AROG"U İzleyenler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    teomanyak bunu yazdı:
    -----------------------------
    yüzeysel ve ucuz edebiyat yapan...ismail yk'ler..recep ivedikler..aroglar ülkemde sürekli gündemde olup milyonlarin begenisini topluyorsa, memleketimde yolunda gitmeyen birseyler var demektir...
    -----------------------------

    hoca kendinde misin yok deilsen gel bi an önce bu konu bunu konusacak yer değil


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek
    ben bu gün gittim ve en beendiğim sahne rıdvan dilmenin birden görümnüp " gol olur " demesiydi :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Boşuna geçen zaman.

    Bok gibi mna koim. 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    tavsiye ederim ben gittim güzeldi


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Aslında Cidden Biraz Basit geldi Film ya... GORA'ya bakılarak daha cafcaflı bekliyorduk ama iyi işte...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    konu o kadar güzel olmasada sonu okadar iyi bağlanmasada helal olsun verdiğim paraya diyorum

    demekki neymiş para yatırırsan türkiye de de görsel efektleri doğru düzgün olan bi film yapabilirmişsin filmden çıkardığım sonuç bu

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Evt Sinefekt baya iyi çalışmış parasına değmiş...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    sırf binbir istek ve merakla gittin diye sinema çıkışında millete güzel filimdi beğendim dedirten bi film ;) sinemada izlenmeye değmez

    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    cem yılmaz da yetenek yok ki adama artık psikolojik olarak gülüyo millet ne dese espiri olarak algılıyolar ve gülüolar şimdi nerden çıkardın böyle bişeyi demeyin çevremde sürüyle adam biliyorum bu şekilde olan.. eskiden iyiydi ama artık kendi de anladı millet ne desem gülüyo nasıl olsa diye rahat takılıyo

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    görsel efekler felan çok iyiydi.Ancak Cem yılmazdan GORA'yı seyreden bir izleyici olarak bana göre AROG dan memnun kalmamıştır.Bikaç iyi sahnesi vardı ancak daha iyi bişe bekliyordum.Beğenmedim açıkcası.

    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
Toplam Hit: 17364 Toplam Mesaj: 119