folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerde Ne Kadar Yukselebilirim?



Askerde Ne Kadar Yukselebilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı

    kurmaylık sınavlarına girersen generalliğe kadar yolu var

    girebiliyomuyum iste onu merak ediyorum ?

    girebiliyosun diyenler var, albaya kadar cikiyosun diyenler var, `albaya kadar cikmanin yolu acik ama cikartmazlar` diyenler var, varoglu va

    yarbay/albay liga yukselebileceksem guzel geliyo, yok maks yuzbasida kalacaksam sacma baska kariyer rotalari cizicem kendime

    ama sinava girip kurmay olabiliyosam harika lan! 

    sınavları var, fakat öyle HA diyince olmuyor bu işler, dil bilgisi vs barış gücü yabancı ülkelerde ki yapmış olduğun başarılar eğitimlerin vs :O

    oho tonla şey var..

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    harp akademisi çıkışlı değilsen albay olabilirsin. 

    pratikte olabilir misin o ayrı. yine olursun gerçi. her taraf albay kaynıyor. demek ki yapıyorlar. anladığım kadarıyla formalite de olsa bi görevlendirme lazım albaylık için. sene geçtikçe yarbaya kadar sırf yıl kıdeminden gelirsin zaten. 

    ara ara kurmaylık sınavları oluyormuş albaydan sonrasına yükselme şansın olması için. mesela yüzbaşıyken girdin diyelim kurmay yüzbaşı oluyon. o zaman generallik yolun açık oluyor kurmay olmak demek bu. ama harp akademisi olmayanlar kurmaylık sınavına girebiliyo mu ya da sadece onlara mı özel bilmiyom. 

    bunlar tabi anlatmak gibi kolay değil. yine de askerliği kaldırabilirim diyosan 5 yıl yıpranma payı muhabbetine herhangi bi işte çalışanlara göre 5 yıl daha önce emekli oluyon. astsubay maaşı 2bin liraydı. ondan sonrası nedir bilmiyorum. internette yazıyordu bi kere bakmıştım. ama para için yapılacak iş değil. iş olarak yapılacak birşey değil hatta.

    teskere bırakma da nasıl oluyor tam bilmiyorum. bölük komutanının rızasına bağlı olabilir. öyle birşey varsa en olmadı askerlik bitince sınava girer kazanırsan asker olursun. astsubaydan başlarsın 4 yıllık mezunu olduğun için.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    adam darbeci, hitler vol 2. heil ali


    black implies white, self implies other, life implies death.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    yolbulucu moralini bozmak gibib olmasın ama ilköğretimi bitirdikten sonra  13 Yaşında üzerine askeri üniforma giymiş askeri lise ve harp akademisi bitirmiş adamı mı kurmay yaparlar yoksa sonradan sözleşmeli tarzında sınavalrar giererek subay olanı mı?

    olursa şayet artık yeni dönemde olur gibi o zaman vay bu memleketin haline  

    gerçi 1 haftalık Kara kuvvetleri komutanlığından sonra Genel kurmay başkanı olmuştur şuanki genel kurmay başkanımız şaşırmadım senin dediğinde olur olur 



    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    yolbulucu moralini bozmak gibib olmasın ama ilköğretimi bitirdikten sonra  13 Yaşında üzerine askeri üniforma giymiş askeri lise ve harp akademisi bitirmiş adamı mı kurmay yaparlar yoksa sonradan sözleşmeli tarzında sınavalrar giererek subay olanı mı?

    olursa şayet artık yeni dönemde olur gibi o zaman vay bu memleketin haline  

    gerçi 1 haftalık Kara kuvvetleri komutanlığından sonra Genel kurmay başkanı olmuştur şuanki genel kurmay başkanımız şaşırmadım senin dediğinde olur olur 


    hocam haklısın bak haksız değilsin, fakat şunu da düşün ki şimdi askeri kadroda lider olanlar tamam ömrü boyunca asker o yüzden o işi çok iyi biliyorlar ama hayatı görmüşlükleri ne kadar? insanlığa bakış açıları ne daha doğrusu ne olabilir? makine gibi mi oluyorlar yoksa insan olduklarını unutmadan 10-15 yıl askeri eğitimin içinde bulunabiliyorlar mı? 

    normal hayattan gelmiş subaylar eminim ordumuza çok şey katacaklardır. şimdikiler yanlış demiyom ama eksik. böyle bi sistemle eksikler giderilebilir. o yüzden daha da artmalı normal okul çıkışlı subaylar.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    dayım binbası olabilmişti oda kec senede


    طדṮ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    bildiğim sözleşmeliler yüzbaşıda kalıyor ilerisi kapalı


    Selam ve dua ile...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    hacı en fazla omzuna galaksiyi döşersin o kadar fazla değil yani

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    yolbulucu moralini bozmak gibib olmasın ama ilköğretimi bitirdikten sonra  13 Yaşında üzerine askeri üniforma giymiş askeri lise ve harp akademisi bitirmiş adamı mı kurmay yaparlar yoksa sonradan sözleşmeli tarzında sınavalrar giererek subay olanı mı?

    olursa şayet artık yeni dönemde olur gibi o zaman vay bu memleketin haline  

    gerçi 1 haftalık Kara kuvvetleri komutanlığından sonra Genel kurmay başkanı olmuştur şuanki genel kurmay başkanımız şaşırmadım senin dediğinde olur olur 


    hocam haklısın bak haksız değilsin, fakat şunu da düşün ki şimdi askeri kadroda lider olanlar tamam ömrü boyunca asker o yüzden o işi çok iyi biliyorlar ama hayatı görmüşlükleri ne kadar? insanlığa bakış açıları ne daha doğrusu ne olabilir? makine gibi mi oluyorlar yoksa insan olduklarını unutmadan 10-15 yıl askeri eğitimin içinde bulunabiliyorlar mı? 

    normal hayattan gelmiş subaylar eminim ordumuza çok şey katacaklardır. şimdikiler yanlış demiyom ama eksik. böyle bi sistemle eksikler giderilebilir. o yüzden daha da artmalı normal okul çıkışlı subaylar.

    Askerlik profesyonellik gererktirir ben sonradan katılımların yeteri kadar prpfesyonel olamayacağının ve duygusal yönlerinni daha ağır basacağını düşünmekteyim yoksa o yetkiye asker doğmamaış birir gözünün Aaskeriyede açmamaış biri o yetkinin hakkının vermez bana göre 

    Dünyadaki hep en büyük liderler Askeri kökenlidir baktığımızda


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    serdar bir de şöyle düşün hocam, ideal bulduğun durumu zaten yaşıyoruz peki dünya nasıl bir yer şu an?

    profesyonellik dediğin şey belki de amatörlüğün ta kendisidir.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 5039 Toplam Mesaj: 38