folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Başkasının E-Mailinden Mesaj Gönderme



Başkasının E-Mailinden Mesaj Gönderme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    allah razı olsun kardeş

    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    neyse abü. yazalımda millet sebeblensin.

    belki içinizden biri Allah sevdiğine kavuştursun deyi dua eder.

    xp cd sini cdrooma sokuyonuZ :) ondan sonra windows bileseni ekle kaldırı seçip ISSyi seçiyonuz ve kuruyonuz.

    genis bilgi google.com/?q=localhost kurulumu

    ardından http://www.webhostgear.com/cdonts.zip indirip

    C:\WINDOWS\system32\cdonts.dll atıyonuz.

    daha sonra çalıştır deyip. regsvr32 C:\WINDOWS\system32\cdonts.dll enterlıyorsunuz.

    daha sonra c\wwwroota geliyorsunuz. ve

    mail.asp dosyası olusturuyorsunuz.

    gerekli formu olusturup inputları yazıyonuz. accük asp bilginiz oldugunu varsayıyom kısa geçecem. geniş bilgi guugııll...

    <%
    Set ObjMail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
    ObjMail.From = "ben@mail.com"

    'ObjMail.FromName ="Ben"
    ObjMail.To= "o@mail.com"
    ObjMail.Subject="Mail Konusu"
    'ObjMail.Body= "Bu bir deneme mailidir"

    ObjMail.AddAttachment="C:\resim.gif"
    ObjMail.BodyFormat=0
    ObjMail.MailFormat=0

    ObjMail.Send
    %>

    kodları kurcalayarak, gönderenin ismini,eklenecek dosyayı, gidenin ismini yazabilirsiniz.

    yannız bahın, dosya ekleyerek hiç denemedim. deneyip sonra çalışmadı die bana sövmeyin.geri iade ederim :)

    bunu kullanarak kendi pc niz ile dilediğiniz kişiye dilediğiniz mailden mail gönderebilirsiniz.

    hatta asp bilginiz var ise split kullanarak elinizdeki maillistlere mail bilem gönderebilirsiniz.

    kısaca onada bir örnek yazalım. mesela elinizde bir maillist var. ben@mail.com,sen@mail.com, die hepsi virgulle ayrılmış.

    ayrılmasına da gerek yok mailpicker di sanırım bir program vardı. onla gerekli derlemeyi yapabilirsiniz.

    elinizdeki dosyayı text uzantılı kaydettiniz. dielim chr(10) chr(13) vs. gibi karakterleri replace edin.

    daha sonra dosyayı fso ile okutun. degerinizin adı mailler olsun. diger bir deyisle <%=mailler%>

    gelelim olaya.

    mail = split(mailler, ",")

    for i = 0 to ubound(mail)

    'yukarda yazdığım kodu yazıyonuz giden mail kısmına trim(mail(i))

    Response.write trim(mail(i)) &"mail gönderildi."

    next

    böyle işte.

    bilgi amaçlıdır:)

     

     

     

     

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Hotmaile html olarak mail göndermek için ne yapmamız lazım peki?

    jack daniels 160 yaşında
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    sevimsiniz verdigi koda bakarsan orda

    ObjMail.MailFormat=0, var burda "0" text demek, eger "1" yaparsan HTML oluyor ama yermi bilmiyorum daha denemedim...

     


    anca gidersin...
Toplam Hit: 23272 Toplam Mesaj: 65