Atm Leri Delirtmek
-
dupe duz hırsızlık yapmaya calisiyorus desene suna ağa :) arkadasin dedigi gibi o malzemelere o kadar para sayacan o kıytırıq makinaninda sana ne kadar verecegi bellisiz ve para verecegide bellisiz belkide vermz nerden biLecen demi ?:) diyelimki yaptıq..hiç bi bhok olmadi ne gececek eLimize koca bir SIFIR :)
%? ( yuzdesi bile belli olmayan bi olasiliktan bahsediyosun sen bize )
-
hoca neden olmasın yaw. sonucta o da bir elektronik bir alet ve manyetik alandan etkilenir. siz telefonunuzu monitorun altına koyun yanlarda da hoparlaro olsun. telefonunuzu caldırın. eski tip monitorlerde goruntu kayması olur ve hoparlorler den acayip acayip sesler cıkar. yani neymiş manyetik alan elektronik cihazların calısmasını engelliyormus. arkadşaın soylediği yapılabilir ama delilik ister. makinenin bozulacağından elmin değilim. devreleri korumalı ise bir şey farketmeye bilir. ha sunu ekliyeyim otobüslerde de telefonunuzu kapatın yazar. neden ? manyetik alandan dolayı elektronik aksamları bozulabilir. ya otobüsün frenleri tutmaz ucuruma yuwarlanısınız. ya sürekli bir biipp sesi gelir. yada hiç bir şey olmaz. Makine bu ne yapacağı bellimi olur :)
-
oha be manyetik alan gürültü toprak hattı bozulmus atm filan oha.................
arkadaslara katılıom saçmalama
-
en önemlisi "TOPRAKLAMASI BOZULMUŞ" olacak dikkat edin :)))
...lem olurda bu kadar olur...
-
italyan bunu yazdı:
Bir adet elektro mıknatıslı helikopter.(Hani şu yük taşıyan alttında mıknatıs var.San Andreasta vardı galiba öyle bi helicopter işte ondan bi tane)
Bir adet yer ekibi.
Bir adet pilot.
Yukarıda yazanları tedarik ettiktren sonra yer ekibiniz bir atm buluyor ve çalışma var ayağına ATMnin temellerini söküyor.Ondan sonra sizde pilotunuzla beraber gidip atmyi olduğu yerden helikopterle kaçırıyorsunuz.Fakat bunu yaparken kar maskesi takmayı unutmayın.Bu yaptığınız hırsızlığa girer.
Bu atmnin içinden parayı almak içinde atmyi paramparça etmeniz lazım.Yok beceremediyseniz. 1 kilotonluk bir bomba yerleştirip patlatın. :D paraları aldıktan sonra(tabi yanmadılarsa) ATMyi yerine götürüp bırakın.
euehuehuehueh
:D:D:D:D harikaydı bee bence bu daha kolay en azından neyi nerde bulacaını bilirsin gidipte topraı neyin bozulmuş atm kart (offf) aramazsın
helal italyan:D
-
Ayrıca aynısını Brovsede site adı yazılıyken yaparsanız ip üzerinden o elektoromanyetik zımbırtı gidecek ve şey olacaktır ne olcak hacklenecektir evet.
-
a4tech bunu yazdı:
hoca neden olmasın yaw. sonucta o da bir elektronik bir alet ve manyetik alandan etkilenir. siz telefonunuzu monitorun altına koyun yanlarda da hoparlaro olsun. telefonunuzu caldırın. eski tip monitorlerde goruntu kayması olur ve hoparlorler den acayip acayip sesler cıkar. yani neymiş manyetik alan elektronik cihazların calısmasını engelliyormus. arkadşaın soylediği yapılabilir ama delilik ister. makinenin bozulacağından elmin değilim. devreleri korumalı ise bir şey farketmeye bilir. ha sunu ekliyeyim otobüslerde de telefonunuzu kapatın yazar. neden ? manyetik alandan dolayı elektronik aksamları bozulabilir. ya otobüsün frenleri tutmaz ucuruma yuwarlanısınız. ya sürekli bir biipp sesi gelir. yada hiç bir şey olmaz. Makine bu ne yapacağı bellimi olur :)
bu konu altında bu cevabı da görmeseydim hiç umudum kalmayacaktı Tahribat'tan... Yaw adam ortaya bir şey sürmüş... Varsa eksiği eklersin, doğruysa "evet ben de biliyorum" der bilgilenmek isteyeni yönlendirirsin, yanlışsa şundan şundan olmaz dersin, hafif espri patlatırsın gülünür, geyik de yapılmış olur... Şuraya bakın yaa... a4tech'in de cevabı olmasa bitane adamakıllı, saygılı mesaj yok şu konuda... Madem bu kadar saçma bir şey söylemiş konuyu açan, siz niye bukadar boş mesajlar yazıp kendinizi o seviyeye çekiyosunuz? Zaten şu gülerken sandalyeden düşme olayları da moda oldu, insanların sırf bu cümleyi doğrulamak için kendini yere attığını düşünüyorum artık... Bir de forum'da çok mesajım olsun, meşhur olayım mantığında olanlar var sanırım... O da lazım ama laklakçı istemediğiniz kadar bulunur, siz biraz kıçınızı kırıp birşeyler üretmeye çalışın... Eğer denk gelip de bu dediklerime de o bilindik "boş" cevaplardan gelirse benim tek cevabım : "Başımız dimdik yürüyoruz, çünkü boğazımıza kadar bok doluyuz!" -
o diilde Vakıfbank'ı "w" ile yazmakta ayrı bir hava katmış :)
...wakıf bank...
-
dostum sacmalamissin yada sen bu dokumani caldin !
-
- evet evet saçmalamış
- Saçmaaaaaaaaa
- Zımbırtı al yanına helikopteri topla alet edavat falan feşmekanKaçınız denedide saçma olduğunuu ispatladı Adam idda etmiş ki vakıf bankta denedim yazmış götünüzle okuosunuz hadi ya bi delikanlı alsın alet edavatı gitsin bankaya Toprak la falan alakası yok olayın aramayın bozuk yer gidin ATM ye karmaskesi ile çıakrın alet edavatı bakın çalıştırmayın sadece yapın bunnarı öle bi foto verin bana..... [ döt ister ] bu arada adam eşşek gibi Alıntırdır yazmış yüklenmeyin garibana:D
