folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Benimle Sibiryaya Gelen Varmi?



Benimle Sibiryaya Gelen Varmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kadın?


    -----------------------------
    bildiğim üzre eskimolara misafirliğe gittiğinde sana karılarını ikram ediyorlar..eğer yapmazsan cok büyük hakaret sayılıyormus..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca ne zaman gidiyon hangi tarihte  ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kadın?


    -----------------------------

    aklıma bi fıkra geldi. Bigün temel sibiryaya arkadaşının yanına gider. Bunlar ilk günün hatırına alem yaparlar. sabah olur, temel şaftı kaymış halde uyanır. döner sorar arkadaşına:

    -dün burda beyaz bi kadın varmıydı?

    -yoktu.

    -peki siyah kadın varmıydı?

    -o da yoktu.

    -peki siyah beyaz kadın var mı?

    - o nasıl olsun?

    -yav desene sabaha kadar penguen sikmişiz!

    o hesap.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Adam sana bunu değil;


    http://wikitravel.org/upload/shared//thumb/0/00/Russian_nightclub.jpg/300px-Russian_nightclub.jpg

    bunu vaad ediyor hoca

    http://www.resimmax.net/wp-content/uploads/2008/10/wwwresimmaxnet-eskimo-evleri.jpg


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adam sana bunu değil;


    http://wikitravel.org/upload/shared//thumb/0/00/Russian_nightclub.jpg/300px-Russian_nightclub.jpg

    bunu vaad ediyor hoca

    http://www.resimmax.net/wp-content/uploads/2008/10/wwwresimmaxnet-eskimo-evleri.jpg


    -----------------------------

    harbi olaya nokta koyan açıklama


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    E onun içini de ilk fotoya çevirmek senin elinde hocam :D


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz


    -----------------------------

    3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz


    -----------------------------

    3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen


    -----------------------------

    ahaha la Galdio :) ne adamsin hic unutmam tahrip.com varken anam bir baktim bu sifresini tahrip koymus :)

    simdi anliyorum neden igloda yasiyorsun. la burdada sifreni tahribat koymus olmayasin haha

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    zoom8 bunu yazdı:
    -----------------------------

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz


    -----------------------------

     

    3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen


    -----------------------------

     

    ahaha la Galdio :) ne adamsin hic unutmam tahrip.com varken anam bir baktim bu sifresini tahrip koymus :)

    simdi anliyorum neden igloda yasiyorsun. la burdada sifreni tahribat koymus olmayasin haha


    -----------------------------

    zikimde olmayan sitelerde $ifrem calinsa ne olur calinmasa ne olur?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    ee ne zaman gidiyoz ? ücret ne kadar :)


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
Toplam Hit: 7784 Toplam Mesaj: 43