Arasyalinkilic.Com
-
zeyrekli bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlı olsun dostum sonunda yaptın bende çıkarabilsem bir ortaya..İçerik fazla radikal olacak ama bence daha zenginleşmeli.Yav dostlar eleştiriye tabii tutmadan önce sitenin hangi amaç doğrultusunda yapıldığına bir bakın yav hit lazım tabii kide iskorpitx ten tutunda ilgi çekecek ne varsa o olacak.Yelpazenin geniş olması lazım sonuçta.Dostum daha yeni site yavaş yavaş içerikte sitede tam olarak oturacaktır daha öncede söylemiştim herhangi bir yardım gerekiyorsa sen nasıl olsa ulaşırsın bana. Kolay gelsin..
-----------------------------Eyvallah hocam...Senin desteğine ihtiyacım olacak daima...Bi vps Satışıyla bi dost kazandık gerisi önemsiz.. :) Site ile ilgili bikaç fikrim daha var..bakalım hayırlısı...
-
Eyvallah dostum dosttan önce zati müriddaşdık vps işin bahanesi:) Ne zaman ne istersen dostum sen nasılsa ulaşırsın bana.
-
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------İskorpitx Hack Eğitim Seti
Dünya'nın En Ünlü Türk Hacker'inin Bu Unutulmaz CD sine Sahip Olmak İstemez misiniz? İçerisinde Örnek ve Belirli Program Ve Araçlarında Bulunduğu Harika İçerikli Bir Eğitim Seti...Herkese Tavsiyedir...bi s*ktir git ya.
-----------------------------Hacı yorumunda akıllı ol...Şahsi fikrim değil...Adam gibi yorum yap...Alıntı yazı bu...Kimsenin fikrine bu şekilde yorum yapamazsın...!
-
Aynı alıntı yazıyla bende uplayıp link vermiştim iyide gitmişti ne var hacı 3-5 kuruşumuzamı göz diktiniz yav?? Yerine başka bir şeyler var arkadaşa onu koysun o zaman bak yeni site açmış mürid siz taşları ayıklıyorsunuz pirincin içerisinden.
-
zeyrekli bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı alıntı yazıyla bende uplayıp link vermiştim iyide gitmişti ne var hacı 3-5 kuruşumuzamı göz diktiniz yav?? Yerine başka bir şeyler var arkadaşa onu koysun o zaman bak yeni site açmış mürid siz taşları ayıklıyorsunuz pirincin içerisinden.
-----------------------------Ya bırak hacı...Çok biliyosa Kendisi yapsında koyalım...Boklu da çamurluya taş atıyo hesabı...!
-
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
mayonezle alakan nedir hocam
-----------------------------hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..
+ istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
mayonezle alakan nedir hocam
-----------------------------hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..
+ istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D
-----------------------------Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!
Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...
-
KILICH bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
mayonezle alakan nedir hocam
-----------------------------hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..
+ istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D
-----------------------------Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!
Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...
-----------------------------adına sevindim hocam eski görünümü daha iyidi sitenin ki ben coktandır girmiyorum .. geçenlerde denk geldim oda tbt'den aklımda kalmışsn dedim bu o eleman mı diye ..
adapsız değilde hocam bu adam dalgaya çok alınır hala alınıyor alıyorum alıyoruz .. :D
neyse hayırlısı olsun siten yinede gözden geçirmekte yarar var siteyi baştan aşşağı iconlar vs ..
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
KILICH bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
mayonezle alakan nedir hocam
-----------------------------hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..
+ istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D
-----------------------------Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!
Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...
-----------------------------adına sevindim hocam eski görünümü daha iyidi sitenin ki ben coktandır girmiyorum .. geçenlerde denk geldim oda tbt'den aklımda kalmışsn dedim bu o eleman mı diye ..
adapsız değilde hocam bu adam dalgaya çok alınır hala alınıyor alıyorum alıyoruz .. :D
neyse hayırlısı olsun siten yinede gözden geçirmekte yarar var siteyi baştan aşşağı iconlar vs ..
-----------------------------Hocam bu tema tam uydu mayoneze...Lisanslı tema bide satın alındı...Sadece TR karakter sorunu var onuda bugün yarın hallederiz...Daha sağlam bi site olacka mayonez...Bakalım :) Eyvallah bu arada yorumun ve tavsiyen için...Hızla gözden geçiricem teker teker herşeyi...

