Avea Beni Tehdit Etti
-
as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------
yavaşşşşşşş kapatsınlar. İnsan hakları var, tüketici hakları var :) Kampanyanın adı sınırsız. adam sınırsız konuşur. İsterse 7/24 şarjda anasını babasını sevgilisini metresini arar fantazi yapar. Onlara ne? Ne sınırıymış bu böyle yav. Geçicek o işi bir kere. Kardeşim git en kısa sürede bi avea merkezine. Anlat durumu. Ters bir şeyler mi diyor. Hangi şehirdeysen söyle bana pm ile ben sana ordan bi avukat bulucam gidiceksin dava açıcaksın. Bugün benide aradılar. Avea3g.org ile alakalı. Dedim bi s.ktirin gidin. Kamuya açık bir domain adı. Logon yok müşteri hizmetleri adın yok, altınada koymuşum avea bilmem ne şirketiyle alakam yokturu. Özür dileyip kapattılar. Sert çık hocam.
-----------------------------hacım abartma istersen adamlar sana hattı verirken eşşek kadar bir tahattütname imzalatıyorlar :D sende kabul etmıs oluyorsun işta tahattütname
- Bireysel Faturalı HerYöne Özgürlük tarifemiz numara taşınabilirliğinden yeni gelecek aboneler, mevcut Avea abonelerimizden bu tarifeye geçiş yapmak isteyen bireysel aboneler ve 15.05.2009 tarihi itibariyle AVEA ile abonelik tesis eden ilk 350.000 yeni abone için yeniden hizmete açılmıştır.
- Mevcut Avea aboneleri ile daha önce Avea numarasını bir başka operatöre taşımış olup bu tarifeye numara taşınabilirliği yoluyla kaydolmak isteyen abonelerin, "Bireysel Faturalı HerYöne Özgürlük" tarifesine geçmesinin ücreti bir defaya mahsus KDV ve ÖİV dahil 66,65 TL'dir. Diğer işletmecilere ait numaraları taşıyarak bu tarifeye kaydolan abonelerden geçiş ücreti alınmaz.
- Tarifenin aylık sabit ücreti KDV ve ÖİV dahil 66,65 TL'dir. Bu fiyat yurtiçi aramalar için geçerlidir. "Bireysel Faturalı HerYöne Özgürlük" tarifesi kapsamındaki kullanım, faks, data, WAP, yarışma servisleri, sohbet hatları, 444 ile başlayan numaralar hariç özel servis numaralarına ve Kıbrıs numaralarına doğru yapılan aramaları kapsamamaktadır. Bu aramalar ilgili arama ve/veya servis için belirlenen ve bu sitenin Servis Ücretleri kısmında yer alan fiyatlara göre ücretlendirilecektir.
- Aylık toplam hatbaşı 10.000 dk üzerindeki görüşmeler, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığı kabul edilerek; 1 Nisan 2009 öncesinde tarifeye geçmiş aboneler için KDV ve ÖİV dahil 48,47 Kr/dk üzerinden, 1 Nisan 2009 tarihi ve sonrasında tarifeye geçen aboneler için KDV ve ÖİV dahil 64 Kr/dk üzerinden faturalandırılır.
- Bir ay içerisinde 10.000 dakikanın altında görüşme yapılması durumunda, 10.000 dakikanın altında kalan ücretsiz görüşülebilecek dakikalar bir sonraki aya devretmez.
- Tarifeye kaydedilen hatların, FCT ya da benzer cihazlarla veya ticari amaçla yahut kötü niyetli olarak ya da haberleşme maksadı dışında kullanılması halinde, hattın sahibi olan aboneye SMS veya arama yoluyla bilgi verilerek, bu bildirimin ardından ilgili hat Avea tarafından görüşmeye kapatılabilir, tarifesi değiştirilebilir veya abonelik sözleşmesi feshedilebilir.
- AVEA'nın yukarıda belirtilen yaptırımlarından ayrı olmak üzere; 1 Nisan 2009 öncesinde bu tarifeye geçmiş abonelerin bu tarifeye bağlı hatlarını FCT ya da benzer cihazlarla kullandıklarının tespiti halinde, abone hat başına 300 TL ücret ödemeyi ve AVEA'nın hattı "HerYöne500" tarifesine taşıyabileceğini kabul eder. Bu tarifeye 1 Nisan 2009 tarihinde ve sonrasında kaydolan hatların, FCT ya da benzer cihazlarla kullanılması halinde, ilgili hatta ait faturaya 1500 TL tutarında cezai bedel yansıtılacaktır.
- Avea, "Bireysel Faturalı HerYöne Özgürlük" tarifesinin tüm mali ve sair koşullarını, usulüne uygun olarak duyurmak kaydıyla değiştirebilir.
-
as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------
yavaşşşşşşş kapatsınlar. İnsan hakları var, tüketici hakları var :) Kampanyanın adı sınırsız. adam sınırsız konuşur. İsterse 7/24 şarjda anasını babasını sevgilisini metresini arar fantazi yapar. Onlara ne? Ne sınırıymış bu böyle yav. Geçicek o işi bir kere. Kardeşim git en kısa sürede bi avea merkezine. Anlat durumu. Ters bir şeyler mi diyor. Hangi şehirdeysen söyle bana pm ile ben sana ordan bi avukat bulucam gidiceksin dava açıcaksın. Bugün benide aradılar. Avea3g.org ile alakalı. Dedim bi s.ktirin gidin. Kamuya açık bir domain adı. Logon yok müşteri hizmetleri adın yok, altınada koymuşum avea bilmem ne şirketiyle alakam yokturu. Özür dileyip kapattılar. Sert çık hocam.
-----------------------------hocam türk telekomda yapıyo aynı şerefsizliği. sınırsız 8mbps 49tl diyolar. altta ufacık yazıyla sınırsız 15gb'a kadardır diye. e neresi sınırsız bunun ? basbayağı 15gb kota var işte ? bunlara yaptırım yapabileceğimiz bi yer yok mu ya :|
-
avea sapıttı iyice zaten. Aran kazandan banada kntr geldı aylık lımıtı doldurduqum halde farklı operatorlerden arandıkca
kontor kazandınız mesajı gelıor ama hatta yuklenmıyor dogal olarak :D sistemde var bir sorunları :)
-
bende sınırsız hatdan kullanıom aveanın banada aynı mesajdan geldi umarım umarım sikmezler bizi öyle böyle diyerekten.. ama ben çok konusuyorum günde en az 4 - 5 saat gidio bide kardesimi arayıp beklemey alıom kontor kazanıor hattı telsim..
ama sanada gelmesi sevindirici demekki sadece dikkatli olun diyorlar :D
ama benim fatura hep kabarık gelio 96 - 84 gibi ama dediğim gibi cok konusuorum..
edit ayrıca hat sınırsız değil türk iletişim kanunlarına göre 10.000 dakika yani günde 5.5 - 6 saat sakın sınırsız sanmayın.. -
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------
yavaşşşşşşş kapatsınlar. İnsan hakları var, tüketici hakları var :) Kampanyanın adı sınırsız. adam sınırsız konuşur. İsterse 7/24 şarjda anasını babasını sevgilisini metresini arar fantazi yapar. Onlara ne? Ne sınırıymış bu böyle yav. Geçicek o işi bir kere. Kardeşim git en kısa sürede bi avea merkezine. Anlat durumu. Ters bir şeyler mi diyor. Hangi şehirdeysen söyle bana pm ile ben sana ordan bi avukat bulucam gidiceksin dava açıcaksın. Bugün benide aradılar. Avea3g.org ile alakalı. Dedim bi s.ktirin gidin. Kamuya açık bir domain adı. Logon yok müşteri hizmetleri adın yok, altınada koymuşum avea bilmem ne şirketiyle alakam yokturu. Özür dileyip kapattılar. Sert çık hocam.
-----------------------------hocam türk telekomda yapıyo aynı şerefsizliği. sınırsız 8mbps 49tl diyolar. altta ufacık yazıyla sınırsız 15gb'a kadardır diye. e neresi sınırsız bunun ? basbayağı 15gb kota var işte ? bunlara yaptırım yapabileceğimiz bi yer yok mu ya :|
-----------------------------İkisininde sahipleri aynı zaten.Bildiğim kadarıyl avea ve türk telekom. Hem bişi olmaz kedidir o kedi.
-
TORN bunu yazdı:
-----------------------------Fikret bunu yazdı:
-----------------------------as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------
yavaşşşşşşş kapatsınlar. İnsan hakları var, tüketici hakları var :) Kampanyanın adı sınırsız. adam sınırsız konuşur. İsterse 7/24 şarjda anasını babasını sevgilisini metresini arar fantazi yapar. Onlara ne? Ne sınırıymış bu böyle yav. Geçicek o işi bir kere. Kardeşim git en kısa sürede bi avea merkezine. Anlat durumu. Ters bir şeyler mi diyor. Hangi şehirdeysen söyle bana pm ile ben sana ordan bi avukat bulucam gidiceksin dava açıcaksın. Bugün benide aradılar. Avea3g.org ile alakalı. Dedim bi s.ktirin gidin. Kamuya açık bir domain adı. Logon yok müşteri hizmetleri adın yok, altınada koymuşum avea bilmem ne şirketiyle alakam yokturu. Özür dileyip kapattılar. Sert çık hocam.
-----------------------------hocam türk telekomda yapıyo aynı şerefsizliği. sınırsız 8mbps 49tl diyolar. altta ufacık yazıyla sınırsız 15gb'a kadardır diye. e neresi sınırsız bunun ? basbayağı 15gb kota var işte ? bunlara yaptırım yapabileceğimiz bi yer yok mu ya :|
-----------------------------İkisininde sahipleri aynı zaten.Bildiğim kadarıyl avea ve türk telekom. Hem bişi olmaz kedidir o kedi.
-----------------------------Evet benimde kafa yeni tak etti ikiside aynı yerin şirketi türk telekomdan ne fayda gördümki bugüne kadar aveadan görüm...
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------TORN bunu yazdı:
-----------------------------Fikret bunu yazdı:
-----------------------------as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------
yavaşşşşşşş kapatsınlar. İnsan hakları var, tüketici hakları var :) Kampanyanın adı sınırsız. adam sınırsız konuşur. İsterse 7/24 şarjda anasını babasını sevgilisini metresini arar fantazi yapar. Onlara ne? Ne sınırıymış bu böyle yav. Geçicek o işi bir kere. Kardeşim git en kısa sürede bi avea merkezine. Anlat durumu. Ters bir şeyler mi diyor. Hangi şehirdeysen söyle bana pm ile ben sana ordan bi avukat bulucam gidiceksin dava açıcaksın. Bugün benide aradılar. Avea3g.org ile alakalı. Dedim bi s.ktirin gidin. Kamuya açık bir domain adı. Logon yok müşteri hizmetleri adın yok, altınada koymuşum avea bilmem ne şirketiyle alakam yokturu. Özür dileyip kapattılar. Sert çık hocam.
-----------------------------hocam türk telekomda yapıyo aynı şerefsizliği. sınırsız 8mbps 49tl diyolar. altta ufacık yazıyla sınırsız 15gb'a kadardır diye. e neresi sınırsız bunun ? basbayağı 15gb kota var işte ? bunlara yaptırım yapabileceğimiz bi yer yok mu ya :|
-----------------------------İkisininde sahipleri aynı zaten.Bildiğim kadarıyl avea ve türk telekom. Hem bişi olmaz kedidir o kedi.
-----------------------------Evet benimde kafa yeni tak etti ikiside aynı yerin şirketi türk telekomdan ne fayda gördümki bugüne kadar aveadan görüm...
-----------------------------Hocam hattım turkcell netim ve ev telem türk telekom ama yakında biriye veya diğer sağlayıcılara geçicem elin arap holdinglerine bişi kazandırmak ağır oluyo bana.
-
He bu arada türk telekomdan ne fayda gördümki bugüne kadar aveadan görüm... yazısını imzama koyuyom.
bir zmanlar bizde avealıydık ta.
-
Hangi firma Üç kağıttan öte iş yapabilmişki Türkiyede.... Dürüst olsa Kimse zaten Yanaşmaz Biz halk olarak zaten Uclarda yaşamayı sevdiğimizden olsa gerek, onlarda istediğimizi görmek istediğimiz şekliyle bize sunuyorlar olan bu..!
Yahu her Yöne Sınırsız Allah aşkına Akla Mantığa yatarmı..?
Ben Yanaşmadım buna, Yanaşmamda öyle şeymi olur... Mantıklı Düşünün biraz. Avea Batmaktan anca Yırttı bu yolla, Bu olaya inananlarıda Kıçını Sildiği Mendil Gibi Gün gelir Silkeler atar... Size İmzalattıkları Evrakı iyi inceleyin ne cinlikler dönüyo neler...
-
Boyle konularda pek yorum yapmam ama tek soylıyecegım aveanın ........boslukları sız doldurun
6 yıldır faturalı avea hat kullanıyordum ve 2 gun once puk kodu ıle ılgılı bı sorunum cıktı.musterı hızmetlerını aradım ve ses kaydından baska bırseye ulasamadım.sıfre ıstedıler(bu arada sıfre 130mus belkı bırılerının ısıne yarar.) ve bunu ben bılmek zorundaymısım gıbı bır durum olustu.avea bayındekı calısanları telefonla sonradan ulasabıldıgım musterı hızmetlerındekı adamı kalaylayarak bır sanıye dusunmeden 6 yıllık hattımı sınırden kırdım.eskı alıskanlıgım olan turkcelle gectım ve huzurluyum.bunda sonra ne sekılde olursa olsun avea hat kullanmayacagıma da artık emınım.kalıteyı hıssetmenın tek yolu turkcell bana kalırsa.
