folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ayakkabı Kokusu



Ayakkabı Kokusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı

    abi eğer ayakkabı kokusu ise ki genelde deri ayakkabılarda nüksediyor bu olay, bildiğimiz pişik  pudrası ile çözebilirsin.

    yok eğer ayağın kokuyor ise ayakkabını iyice makinada yıka. ayakların içinde bir dermatoloğa görün ondan sonra kullan :D 

    pudra en güzel çözümdür :) çorabınızın içine dökün giyin sonra rahat rahat dolaşın kokuyu engeller hatta ayaklarınız tertemiz olur yumuşacık bebek gibi olurlar, birde hergun aynı ayakkabıyı değilde min. 2 çeşit ayakkabı kullanın 2 günde bir farklı giyin.


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı

    ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi


    asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz



    Allah varya oldurdun beni gulmekten ne adamsin ya :d senin yuzunden abim ne guluyon kendi kendine delimisin dedi :d sen cok yasa emi :D dyrnade tarafından 16/Tem/13 10:18 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sonador
    sonador's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2012
    Erkek
    tolgaStain bunu yazdı

    Hocam ilaca falan gerek yok. Müsait olduğun bi gün hani ertesi gün dışarı çıkmayacağın bi gün yedek ayakkabın varsa hemende atabilirsin renkliler ile at yıkansın. Rahat bi gün balkona koy kuruyup hava alsın. Sonra al giy her gün çorapları değiştir bi sıkıntı olmaz. Bir iki güne kokmaz öyle zaten ayda, iki ayda bi belki yine aynı şeyi tekrarlarsın.

    adidasdan dünya paraya aldığım sneakerları yıkadım ben öle önü açıldı lastik kısmı sarardı :D deichmandan 20tl ye aldığım vans tarzı ayakkabılara hiç bişey olmadı amk bu nası adalet :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ayakkabı önemlidir. Spor ayakkabılarının içi süngerimsi olduğundan; terletir ve kolay kurumaz. Havalandırmanız lazım.

    Meşin ayakkabılar daha iyidir. Yada iyi havalanan. Ayağım , ellerim, koltuk altım çok pis terler. O yüzden ayakkabı dert olmuştur. Dedem ayakkabı yapıyordu, ondan birşeyler kaptım ; düzgün ayakkabı seçerek işi götürmeye çalışıyorum.

    --

    Beta'nın vardı güzeldi. Kemal Tanca iyidi sonra bozdu almamaya başladım, şimdi nasıldır bilemem.

    Bu sıralar Tiger'a sardım. Alıyorum ; koku problemi falan yok. Herşey yolunda.

    --

    Spor ayakkabılar terletir, öyle pofuduk pofuduk almamaya dikkat edin. Yada alırsanız, havalandırın. Ayağınız terlemiyorsa fazla sorun olmaz ; fakat terliyorsa, bir müddet sonra kedi ölüsü gibi kokutur

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    Ayakkabının Fotosunu koysana...bende Nike ayakkabı alıp bir hafta kullanıp ayaklarımı yaktığı için iade etmiştim...merak ettim acaba aynı ayakkabı mı ?


    Acaip derecede agresifim !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı

    ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi

    asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz

    Hocam başka ayakabılarım da var. Onların hiç birinde koku olmuyor , ayaklarım da kokmuyor. :D Bu spor ayakkabı leş gibi kokuyor sadece. Ayakkabıyı sadece giy çıkar hayvan leşi gibi kokmaya başlıyor.


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek
    Janitschar bunu yazdı

    Ayakkabının Fotosunu koysana...bende Nike ayakkabı alıp bir hafta kullanıp ayaklarımı yaktığı için iade etmiştim...merak ettim acaba aynı ayakkabı mı ?

    Tamamdır hocam fotoğraflarını çekip koyucam.


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı

    ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi

    asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz

    şu an hunharca gülüyorum ya ahahahaha


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    Yazın spor ayakkabı giymek çokda mantıklı gelmiyor bana.

    40 dereceye yaklaşan dışarıda spor ayakkabı neyapsınki. Adamlar standart 20 -25 sıcaklığa göre ayakkabı yapıyorlar. Yazın mümkün olduğu kadar sandalet tarzı ayakkabılar giymeye çalış tavsiyem.

    Öyle bir imkanın yoksa malesef tarz değiştirip altı plastikten üretilmeyen kösele ayakkabı giymende fayda var.

     

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    içine 5 kutu hacı yağı dök kendini yağla

Toplam Hit: 6049 Toplam Mesaj: 44