folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ayakkabı Kokusu



Ayakkabı Kokusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Ne yapacağını bilmiyorum ama yıkama diyebilirim. Yıkayınca sanki özelliği bozuluyor gibi, yıkandığının ertesi hafta daha beter bir koku sarıyor... 


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı

    ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi

    asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz

    sen ölmemişmiydin ya yoksa başkasıylamı karıştırıyorum amk

     


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hayvan derisi kullanılmıştır ve o yüzden kokuyordur , aldığın ayakkabıya dikkat et derim , ayaklarını ve çorabınıda temiz tutarsan kokmaz , postal giydiğinde bile sorun yaşamazsın bu durumda , ki devamlı aynı ayakkabıyı kullanmanda sağlıklı birşey değil bir kaç çift ayakkabın olsun . 


    dont think twice its all right
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    toz karbonat dok ayakkabının ıcıne bı gece kalsın gel sonra dua edersın bana


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    sonador bunu yazdı
    tolgaStain bunu yazdı

    Hocam ilaca falan gerek yok. Müsait olduğun bi gün hani ertesi gün dışarı çıkmayacağın bi gün yedek ayakkabın varsa hemende atabilirsin renkliler ile at yıkansın. Rahat bi gün balkona koy kuruyup hava alsın. Sonra al giy her gün çorapları değiştir bi sıkıntı olmaz. Bir iki güne kokmaz öyle zaten ayda, iki ayda bi belki yine aynı şeyi tekrarlarsın.

    adidasdan dünya paraya aldığım sneakerları yıkadım ben öle önü açıldı lastik kısmı sarardı :D deichmandan 20tl ye aldığım vans tarzı ayakkabılara hiç bişey olmadı amk bu nası adalet :D

    Valla hocam ben bütün ayakkabılara attım bişey olmadı :D bitek nikenin şuna benzer bi ayakkabım vardı onun yanları açıldı 2 gün giyemedim. :D 

    http://www.belindasport.com/images/big/318333-001.jpg

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı
    hojucuk bunu yazdı

    ayakkabi kokusu ne ayak kokusu de suna, icine ayak girmeden ayakkabi kokar mi ? zehir gibi kokan ayagin var demekki akiyor ayak , berbat rezil insanlik disi

    asit borik dok icine corabinin, A.Kabinin icine oyle giy, ayagi kokanlarin toplumda muteber bir yeri olamaz

    sen ölmemişmiydin ya yoksa başkasıylamı karıştırıyorum amk

     

    evet obur dunyadan yaziyo arkadas :)

    ...

    corapsiz giydigin oldugu mu hocam hic ? genelde corapsiz kullaninca koku yapar.

    ayakkabida bi kere koktu mu koku bida hic gitmiyo arkadas :)

    yikasanda nafile

    SysTeMeRRoR tarafından 16/Tem/13 18:29 tarihinde düzenlenmiştir

    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Ayakkabının üretildiği maddeden kaynaklı daha çok hocam, engellenmesi zor olur diye düşünüyorum :/

    Son 3 yıldır sadece iki ayakkabı aldım. İkiside tıpatıp aynı model, farklı renk.

    Hayatımda kullandığım en rahat, zerre koku yapmayan, orası burası dağılmayan, rengi atmayan tek ayakkabı abartısız.

    Timberland.

    Şiddetle tavsiye ederim.

    Tabi spor alanında kullanılmaz orası ayrı.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    corapsız gıymıycen bırkere bıle gıysen gıttı o ayakkabı corabında kalıtelı olacak aga bımden falan almycn vercn en az 5 lıra bı coraba benımkıler lacoste perre cardın olur hep :P ayakkabında kalıtelı olck ha bunlara ragmen kokuyosa oha aq yanı


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ghlwe
    ghlwe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2012
    Erkek

    geceden karbonat döküyosun az bir miktar balkona koyuyorsun ayakkabının dilini tamamen dışarıya dönük çıkarman gerek tüm bağcıkları sök arada bir bu işlemi uygula.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam bir ziraat mühendisi arkadaş söylemişti ucuz antibiyotik haplardan birini toz haline getir ve ayakkabının içine serp heryere eşit dağılacak şekilde. Ayakkabı içindeki mikropları öldürür, sana bişey olmaz.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 6046 Toplam Mesaj: 44