

Başkasının E-Mailinden Mesaj Gönderme
-
allah razı olsun kardeş
-
neyse abü. yazalımda millet sebeblensin.
belki içinizden biri Allah sevdiğine kavuştursun deyi dua eder.
xp cd sini cdrooma sokuyonuZ :) ondan sonra windows bileseni ekle kaldırı seçip ISSyi seçiyonuz ve kuruyonuz.
genis bilgi google.com/?q=localhost kurulumu
ardından http://www.webhostgear.com/cdonts.zip indirip
C:\WINDOWS\system32\cdonts.dll atıyonuz.
daha sonra çalıştır deyip. regsvr32 C:\WINDOWS\system32\cdonts.dll enterlıyorsunuz.
daha sonra c\wwwroota geliyorsunuz. ve
mail.asp dosyası olusturuyorsunuz.
gerekli formu olusturup inputları yazıyonuz. accük asp bilginiz oldugunu varsayıyom kısa geçecem. geniş bilgi guugııll...
<%
Set ObjMail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
ObjMail.From = "ben@mail.com"'ObjMail.FromName ="Ben"
ObjMail.To= "o@mail.com"
ObjMail.Subject="Mail Konusu"
'ObjMail.Body= "Bu bir deneme mailidir"ObjMail.AddAttachment="C:\resim.gif"
ObjMail.BodyFormat=0
ObjMail.MailFormat=0ObjMail.Send
%>kodları kurcalayarak, gönderenin ismini,eklenecek dosyayı, gidenin ismini yazabilirsiniz.
yannız bahın, dosya ekleyerek hiç denemedim. deneyip sonra çalışmadı die bana sövmeyin.geri iade ederim :)
bunu kullanarak kendi pc niz ile dilediğiniz kişiye dilediğiniz mailden mail gönderebilirsiniz.
hatta asp bilginiz var ise split kullanarak elinizdeki maillistlere mail bilem gönderebilirsiniz.
kısaca onada bir örnek yazalım. mesela elinizde bir maillist var. ben@mail.com,sen@mail.com, die hepsi virgulle ayrılmış.
ayrılmasına da gerek yok mailpicker di sanırım bir program vardı. onla gerekli derlemeyi yapabilirsiniz.
elinizdeki dosyayı text uzantılı kaydettiniz. dielim chr(10) chr(13) vs. gibi karakterleri replace edin.
daha sonra dosyayı fso ile okutun. degerinizin adı mailler olsun. diger bir deyisle <%=mailler%>
gelelim olaya.
mail = split(mailler, ",")
for i = 0 to ubound(mail)
'yukarda yazdığım kodu yazıyonuz giden mail kısmına trim(mail(i))
Response.write trim(mail(i)) &"mail gönderildi."
next
böyle işte.
bilgi amaçlıdır:)
-
Hotmaile html olarak mail göndermek için ne yapmamız lazım peki?
-
sevimsiniz verdigi koda bakarsan orda
ObjMail.MailFormat=0, var burda "0" text demek, eger "1" yaparsan HTML oluyor ama yermi bilmiyorum daha denemedim...