Aytek Çalışmam
-
4eye bunu yazdı:
-----------------------------
Bu Cihandan ne beklicen :) Biride şu mübarek ayda şu cihanın fotosuna insan şekli versin :F Resmini görenler vardır biraz kırıklık var zaten bunda :F Biraz değil harbi kırık :F
-----------------------------Mübarek ay demişin başka birinin fiziksel görüntüsü ile alay etmişin dediklerin ile yaptıkların çelişmiyormu ?
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
sen şimdi holy e boynuzlumu demek istiyon :S
-----------------------------:D hocam koptum ya
-
üst kanadın ortasına sadece bi çizgi atsaydın daha iyi olurdu sanırım
Toplam Hit: 3976 Toplam Mesaj: 24
