki soylemesi gerekiyor. Alan kiside baktirmamis mi araci arkadas.

    THT2005 tarafından 24/Eyl/14 20:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Direk söylemen lazım sonraya saklarsan ayıp etmiş olursun.

    10 gün geçse de güvenmeyip binmeyecek belki de araca.

    Pert amk işte ötesi yok yani.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    bende aynı ısı yapıyorum hocam sıgortacıyım aynı durumdan bende sıkıntı yasıyorum ama bu sefer soylemıyorsun bır kere yaptım baska yerden duyarsa gelıyor dıyor sen nasıl sıgortacısın gormuyormusun sana guvenım kalmadı fln dıyebılıyor bende ogun bugundur soyluyorum ne yapayım ıkımızde uzuluyorum ama işte


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
Toplam Hit: 3419 Toplam Mesaj: 40