Barzani"Yi İmralı"Ya Tıkarız Gp
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
bunlarda iyi gaza geldi adam agzına geleni soyluyo artık gerçi chpnin seçim vaatleride farksız gp den mazot 1 ytl olacak falan :)
-----------------------------adam mazot 1 ytl olacak diyor ama nerden kesip hangi vergileri azaltarak yapacağını da söylüyor.
ama bu ıraq mevzuuında sittirsin.önce içeriyi temizleyelim sonra süpüre süpüre ıraq a gireriz.
-----------------------------
cem abi izmirde 1 ytl mazot dagıttı amele haberin yokmu kacırdın amele:D -
şu an kerkük'ü savunmazsak ilerde diyarbakır'ı savunmak zorunda kalırız diyorum başka bişey demiyorum :)
-
bence olaylara serin kanlı yaklaşmak lazım. türkiye kuzey ırak'a girer se paşmargeler le karşılaşır ( salla peşmergeleri) . Kontrol hala amerikada , düşünsene benim evimde benim çocuğumu dövüyorsun ailecek sana dalarız ama sen düzgün ve sabırlı ir biçimde hareket eder ve oğlumun haksız olduğunu bana gösterir ve benim oğlumu dövmek zorunda bırakırsan sana bişe olmaz benim oğlumla alakalı aram bozulur burda karlı olan sen olursun.
türkiye de her geçen gün mayın patlıyor kendi ülkemizde patlıyor. birde dışarı çıkarsak nasıl olacak ortelık okadar çalkalandıki pkk tamam siz gelin biz teslim olucaz mı diyecekler. sen onların kampına gidiyorsun nereye ne koydukları belli değilki . ama onları sınırı geçiyorlar az miktarda bombayı yerleştiriyorlar. sınır ötesi operasyonlar olursa zannediyorum kerbela'da bizimde anma günlerimiz olur.
:(
-
muhabbet_fedaisi bunu yazdı:
-----------------------------bence olaylara serin kanlı yaklaşmak lazım. türkiye kuzey ırak'a girer se paşmargeler le karşılaşır ( salla peşmergeleri) . Kontrol hala amerikada , düşünsene benim evimde benim çocuğumu dövüyorsun ailecek sana dalarız ama sen düzgün ve sabırlı ir biçimde hareket eder ve oğlumun haksız olduğunu bana gösterir ve benim oğlumu dövmek zorunda bırakırsan sana bişe olmaz benim oğlumla alakalı aram bozulur burda karlı olan sen olursun.
türkiye de her geçen gün mayın patlıyor kendi ülkemizde patlıyor. birde dışarı çıkarsak nasıl olacak ortelık okadar çalkalandıki pkk tamam siz gelin biz teslim olucaz mı diyecekler. sen onların kampına gidiyorsun nereye ne koydukları belli değilki . ama onları sınırı geçiyorlar az miktarda bombayı yerleştiriyorlar. sınır ötesi operasyonlar olursa zannediyorum kerbela'da bizimde anma günlerimiz olur.
:(
-----------------------------
türkiyedeki mayınların kaynağı kuzey ırak.onları patlatan teröristler ordan geliyo hala nasıl anlamıyosunuz?geçmişte nasıl PKKya operasyon yapıldı ve başarılı olduysa yine olacaktır,olmalıdır! -
o zaman pkk ya karşı olan saddam vardı şimdi ise iki tarafada eşit duran abd var. iki tarafa eşit duran abd ye niye rancide edici harekette bulunupta karşımıza alalım farklı noktalardan abd yi kendimize -hiç olmazsa pkk konusunda- bağlayalım. bölesi daha mantıklı değilmi.?????
-
muhabbet_fedaisi bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman pkk ya karşı olan saddam vardı şimdi ise iki tarafada eşit duran abd var. iki tarafa eşit duran abd ye niye rancide edici harekette bulunupta karşımıza alalım farklı noktalardan abd yi kendimize -hiç olmazsa pkk konusunda- bağlayalım. bölesi daha mantıklı değilmi.?????
-----------------------------
NATO madde 5. git ara bul teröstlere karşı bütün ülkelerin biririne olan tavır ve askeri bütünlüğü anlatır herkes PKK nın terör örgütü olduğunu kabul etmesi gerekirdi ancak kimse etmedi ve dektekledilerde....sonra 11 EYLÜL DE usame bin laden uçakları ikiz kulalere çakınca senin ABD piç kurusu NATO nun 5. maddesini birden uygulamya sokar ... -
ümit kesilirse hayat biter, ümitsizlik hayatı zehirler, keder hayat damarına vurulan bir neşterdir.
en son yapılacak iş savaştır.
-
unutmayınızki türkiye ile ırak devleti arasında türkiyenin gerekli gordugu taktirde ırakın 25km kadar içine girme hakkı bulunan anlasması vardır. bu antlasmanın maddelerindede rejim degisikligi veya saddamın gidisinden sonra bu anlasma yatar diye birsey yoktur. türkiyenin ıraka girme hakkı vardır lakin kancık siyasiler yuzunden bu hakkını kullanamamaktadır.
ayrıca şu k.ırakta yeniliriz nasıl bir kelimedir. siz kalkıpta koca türk ordusunu gotu boklu peşmergelerden aşşagımı goruyorsunuz. peşmerge kimdir, nedir, elinde nesi vardır. gunlerce surecek hava bombardımanından sonra uzerine birkac gunde topcu atesini eklersen ardından bolgeye sokacagın cok sayıda tank ve zırhı araclarla birlikte 50bin kadar piyadeyi iceriye sokarsan karsında bir Allahın kulunu goremezsin. ne yapacaklar, tanklara kamyonetlerin uzerine koydukları mg42 lerlemi saldırıcaklar? taşmı atıcaklar tanklara? 50bin Türk askerinin ne manaya geldigini bilmezmisiniz sorarın size.
Türk askerinin gücünü unutanlar cok geriye degil yakın tarihlerine baksınlar. kıbrısa baksınlar koreye baksınlar. kosovadaki hava operasyonlarına baksınlar. nato ulkeri icerisinde gece hava operasyonunu sadece türkler ve amerikalılar gerceklestirebilmiştir. kore en guzel ornektir. ozamanın fakir türk ordusu orada destan yazmıstır. 5.000 kişilik türk tugayı çin ordusunun 3 hücumunu kesmiş ve karşı taaruzları ile BM guclerinin kaybettigi mevzileri geri almıstır. bununla birlikte amerika tarihinde ilk defa yabancı bir orduya madalya verilmiştir. Türk tugayı amerikan başkanlıgınca "mümtaz birlik madalyası" ve "legion of merit" nişanı almıstır.
peşmergeler kimdirki tüm olanakları ile bolgeye intikal edecek Türk askerinin onunu kessin. artık tanklara taş atarak durdururlar. F-16 lara keleşle ates ederler düşer falan belki, cobralarada sapanla saldırmayı unutmasınlar...
-
olay sadece peşmerge olmayacak, Abd de olacak, peşmergelerde abdye güvendikleri için öyle götleri kalkık konuşabiliyor zaten..
Türkiye korkunç bir tuzağın içine çekilmek isteniyor gibi geliyor bana..
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------unutmayınızki türkiye ile ırak devleti arasında türkiyenin gerekli gordugu taktirde ırakın 25km kadar içine girme hakkı bulunan anlasması vardır. bu antlasmanın maddelerindede rejim degisikligi veya saddamın gidisinden sonra bu anlasma yatar diye birsey yoktur. türkiyenin ıraka girme hakkı vardır lakin kancık siyasiler yuzunden bu hakkını kullanamamaktadır.
ayrıca şu k.ırakta yeniliriz nasıl bir kelimedir. siz kalkıpta koca türk ordusunu gotu boklu peşmergelerden aşşagımı goruyorsunuz. peşmerge kimdir, nedir, elinde nesi vardır. gunlerce surecek hava bombardımanından sonra uzerine birkac gunde topcu atesini eklersen ardından bolgeye sokacagın cok sayıda tank ve zırhı araclarla birlikte 50bin kadar piyadeyi iceriye sokarsan karsında bir Allahın kulunu goremezsin. ne yapacaklar, tanklara kamyonetlerin uzerine koydukları mg42 lerlemi saldırıcaklar? taşmı atıcaklar tanklara? 50bin Türk askerinin ne manaya geldigini bilmezmisiniz sorarın size.
Türk askerinin gücünü unutanlar cok geriye degil yakın tarihlerine baksınlar. kıbrısa baksınlar koreye baksınlar. kosovadaki hava operasyonlarına baksınlar. nato ulkeri icerisinde gece hava operasyonunu sadece türkler ve amerikalılar gerceklestirebilmiştir. kore en guzel ornektir. ozamanın fakir türk ordusu orada destan yazmıstır. 5.000 kişilik türk tugayı çin ordusunun 3 hücumunu kesmiş ve karşı taaruzları ile BM guclerinin kaybettigi mevzileri geri almıstır. bununla birlikte amerika tarihinde ilk defa yabancı bir orduya madalya verilmiştir. Türk tugayı amerikan başkanlıgınca "mümtaz birlik madalyası" ve "legion of merit" nişanı almıstır.
peşmergeler kimdirki tüm olanakları ile bolgeye intikal edecek Türk askerinin onunu kessin. artık tanklara taş atarak durdururlar. F-16 lara keleşle ates ederler düşer falan belki, cobralarada sapanla saldırmayı unutmasınlar...
-----------------------------
Sözün özü budur. bu yazının altına ayen imzamı atarım.karşı bişey düşüneninde aklına şaşarım İMZA.
