folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aşırı Terleme Sorunu



Aşırı Terleme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Kendimi bildim bileli ellerim aşırı derecede terler. Örneğin; otobüste sağı solu tutarken o kadar stres olurdum ki, aha şimdi elim terliyecek çeşme gibi sular akıcak demirden, sonra insanlar bana bakıcaklar vs vs. Ben sadece elimin terleyeceğini düşünüp stres olurken tüm vücudum terliyordu ve g*tüme kadar ıslanıp iniyodum otobüsten, hele bir de sıcaksa... Ben bu sorunu piyasada satılan terleme önleyici spreylerle hallettim. Bu spreyler koltuk altı, el, ayak gibi çok terleyen yerlere akşam yatmadan önce sürülüyor, ardından sabah da bir güzel yıkanıyor. İlk gün farkı hissedersiniz zaten, 2-3 gün kullandığımda benim ellerde terlemeyi tamamen kesmişti. Sonrasında sprey kullanım periyotlarının süresini uzatıyorsunuz. Artık otobüste elimin terleyeceğini düşünsem bile terlemiyor.  Ayrıca benim kullandığım sprey çok kalıcı, 2 günde bir banyo yaparım, hergün saçımı yıkarım bana mısın demiyor yapışmış adeta. Spreyin adı Tereson. Daha önce de başka bir marka kullanmıştım şu an kullandığım sprey kadar etkili değildi; genel olarak içerikleri aynı olmasına karşın markadan markaya fark ediyor. Araştırmanızı tavsiye ederim.

     

    Ha bir de terlemek psikolojik bir bunalıma dönüşürse iyice kafayı tırlattırır adama. Terlediğiniz zaman her insanın terleyebileceğini, bulunduğunuz ortamın terlemeye neden olacak kadar sıcak olduğunu düşünün ve kendinizde anormallik aramayın. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    @ Subtitle onuda deniyelim hocu.

    aynı anlattığın meseleylede çok karşılaşıyorum. 

    doktora gidip şu tavsiyelerinizi kontrol edeceğim (:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ Subtitle onuda deniyelim hocu.

    aynı anlattığın meseleylede çok karşılaşıyorum. 

    doktora gidip şu tavsiyelerinizi kontrol edeceğim (:


    -----------------------------

    hacı bana yaramamıştı tereson kremi :S birazcık kuru oldu elim fakat yinede terlemişti  dokunmatik telefon felan kullanabiliyonmu :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ Subtitle onuda deniyelim hocu.

    aynı anlattığın meseleylede çok karşılaşıyorum. 

    doktora gidip şu tavsiyelerinizi kontrol edeceğim (:


    -----------------------------

    hacı bana yaramamıştı tereson kremi :S birazcık kuru oldu elim fakat yinede terlemişti  dokunmatik telefon felan kullanabiliyonmu :D


    -----------------------------

     

    Hocam benimki krem değil sprey belki ordan farklılık olmuştur. Şunu söyliyeyim sınıfta tüm sınıfı gözü önünde fruit ninja rekoru kırdığım oldu. Yani demeye çalışıyorum ki o kadar insanın önünde parmaklarımla birşeyler yapmak... Heyecanı siz düşünün. Rekoru kırdım ve cihaz kupkuruydu :D Not: Rekorumu sormayın. Enteresan bir örnek oldu ama rahat rahat kullanıyorum telefonumu.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Subtitle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ Subtitle onuda deniyelim hocu.

    aynı anlattığın meseleylede çok karşılaşıyorum. 

    doktora gidip şu tavsiyelerinizi kontrol edeceğim (:


    -----------------------------

    hacı bana yaramamıştı tereson kremi :S birazcık kuru oldu elim fakat yinede terlemişti  dokunmatik telefon felan kullanabiliyonmu :D


    -----------------------------

     

    Hocam benimki krem değil sprey belki ordan farklılık olmuştur. Şunu söyliyeyim sınıfta tüm sınıfı gözü önünde fruit ninja rekoru kırdığım oldu. Yani demeye çalışıyorum ki o kadar insanın önünde parmaklarımla birşeyler yapmak... Heyecanı siz düşünün. Rekoru kırdım ve cihaz kupkuruydu :D Not: Rekorumu sormayın. Enteresan bir örnek oldu ama rahat rahat kullanıyorum telefonumu.


    -----------------------------

    pardon hocam bendeki 2-3 liralık terkur diye bir kremmiş şimdi bakdım bu zamazingoda pahalı yav 30-50 tl arası ucuza alamazmıyız bunu :S 10 liraya felan bir kutusu nekadar gidiyor

    Bizim eller aynen şöyle

    http://www.youtube.com/watch?v=lvgHDX5u444


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek


    pardon hocam bendeki 2-3 liralık terkur diye bir kremmiş şimdi bakdım bu zamazingoda pahalı yav 30-50 tl arası ucuza alamazmıyız bunu :S 10 liraya felan bir kutusu nekadar gidiyor


    -----------------------------

     

    Hocam kullanıma göre değişir. Kullanım süreleri şöyle; önce ilk 2-3 gün her gece kullanıyosun. Sonra 3 günde bir, haftada bir, 5 günde bir, diye gidiyosun. Serbest olabiliyosun periyotlar konusunda. Şu an kullandığım spreyi 22.03.2012'de satın almışım yani bi 2-3 ay kadar bende ve kullanıyorum, henüz bitmedi.

     

    Edit: Hocam ben durumu anlattım bende de ol şekildi. Kuzenler dalga geçerdi musluk gibi elin var diye.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stewart
    stewart's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2012
    Erkek

    çizik.. işteyim sonra okurum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Subtitle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ Subtitle onuda deniyelim hocu.

    aynı anlattığın meseleylede çok karşılaşıyorum. 

    doktora gidip şu tavsiyelerinizi kontrol edeceğim (:


    -----------------------------

    hacı bana yaramamıştı tereson kremi :S birazcık kuru oldu elim fakat yinede terlemişti  dokunmatik telefon felan kullanabiliyonmu :D


    -----------------------------

     

    Hocam benimki krem değil sprey belki ordan farklılık olmuştur. Şunu söyliyeyim sınıfta tüm sınıfı gözü önünde fruit ninja rekoru kırdığım oldu. Yani demeye çalışıyorum ki o kadar insanın önünde parmaklarımla birşeyler yapmak... Heyecanı siz düşünün. Rekoru kırdım ve cihaz kupkuruydu :D Not: Rekorumu sormayın. Enteresan bir örnek oldu ama rahat rahat kullanıyorum telefonumu.


    -----------------------------

    pardon hocam bendeki 2-3 liralık terkur diye bir kremmiş şimdi bakdım bu zamazingoda pahalı yav 30-50 tl arası ucuza alamazmıyız bunu :S 10 liraya felan bir kutusu nekadar gidiyor

    Bizim eller aynen şöyle

    http://www.youtube.com/watch?v=lvgHDX5u444


    -----------------------------

    o videoda ki kadar olmasada şıpladığı doğru benim lan :|

    abi ne bok yicez hiç bilmiyorum :|

    bırak parasında değilim, yeter amk kökten çözmem lazım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    :D hacı ben parasındayım işte git ets klips bilmem bıdıbıdısını yapdır kökten çözüm  fakat vucudunun öt tarafı veya arka tarafıda terleye bilirmiş

     

    Aklıma şöyle birşey geldi elin iç kısmını ateşle dağlasak yinede çıkarmı ter ? (kolumda yanık var o kısımdan hiç kıl çıkmıyor oradan geldi aklıma)


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D hacı ben parasındayım işte git ets klips bilmem bıdıbıdısını yapdır kökten çözüm  fakat vucudunun öt tarafı veya arka tarafıda terleye bilirmiş

     

    Aklıma şöyle birşey geldi elin iç kısmını ateşle dağlasak yinede çıkarmı ter ? (kolumda yanık var o kısımdan hiç kıl çıkmıyor oradan geldi aklıma)


    -----------------------------

    saçmalama olm lan :D

     

Toplam Hit: 8382 Toplam Mesaj: 92