Ben Artık Devrimci Oldum ,[Eyi Etmişin] !
-
baba hadi bu adam çocukta bişey bilmiyor.. 20 yaşına gelip hala bunları söyleyen adamlar var onlara ne diyecez
azuhahahahahaajajaajajajaja.
-
msn'de acilen nick değiştirmem gerek sanırım :D kıyamet olayını biran önce bırakıp 20 yaşında solcuyum 33 yaşında che olacam gibisinden saptırık bişiyler yazmam lazım :D
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------msn'de acilen nick değiştirmem gerek sanırım :D kıyamet olayını biran önce bırakıp 20 yaşında solcuyum 33 yaşında che olacam gibisinden saptırık bişiyler yazmam lazım :D
-----------------------------
yok dei$me kıyamet kopcakmı$ gelsinde beraber kopalım olayın çok tutuldu herkes çalıo o ki$iseli :F -
lan compu beni engelledinmi a.q :D ben niye yokum lan listede :( :D
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
lan compu beni engelledinmi a.q :D ben niye yokum lan listede :( :D
-----------------------------Bende yokum :)) Compu ayak çekiyo bize :)
veriyolar ellerine 2 kitap okuyo inanıyo garibim :)) Devrimciyiz ee Atatürkçüyüz ee neyi devireceksiniz :) MAntıksızlıklar içinde devrimci aynı şekil şerihatçılar da öyle aynı şekil pkk da kardeşim şu ülkeyi rahat bırakın a.q ya
-
13 yaşında hayatı öğrendim sanan tipler ,dümbelek...Obje...
-
yok a.q lebron james desek yeridir.
-
listede ki wassh kırmızı renkte o nasıl yapilio? yoksa msn mi farklı?
-
bulutbey bunu yazdı:
-----------------------------insanlar farklı olmak için bayalaşma yarışındalar

bu tür insanlar kendilerini özel zannedir , kendilerini karşısındakinden hep üstün görür , herşeyi bilirim havasındadır :)bi filizofmuş gibi takılır ama kibir diz boyudur
(anladın sen onu )
-----------------------------bazıları da parapisikolojiyle farklı olabilecekleri düşüncesi içine dalarlar ama sonuçta kağıt döndürmekten öteye gidemeyeceklerini anlayıp bozuntuya vermeden zamanı bükebileceklerini iddaa ederler.
sen daa ii anladın onu ((:
-
ismailca bunu yazdı:
-----------------------------
listede ki wassh kırmızı renkte o nasıl yapilio? yoksa msn mi farklı?
-----------------------------
:)
