Aysun Beni Niye Öpmedi? :)
-
ulan böle dava görmedim sabah gazetede okudum gül gül öldüm,tüketicği birliğide destek vermiş ahaha.
-
sırf 3 kurus para aLmak icin yapılmıs bi dava bence ins bi şeyler koparır.. :)
-
Öyle olsa biz o gavatamı bırakırız.2 kasa pepsi alırım :D
-
-
temiz iş aslında. bende bundan sonra bunlarla ugrasacam. cok saglam para kaldırıyorlar bu davalardan. buldukca acacam davayı. tabi ulkemizde pek bisey kazanamazsın bu yontemle ama avrupada ve ozellikle amerikada bu sekilde cok astronomik miktarlarda para kaldıranlar var. bi sekilde yapıcam bişiler. benide gorursunuz artık basında (:
-
Antikky resimler süper olmuş gülmekten geberdim yaa
-
Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
sırf 3 kurus para aLmak icin yapılmıs bi dava bence ins bi şeyler koparır.. :)
-----------------------------herif zaten 1,03 YTL sinin iadesini istemiş bi tek :D töbe töbe yarabbim ya, 1 ytl limitli kredi kartından sonra en çok güldüğüm haber aq :D
-
haklı adam.aysunun kaşarlığı işine gelene verir gelmeyene vermez kaltak.
-
beyler adamın amacı aysunu öpmek deil ipne pepsiye zarar vermek.. yani reklama inanacak kadar salak biri değil..
zamanında "kaygısızlar" die bi dizi vardı küçüklüğümde starda, karı gidio bakkala ayçiçek yağı istiyo, sora diyo "abi bu bozuk galiba" adam: "niye?" kadın: "e bu uçmuyo, reklamda uçuyodu" :DD
hernese antikkynin resimlere koptum aq :D
-
Toplam Hit: 5481 Toplam Mesaj: 38

