Benimle Sibiryaya Gelen Varmi?
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
Kadın?
-----------------------------
bildiğim üzre eskimolara misafirliğe gittiğinde sana karılarını ikram ediyorlar..eğer yapmazsan cok büyük hakaret sayılıyormus.. -
hoca ne zaman gidiyon hangi tarihte ?
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
Kadın?
-----------------------------aklıma bi fıkra geldi. Bigün temel sibiryaya arkadaşının yanına gider. Bunlar ilk günün hatırına alem yaparlar. sabah olur, temel şaftı kaymış halde uyanır. döner sorar arkadaşına:
-dün burda beyaz bi kadın varmıydı?
-yoktu.
-peki siyah kadın varmıydı?
-o da yoktu.
-peki siyah beyaz kadın var mı?
- o nasıl olsun?
-yav desene sabaha kadar penguen sikmişiz!
o hesap.
-
Adam sana bunu değil;

bunu vaad ediyor hoca

-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
Adam sana bunu değil;

bunu vaad ediyor hoca

-----------------------------harbi olaya nokta koyan açıklama
-
E onun içini de ilk fotoya çevirmek senin elinde hocam :D
-
decameron bunu yazdı:
-----------------------------
Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz
-----------------------------3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
decameron bunu yazdı:
-----------------------------
Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz
-----------------------------3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen
-----------------------------ahaha la Galdio :) ne adamsin hic unutmam tahrip.com varken anam bir baktim bu sifresini tahrip koymus :)
simdi anliyorum neden igloda yasiyorsun. la burdada sifreni tahribat koymus olmayasin haha
-
zoom8 bunu yazdı:
-----------------------------
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
decameron bunu yazdı:
-----------------------------
Bizim gladio igloda yaşıyor ondan bilgi alabilirsiniz
-----------------------------3+1, yerden isitmali, yerler parke, camlar pimapen
-----------------------------ahaha la Galdio :) ne adamsin hic unutmam tahrip.com varken anam bir baktim bu sifresini tahrip koymus :)
simdi anliyorum neden igloda yasiyorsun. la burdada sifreni tahribat koymus olmayasin haha
-----------------------------zikimde olmayan sitelerde $ifrem calinsa ne olur calinmasa ne olur?
-
ee ne zaman gidiyoz ? ücret ne kadar :)
