Aytek Çalışmam
-
Abudeeezo'daki bir tutorial'a uydurdum. Klasik aytek logosunda ufak değişiklikler yaptım Gimp ile... Beğenen olursa xfc dosyası hala elimde

-
Efektler felan iyi olmuş denebilir de .. Aytek logosu Aytek Logosudur =) Deiştirmeye gerek yok
-
olmamış, hani y, t, e, k ?
-
sen şimdi holy e boynuzlumu demek istiyon :S
-
emeğe saygımız sonsuz.. =) güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık.. =)
-
Ordan c den başka bişey çıkmaz hea. ama güzel olmuş
-
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------Ordan c den başka bişey çıkmaz hea. ama güzel olmuş
-----------------------------oradan c ve v harfleri briz gözüküyor buradan bize çakma cw mi demek istiyon
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------Ordan c den başka bişey çıkmaz hea. ama güzel olmuş
-----------------------------oradan c ve v harfleri briz gözüküyor buradan bize çakma cw mi demek istiyon
-----------------------------
wc diyor heralde sıçtım batırdım gibilerinden. -
Cihan Kardeşim Oluyomu Böyle, Hiç yakıştıramadım Valla. Tahribata Daha Erkeksi bişeyler yapamadınmı. Bu ne Böyle yumuşak yumuşak..
Allahım Yarebbim Tam Bir Skandal buuuu. :) Şeyh Görmez umarım. :|
-
o degılde adam bırılerı ıcın bıseyler yapmaya calısmıs en azından zaman ayırmıs ben kendısını tebrık edıyorum basarılarının devamını dılıyorum
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
o degılde adam bırılerı ıcın bıseyler yapmaya calısmıs en azından zaman ayırmıs ben kendısını tebrık edıyorum basarılarının devamını dılıyorum
-----------------------------Hocam Takılıyoz Severim Cihanı, Tabiki Doğrudur.. Her Sanatkarın Dünyaya Bakış Felsefesi farklıdır. Saygı Duyarız.
