folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Batılıların Ölüme Tepkisi



Batılıların Ölüme Tepkisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    ölüm kurtuluştur...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thicksinch
    Thicksinch's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    <iframe frameborder="0" width="480" height="360" src="http://www.dailymotion.com/embed/video/xjb6xu"></iframe><br /><a href="http://www.dailymotion.com/video/xjb6xu_peter_people" target="_blank">peter</a> <i>  <a href="http://www.dailymotion.com/utanmaz_medya" target="_blank">utanmaz_medya</a></i>


    Egil! Hicbirsey olmeden yeralti degil!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeliMermi
    DeliMermi's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2010
    Erkek

    onların dinini pek bilmem ama aslında bizim dinimize göre tam tersi olmalı, ölünün arkasından ağlamak isyanla eştir dinimizdi. nitekim "Allah verdi, Allah aldı" derler, isyan etme hakkın yok derler

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    insaların ölümlerine değil doğumlarına ağlayın

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

     gerçekde de aynen öyle hacı.Türk insanları kadar maneviyata değer vermedikleri için bizimki kadar koymuyor onlara bu olaylar.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    Viyanada yaşıyorum hocam burada birisi öldüğünde, devamlı olarak ayinler yapılıyor kilisenin çanları çalıyor pazar günleri duaları oluyor ıvır zıvır ama hepsinin genel psikolojisi allahın yanında oldugu için tatlı bir üzünç duyuyorlar. Hiç kimse öldü gitti cehennemde yanıcak kazığa oturtucaklar abooo diye ağlamıyor. Olumlu baktıkları için öle olmuyor. En fazla ağlıyolar, zaten normalide bu feryat figan gitti 350 yaşındaki nenem ölmeseydi abooo diye ağlamıyor zaten belli bi yaştan sonra ölmesi lazım ölmediyse saçma bakıyorum sdfj

     

     Ha ölen annesi babası kardeşiyse tabikide, çok üzülüyolar orayı burayı tekmeliyolar, onun dışında np


    -----------------------------

     

     

    dini inanç olmadığını farz et, o zaman durum ne oluyor? tanrıya gitmese bile yok olduğuna inanmak veya gittiği yerden emin olmamak yeterli üzüntüyü vermiyor mu?


    -----------------------------

    Şöyle de bir şey var: Dinimizce ağıt günahtır.Allahın aldığı bir canı,neden aldın diye sorguluyorsun çünkü.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    1-alkol sosyal olarak günlük kullanımda

    2-ve sertliği bizdekinden daha layt olduu için

    3-küçüklükten beridir içtikleri içinde böyle bi Rahatlık oluşmuş beyinlerinde,

    antidepresif etkiler... yani aslında çoğu düşündüğünüz başka bizim toplumumuza göre farklı  davranışların da kimyasal evvel nedeni bu..

     


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sammy
    Sammy's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    Bizde hep çok genç öldu dusuncesı vardır fakat onlarda hayat dolu dolu yasandıgı ıcın (genel olarak tabı) dusuncelerı artık burda yapacagını yaptı artık dıger tarafta


    ben sadece ben
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    bizdeki ağıt olayı ise özellikle fantom etkisinden kaynaklanıyor..

    mesela kadın hamile doğurana kadar bebek onun bir organı gibi ancak doğduktan sonrada öyle bir güçlü algılıyor ki vücut sanki hala bir parçası gibi..

    aslında bedeni algılamamızda böyle,daha ilk organlar oluştuktan sonra organlar biz değiliz ama beyin öyle bi bağlı ki dünyaya organları kendinden gibi hissetmeye devam ediyor

    http://www.viddler.com/player/92d398f1


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
Toplam Hit: 7513 Toplam Mesaj: 49