Ayakkabı Kokusu
-
Ne yapacağını bilmiyorum ama yıkama diyebilirim. Yıkayınca sanki özelliği bozuluyor gibi, yıkandığının ertesi hafta daha beter bir koku sarıyor...
-
hojucuk bunu yazdı
ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi
asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz
sen ölmemişmiydin ya yoksa başkasıylamı karıştırıyorum amk
-
hayvan derisi kullanılmıştır ve o yüzden kokuyordur , aldığın ayakkabıya dikkat et derim , ayaklarını ve çorabınıda temiz tutarsan kokmaz , postal giydiğinde bile sorun yaşamazsın bu durumda , ki devamlı aynı ayakkabıyı kullanmanda sağlıklı birşey değil bir kaç çift ayakkabın olsun .
-
toz karbonat dok ayakkabının ıcıne bı gece kalsın gel sonra dua edersın bana
-
sonador bunu yazdıtolgaStain bunu yazdı
Hocam ilaca falan gerek yok. Müsait olduğun bi gün hani ertesi gün dışarı çıkmayacağın bi gün yedek ayakkabın varsa hemende atabilirsin renkliler ile at yıkansın. Rahat bi gün balkona koy kuruyup hava alsın. Sonra al giy her gün çorapları değiştir bi sıkıntı olmaz. Bir iki güne kokmaz öyle zaten ayda, iki ayda bi belki yine aynı şeyi tekrarlarsın.
adidasdan dünya paraya aldığım sneakerları yıkadım ben öle önü açıldı lastik kısmı sarardı :D deichmandan 20tl ye aldığım vans tarzı ayakkabılara hiç bişey olmadı amk bu nası adalet :D
Valla hocam ben bütün ayakkabılara attım bişey olmadı :D bitek nikenin şuna benzer bi ayakkabım vardı onun yanları açıldı 2 gün giyemedim. :D
http://www.belindasport.com/images/big/318333-001.jpg -
DestinatioN bunu yazdıhojucuk bunu yazdı
ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi
asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz
sen ölmemişmiydin ya yoksa başkasıylamı karıştırıyorum amk
evet obur dunyadan yaziyo arkadas :)
...
corapsiz giydigin oldugu mu hocam hic ? genelde corapsiz kullaninca koku yapar.
ayakkabida bi kere koktu mu koku bida hic gitmiyo arkadas :)
yikasanda nafile
SysTeMeRRoR tarafından 16/Tem/13 18:29 tarihinde düzenlenmiştir -
Ayakkabının üretildiği maddeden kaynaklı daha çok hocam, engellenmesi zor olur diye düşünüyorum :/
Son 3 yıldır sadece iki ayakkabı aldım. İkiside tıpatıp aynı model, farklı renk.
Hayatımda kullandığım en rahat, zerre koku yapmayan, orası burası dağılmayan, rengi atmayan tek ayakkabı abartısız.
Timberland.
Şiddetle tavsiye ederim.
Tabi spor alanında kullanılmaz orası ayrı.
-
corapsız gıymıycen bırkere bıle gıysen gıttı o ayakkabı corabında kalıtelı olacak aga bımden falan almycn vercn en az 5 lıra bı coraba benımkıler lacoste perre cardın olur hep :P ayakkabında kalıtelı olck ha bunlara ragmen kokuyosa oha aq yanı
-
geceden karbonat döküyosun az bir miktar balkona koyuyorsun ayakkabının dilini tamamen dışarıya dönük çıkarman gerek tüm bağcıkları sök arada bir bu işlemi uygula.
-
Hocam bir ziraat mühendisi arkadaş söylemişti ucuz antibiyotik haplardan birini toz haline getir ve ayakkabının içine serp heryere eşit dağılacak şekilde. Ayakkabı içindeki mikropları öldürür, sana bişey olmaz.
