Ben Artık Devrimci Oldum ,[Eyi Etmişin] !
-
-
benim senin listemde işim ne çıkar beni:D
-
Öyle deme abü, küçüklükten düşüyolar bu tuzağa :P
Bu arada birini listeye eklemeden önce yaşını sor, ya da nickine 18+ yaz :) -
izinsiz eklemiştir hoca belki sen yoğunluktan kafanın yerinde olmadığı zamanlarda farketmemişsindir. banada olmuştu öyle ama silmiştim nasıl geldiyse.
yanlış hatırlamıyorsam ; msn yi açıp kişi listesini masaüstüne kaydediyorsun. .ctt uzantılı dosyayı notepadla açıyorsun sonra
Kod :
<xml>
<messenger>
<service>
<contactlist>
<contact>eklemekistediğinepostaadresi@hotmail.com</contact>
yazıp sadece araya şahıs için kodu ekliyorsun sonra uzantıyı .ctt olarak yapıp msnden conct list deyip yani listeyi e postaya çekiyorsun bu şekilde şahsa sormadan ekliyorlar. -
olsun olsun..Bu yastan egitmeye baslayacaksın ki Devrim saglam olsun :)
-
çok şekermiş. keşke msn'inini bizimle paylaşsaydın.
-
hoca 13 yaşında sanırım ufaklık:) napıcan sen onu :)
-
o değilde bnm msn karizma gözüküyomuş :P
-
tabi tabi ne demezsin. ama seninki hangisi bilmiyoruz tabiki :)
-
bulutbey bunu yazdı:
-----------------------------insanlar farklı olmak için bayalaşma yarışındalar

bu tür insanlar kendilerini özel zannedir , kendilerini karşısındakinden hep üstün görür , herşeyi bilirim havasındadır :)bi filizofmuş gibi takılır ama kibir diz boyudur
(anladın sen onu )
-----------------------------
bu yorum çok hoşuma gitti.bravo.
-
Bide 11 inde devrimci 15'inde direnisci modeli var bunun :)

