Benimle Sibiryaya Gelen Varmi?
-
Caktimcakmagioptumyapragi bunu yazdı:
-----------------------------
foklarimi sikceksiniz orda 4 ayda
-----------------------------muhahahah
ahahahah
aslinda süper bir teklif,4 ay uzun bir süre olsada gelmeyi cok isterdim :)
-
bunun adı da Sibirya açılımı olsun..
-
zoom8 bunu yazdı:
-----------------------------
Bir yasam felsefesi, bir yasam tarzi! benimle sibiryaya gelmek isteyen varmi? birtane tanidigim eskimo var. Herseyi biliyor iglo yapmasini balik tutmasini vs bize hepsini ögretecek. Ama herseyden uzak kalacaksiniz orda elektrik yok telefon yok vs. bizi helikopterle alacaklar. arkadas ariyorum yanimda. tam 4 ay orda kalacagiz. Iglonun ici soguk diyenler yanlis biliyor gercekten sicak oluyor nedense. Varmisiniz bir yasam felsefesi kazanmaya?
Not: yemek olarak tek balik yenilecek. Geri dönme olanaginiz yok. hasta olursaniz balik gözü iyi gelecektir.
-----------------------------taşak geçmiyorsan gelebilitem var, fok avlar köpek süreriz.
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky hocam sen Sibirya, Eskimo diyince aklında ne canlandırdın bilmiyorum ama Sibirya, Rusya hocam..
Ruslar var işte..
Bizim arkadaş da 12sinde gidiyor kız arkadaşının yanına.. Daha doğrusu nişanlısı..
Bu sezon Sibiryadan çok hatun geldi bizim otele..
Bilmesem söylemem yani.. Bana inan onlardan paralı, gece hayatını, eğlenmeyi iyi bileni yok :)
-----------------------------Ah ah, Lenin'in kemikleri sızlıyordur :).
Hadi gelmeyi kabul ettik diyelim, para vs...
-
çok çok çok isterdim ama param yok,pasaportum yok,vizemde yok yani yaş
-
ben yıllardır eskimo dilini vede yaşamını öğrenmek isterdim bana bilgi verirsen sevinirim ...
pm at sana msn vede email verim yazıcak
bu arada ben bir erkeğim ama istersen kabul et istersen etme
böyle davet eden olursa hiç kaçırmam ama bende iş yok yani para yok nasıl gideceğiz bu arada
-
SonKralice bunu yazdı:
-----------------------------
ben geliyorum hemen cantami hazirliyam böyle bi macerayi kaciramammmmmmmm
beni bekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-----------------------------alınma ama yorumların tbt ye biraz abest kaçıyor. normal bir forum değil burası. yukarıda yazdığın mesaj çok gereksiz.
-
SonKralice bunu yazdı:
-----------------------------
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
SonKralice bunu yazdı:
-----------------------------
ben geliyorum hemen cantami hazirliyam böyle bi macerayi kaciramammmmmmmm
beni bekleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-----------------------------alınma ama yorumların tbt ye biraz abest kaçıyor. normal bir forum değil burası. yukarıda yazdığın mesaj çok gereksiz.
-----------------------------özr. dilerim ama normal halim bu hemmm insanlari ben güldüryorum yeri geldimide birsey paylasiyorum ;)
öyle benimle konusamasinnnnnnn. senden sikayetciyim polis cagirsin birisi :D
saka bi yana :D okuma benim mesajimi eger baskasida sikayetciyse birsey yazmam ozmn daha
-----------------------------özür dilerim. agresif davrandın biraz :) sadece belirtmek istedim. paylaşımlarını gördüm gayet güzel ;);)
-
zoom ciddiysen gelim.. pasaport falan işleri yorar biraz ama bunun dışında masrafları ne bu işin ?
-
zoom gitmiş galiba ::D
