Aysun Beni Niye Öpmedi? :)
-
hackermemo bunu yazdı:
-----------------------------beyler adamın amacı aysunu öpmek deil ipne pepsiye zarar vermek.. yani reklama inanacak kadar salak biri değil..
-----------------------------
ahah kralsın ya.gerçek amacını anladık arkadaşlar yehhuu ne kadarda yanılmışız adam hakkında :) -
Pendikten taşınacam.
-
adamın mantığı bence: ''reklamın iyisi kötüsü olmaz.''
-
niye öle sölüyonuz olm tabiki verecek mahkemeyede , ama mal'ın istediği rakam çok komik , reklamlarda artık bokunu çıkartıyo olayların , olcak olcak daha durun bu sayede zengin olanlar olsun ki bokunu çıkarmasınlar reklamların :):)
-
ok reklamındaki prezervatifler neden maç yapmıyo :F
-
Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
sırf 3 kurus para aLmak icin yapılmıs bi dava bence ins bi şeyler koparır.. :)
-----------------------------
benceadam biler yaptı bunu aysun bahane baktı borc gırtlakta bastı kazıgı adam haklı bende herkes bir kerlam mın açıgının bulsa insanlar zengin olur -
zuhahah diorum ama adam haklı...(abaza)
-
Vallahi benimde aklımdan geçmişti bende şikayet etmeyi düşünmüştüm...
Yalan cola turka içiyorum bundan sonra.
-
bunu yapanın pepsinin reklamının olması için yapmadığını nerden biliyorsunuz?adamlar ürünlerinin daha çok tanıtılması için senaryo kurmuşlardır.bu şikayet eden de pepsiden para almıştır...
halbuki şikayeti mantıksız!Sırf haber olsun millet pepsinin adını pepsi mangırları cebe indirsin diye yapılmıştır:D
-
330 mlye öpecek karı gelse ben koliyle alırım
Toplam Hit: 5480 Toplam Mesaj: 38
