Barzani"Yi İmralı"Ya Tıkarız Gp
-
sözüne güvenmeyen yumruğunu konuşturur.
-
abd nin kankası akp bile barzaniye bi kenera çekilirmisiniz diyemiyor :D gp mi dicek
-
İnşallah dediğiniz gibi olur...
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------Peşmergeler kimdir?
Sigarasızlığa dayanamayan,havan topunu nişan almadan atan,adam gibi silah tutmasını bilmeyen,korkak,fizik ve atletizm denen askerde olması gereken özelliklerin olmadığı kuzey ırak köylüleridir.Sallamıyorum ailemde görev yapmışlar var : ) .Dediğim gibi bölgedeki Türkmenleri de unutmasın kimse.Sen eğer savaş olur diye korkuyosan bu ülkeyi kapatıp gidelim : ) .dibimizde kurulan ülkeye bakalım.Tabi ki kayıplar olacak "keşke olmasa" ama olacak kime nasib olursa şehitlik artık.Kaldı ki TSK nın o bölgeye seçme birlikleri göndereceğini unutmayalım ve TSKnında dünyanın en büyük ordularından biri olduğunu unutmayalım.Eğer zaten başarısız olsa ABD ve peşmerge bu kadar korkmaz : )
-----------------------------çok güzel açıklamışsın :)
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiye'nin Kuzey Irak'a girmesi sonu olur...
-----------------------------
katılıyorum..!
