folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aysun Beni Niye Öpmedi? :)



Aysun Beni Niye Öpmedi? :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    walla aysun adamı begenmemiştr belki geçen gece 3 kutu aldım pepsi max aysunla sabaha kdr oral yaptık..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kahraman bunu yazdı:
    -----------------------------
    sırf 3 kurus para aLmak icin yapılmıs bi dava bence ins bi şeyler koparır.. :)
    -----------------------------

    herif zaten 1,03 YTL sinin iadesini istemiş bi tek :D töbe töbe yarabbim ya, 1 ytl limitli kredi kartından sonra en çok güldüğüm haber aq :D  


    -----------------------------
    ben onu 1,003 diye okudum :D vay amk dangaLak Lan bu 1,03 :)

    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    pepsi istese böyle reklamını yapamazdı (belkide istedi) ters reklam mantıgı :/

    :) mutluyum, huzurluyum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilemem83
    bilemem83's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    aysun bana bisürü öpcük borçlu...

    Sizler, Bizlerden Mekanik Sinyaller beklerken , Bizler de Sizlerden Beyin Sinyalleri bekliyoruz!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    kokainman bunu yazdı:
    -----------------------------
    hackermemo bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler adamın amacı aysunu öpmek deil ipne pepsiye zarar vermek.. yani reklama inanacak kadar salak biri değil..


    -----------------------------
    ahah kralsın ya.gerçek amacını anladık arkadaşlar yehhuu ne kadarda yanılmışız adam hakkında :)
    -----------------------------
    hacı herkez sen deil baksana millet demiş ne mal herif aysun gelcek sanıyo felan.. ben onlara dedim bu lafı =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blacksun
    blacksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2006
    Erkek
    bu karıyı bi kere televizyonda gördüm bu konuyla ilgili konuşuyodu kurduğu cümleyi hatırlıyorumda "ben o anda sadece işime konsantre olmaya çalıştım yönetmenimden de bazı ipuçları aldım hiç birşey hissetmemeye çalıştım"diyodu. sanki hayatında hiç kimseyle öpüşmemişte yönetmenden ipucu aldım diyo :D 

    şiddete meyalim vallahi dertten..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    indexturk
    indexturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    blacksun bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu karıyı bi kere televizyonda gördüm bu konuyla ilgili konuşuyodu kurduğu cümleyi hatırlıyorumda "ben o anda sadece işime konsantre olmaya çalıştım yönetmenimden de bazı ipuçları aldım hiç birşey hissetmemeye çalıştım"diyodu. sanki hayatında hiç kimseyle öpüşmemişte yönetmenden ipucu aldım diyo :D 
    -----------------------------
    Gözünden öpüyom seni :)) Doğru demişsin hajım.Dudaklarından beLLi Oluyor dudakları ondan önce gidiyor aq :D
Toplam Hit: 5479 Toplam Mesaj: 38