Arasyalinkilic.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    zeyrekli bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayırlı olsun dostum sonunda yaptın bende çıkarabilsem bir ortaya..İçerik  fazla radikal olacak ama bence daha zenginleşmeli.Yav dostlar eleştiriye tabii tutmadan önce sitenin hangi amaç doğrultusunda yapıldığına bir bakın yav hit lazım tabii kide iskorpitx ten tutunda ilgi çekecek ne varsa o olacak.Yelpazenin geniş olması lazım sonuçta.Dostum daha yeni site yavaş yavaş içerikte sitede tam olarak oturacaktır daha öncede söylemiştim herhangi bir yardım gerekiyorsa sen nasıl olsa ulaşırsın bana. Kolay gelsin..


    -----------------------------

    Eyvallah hocam...Senin desteğine ihtiyacım olacak daima...Bi vps Satışıyla bi dost kazandık gerisi önemsiz.. :) Site ile ilgili bikaç fikrim daha var..bakalım hayırlısı...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Eyvallah dostum dosttan önce zati müriddaşdık vps işin bahanesi:) Ne zaman ne istersen dostum sen nasılsa ulaşırsın bana.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
     İskorpitx Hack Eğitim Seti

    Web,%20Web%20Tasarım,%20Webtasarım%20KursuDünya'nın En Ünlü Türk Hacker'inin Bu Unutulmaz CD sine Sahip Olmak İstemez misiniz? İçerisinde Örnek ve Belirli Program Ve Araçlarında Bulunduğu Harika İçerikli Bir Eğitim Seti...Herkese Tavsiyedir...

    bi s*ktir git ya.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

     İskorpitx Hack Eğitim Seti

    Web,%20Web%20Tasarım,%20Webtasarım%20KursuDünya'nın En Ünlü Türk Hacker'inin Bu Unutulmaz CD sine Sahip Olmak İstemez misiniz? İçerisinde Örnek ve Belirli Program Ve Araçlarında Bulunduğu Harika İçerikli Bir Eğitim Seti...Herkese Tavsiyedir...

    bi s*ktir git ya.


    -----------------------------

    Hacı yorumunda akıllı ol...Şahsi fikrim değil...Adam gibi yorum yap...Alıntı yazı bu...Kimsenin fikrine bu şekilde yorum yapamazsın...!


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Aynı alıntı yazıyla bende uplayıp link vermiştim iyide gitmişti ne var hacı 3-5 kuruşumuzamı göz diktiniz yav?? Yerine başka bir şeyler var arkadaşa onu koysun o zaman bak yeni site açmış mürid siz taşları ayıklıyorsunuz pirincin içerisinden.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    zeyrekli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı alıntı yazıyla bende uplayıp link vermiştim iyide gitmişti ne var hacı 3-5 kuruşumuzamı göz diktiniz yav?? Yerine başka bir şeyler var arkadaşa onu koysun o zaman bak yeni site açmış mürid siz taşları ayıklıyorsunuz pirincin içerisinden.


    -----------------------------

    Ya bırak hacı...Çok biliyosa Kendisi yapsında koyalım...Boklu da çamurluya taş atıyo hesabı...!


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonezle alakan nedir hocam


    -----------------------------

    hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..

    + istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonezle alakan nedir hocam


    -----------------------------

    hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..

    + istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D


    -----------------------------

    Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!

    Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    KILICH bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonezle alakan nedir hocam


    -----------------------------

    hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..

    + istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D


    -----------------------------

    Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!

    Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...


    -----------------------------

    adına sevindim hocam eski görünümü daha iyidi sitenin ki ben coktandır girmiyorum .. geçenlerde denk geldim oda tbt'den aklımda kalmışsn dedim bu o eleman mı diye ..

    adapsız değilde hocam bu adam dalgaya çok alınır hala alınıyor alıyorum alıyoruz .. :D

    neyse hayırlısı olsun siten yinede gözden geçirmekte yarar var siteyi baştan aşşağı iconlar vs ..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    KILICH bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayonezle alakan nedir hocam


    -----------------------------

    hala merak'ı gidermiş değilim hocam ..

    + istorpix mevzusunda herkez haklı çıkar hocam burda :| :D


    -----------------------------

    Hoca mayonez.net Sahibi Ekip arkadaşlarım..Ben Yöneticisiyim...Ayrıca İyi oku hoca şahsi fikrim değil dedik...Sokarım iskosuna...Tanımam,bilmem,etmem...Ama Kimse Öyle Adapsız yorum yapamaz bana karşı...!

    Tıpkı Benim Kimseye Yapmadığım Gibi...


    -----------------------------

    adına sevindim hocam eski görünümü daha iyidi sitenin ki ben coktandır girmiyorum .. geçenlerde denk geldim oda tbt'den aklımda kalmışsn dedim bu o eleman mı diye ..

    adapsız değilde hocam bu adam dalgaya çok alınır hala alınıyor alıyorum alıyoruz .. :D

    neyse hayırlısı olsun siten yinede gözden geçirmekte yarar var siteyi baştan aşşağı iconlar vs ..


    -----------------------------

    Hocam bu tema tam uydu mayoneze...Lisanslı tema bide satın alındı...Sadece TR karakter sorunu var onuda bugün yarın hallederiz...Daha sağlam bi site olacka mayonez...Bakalım :) Eyvallah bu arada yorumun ve tavsiyen için...Hızla gözden geçiricem teker teker herşeyi...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
Toplam Hit: 6054 Toplam Mesaj: 42