Arasyalinkilic.Com
-
Tek amacın videoların yaynlanıp yorum vb konularda bence foruma gerek yok forum olrusa amacından çıkmış gibi olabilir yani normal formlardan farkın kalmz gibi gbi
-
ilk girişte çalan sesi ve navigasyondaki sesleri kaldırırsan iyi olur bence.
-
g2k bunu yazdı:
-----------------------------ilk girişte çalan sesi ve navigasyondaki sesleri kaldırırsan iyi olur bence.
-----------------------------
artı olarak linkleri yeni pencerede açtırırsan daha iyi olur. benim farenin tekeri bozuldu da :) -
İskorpitx Hack Eğitim Seti Dünya'nın En Ünlü Türk Hacker'inin Bu Unutulmaz CD sine Sahip Olmak İstemez misiniz? İçerisinde Örnek ve Belirli Program Ve Araçlarında Bulunduğu Harika İçerikli Bir Eğitim Seti...Herkese Tavsiyedir.. hocam komik adamlarsınız :)
-
Tasarım çok vasat ama eğitim setleri göz dolduruyor tabi sürekli güncellik te önemli,
-
site gercekten gusel emegi gecen butun arkadaslarıma basarılar dilerim, bir de kucuk bir ayrıntı yapayım umarım kızmazsın bence sayfada ki intro yu hızlı acmanın yolunu bul daha cok ilgi ceker o zaman sanki, bana biraz zaman alıyor gibi geldi .....
-
banner aşırı büyük..
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Tasarım çok vasat ama eğitim setleri göz dolduruyor tabi sürekli güncellik te önemli,
-----------------------------çok sivrisin sen zengin :)
tasarım harika. daha iyisini yapsana?
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Tasarım çok vasat ama eğitim setleri göz dolduruyor tabi sürekli güncellik te önemli,
-----------------------------çok sivrisin sen zengin :)
tasarım harika. daha iyisini yapsana?
-----------------------------Her eleştiriyi kabul ederim ama tasarım vasatı kabul etmem hocam :D Tasarım harika...Banner Özellikle Müthiş..Alt İçerikte Harika Duruyo bence...Ki Ben Beğenisi zor biriyim...Ayrıca Site tamamıyla Güncellenecektir...Daha yeni bi site...Sizden İsteğim Destek olmanız...elimde visual studio 2010 var keyli...İsteyen p.m atsın ayrıca arkadaşlar :D:D malum sitede paylaşamıyoruz :D
-
hayırlı olsun dostum sonunda yaptın bende çıkarabilsem bir ortaya..İçerik fazla radikal olacak ama bence daha zenginleşmeli.Yav dostlar eleştiriye tabii tutmadan önce sitenin hangi amaç doğrultusunda yapıldığına bir bakın yav hit lazım tabii kide iskorpitx ten tutunda ilgi çekecek ne varsa o olacak.Yelpazenin geniş olması lazım sonuçta.Dostum daha yeni site yavaş yavaş içerikte sitede tam olarak oturacaktır daha öncede söylemiştim herhangi bir yardım gerekiyorsa sen nasıl olsa ulaşırsın bana. Kolay gelsin..
