Arasyalinkilic.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Arkadaşlar Şahsi olarak bi site tasarladık EntelKoylu ile...Tasarım Entel'e Ait...İçeriği Gün Geçtikçe Çoğaltıyorum...Yeni Setleri Artık burada Paylaşacağım...Eğitim Seti Sitesi olacak...Uğraşması zor biraz ama zevkli oluyo..Öneri,Yorum ve  Diğer Fikirlerinizi Bekliyorum :)

    Ayrıca Hem Bana Kefil Olup Beni TBT ile Tanıştıran Hem de Hiç Bıkmadan,Usanmadan Bana Yardım Eden Kardeşim EntelKoylu'ye de Teşekkürler...Tanıdığım En Sağlam Adamsın Andy...

    Yapacağım İngilizce Eğitim Setini de Sitemde Paylaşacağım...Bayrama Kadar Çekimi Bitirmeyi Planlıyorum....Bakalım...

     

    www.arasyalinkilic.com


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    İlk yorum benden gelsin hocam.Site güzel hoş tasarım ama bence amaca yönelik biraz farklı tasarım olabilir misal tıkladığın başlık üzerine bi fragman olabilr bide site domaini kişisel blog gibi belki blog sitende yayınlamak istedin ama eğtim seti üzerine bi domain olsa daha hoş olurdu gibi geldi + + konuyla ilgili başlık resmi olursa hoş durur (varsada göremedim ) şimdilik bu kadr hocam ;)


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    mayonez.net'le bi alakan varmı hocam ? site tasarımı hoş fakat biraz daha geliştirilebilir iconlar vs .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonez.net'le bi alakan varmı hocam ? site tasarımı hoş fakat biraz daha geliştirilebilir iconlar vs .


    -----------------------------

     

    Sahibi kadar yakın die biliyorum :D


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Site açılmıyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonez.net'le bi alakan varmı hocam ? site tasarımı hoş fakat biraz daha geliştirilebilir iconlar vs .


    -----------------------------

     

    Sahibi kadar yakın die biliyorum :D


    -----------------------------

    :| tesadüfe bak geçenlerde program arıyordum kılıch fln yazıyordu .. anımsadım dedim tbt'den bu eleman diye :D demekki doğru adam :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Hacılar Site şimdilik Eğitim Seti Paylaşıcam biraz...Amaç Tanıtım Yapmak..Asıl Site kilich.com olacak...Tamamen Şahsi siteye dönüşecek bikaç haftaya kadar kilich.com olacak asıl site...Forum ya da vbulletin kurabilirim...bilmiyorum...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    mayonezle alakan nedir hocam


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    kılıch hocam

     http://www.mayonez.net/e-ogrenme/33946-back-track-hacking-and-security-training-gcrsel-eritim-seti.html

     

    türkçe karakterlerde problem var 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    türkçe karakter sorunu var sitede


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Evet Onu Hallediyolar Hocam...Aklımda Bi Fikir Var...Yabancı Setlere Dublaj yapıp Türkçe Olarak Paylaşabilirim..O zaman Sıkıntı Olmaz Sanırım Kimseyle :)


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
Toplam Hit: 6055 Toplam Mesaj: 42