Aysun Beni Niye Öpmedi? :)
-
walla aysun adamı begenmemiştr belki geçen gece 3 kutu aldım pepsi max aysunla sabaha kdr oral yaptık..
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------Kahraman bunu yazdı:
-----------------------------
sırf 3 kurus para aLmak icin yapılmıs bi dava bence ins bi şeyler koparır.. :)
-----------------------------herif zaten 1,03 YTL sinin iadesini istemiş bi tek :D töbe töbe yarabbim ya, 1 ytl limitli kredi kartından sonra en çok güldüğüm haber aq :D
-----------------------------
ben onu 1,003 diye okudum :D vay amk dangaLak Lan bu 1,03 :) -
pepsi istese böyle reklamını yapamazdı (belkide istedi) ters reklam mantıgı :/
-
aysun bana bisürü öpcük borçlu...
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
hackermemo bunu yazdı:
-----------------------------beyler adamın amacı aysunu öpmek deil ipne pepsiye zarar vermek.. yani reklama inanacak kadar salak biri değil..
-----------------------------
ahah kralsın ya.gerçek amacını anladık arkadaşlar yehhuu ne kadarda yanılmışız adam hakkında :)
-----------------------------
hacı herkez sen deil baksana millet demiş ne mal herif aysun gelcek sanıyo felan.. ben onlara dedim bu lafı =) -
bu karıyı bi kere televizyonda gördüm bu konuyla ilgili konuşuyodu kurduğu cümleyi hatırlıyorumda "ben o anda sadece işime konsantre olmaya çalıştım yönetmenimden de bazı ipuçları aldım hiç birşey hissetmemeye çalıştım"diyodu. sanki hayatında hiç kimseyle öpüşmemişte yönetmenden ipucu aldım diyo :D
-
blacksun bunu yazdı:
-----------------------------
bu karıyı bi kere televizyonda gördüm bu konuyla ilgili konuşuyodu kurduğu cümleyi hatırlıyorumda "ben o anda sadece işime konsantre olmaya çalıştım yönetmenimden de bazı ipuçları aldım hiç birşey hissetmemeye çalıştım"diyodu. sanki hayatında hiç kimseyle öpüşmemişte yönetmenden ipucu aldım diyo :D
-----------------------------
Gözünden öpüyom seni :)) Doğru demişsin hajım.Dudaklarından beLLi Oluyor dudakları ondan önce gidiyor aq :D
Toplam Hit: 5479 Toplam Mesaj: 38
