Aytek Çalışmam
-
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-----------------------------Farkettim eyvalla, Belirtmek durumunda kalmaktı benimkisi. Bitanesin hocam.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-----------------------------Farkettim eyvalla, Belirtmek durumunda kalmaktı benimkisi. Bitanesin hocam.
-----------------------------I love you too :|
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-----------------------------Farkettim eyvalla, Belirtmek durumunda kalmaktı benimkisi. Bitanesin hocam.
-----------------------------I love you too :|
-----------------------------Hoca işareti yumaşıttın sonuçlarına bak.:D nasıl konuşma onlar.Bi tanesin,ı love u filan... :C:D
-
Logoyu gördük içimiz birden sevgi kabarcıkları ile doldu :)
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-----------------------------Farkettim eyvalla, Belirtmek durumunda kalmaktı benimkisi. Bitanesin hocam.
-----------------------------I love you too :|
-----------------------------bende size takılıyım bari :D
hollanda yolculuğu ne zaman :D
çalışmayı beğendim efektler güzel olmuş.
-
aytek güneşi görmüş :)
-
Sanki biraz yumuşamış(!) logo
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca farkettıysen bende takılıyorum :|
-----------------------------Farkettim eyvalla, Belirtmek durumunda kalmaktı benimkisi. Bitanesin hocam.
-----------------------------I love you too :|
-----------------------------bende size takılıyım bari :D
hollanda yolculuğu ne zaman :D
çalışmayı beğendim efektler güzel olmuş.
-----------------------------la föx birine feys'te bu yorumu yaptım tam 12 gün sonra anladı cevap verdi :):)
-
Bu Cihandan ne beklicen :) Biride şu mübarek ayda şu cihanın fotosuna insan şekli versin :F Resmini görenler vardır biraz kırıklık var zaten bunda :F Biraz değil harbi kırık :F
