Beyaz Eşya Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek

    Selamlar,

    Evlilik sebebiyle buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi almak istiyorum.

    Haftasonu çıkıp biraz araştırma fırsatım oldu Samsung, Lg ve Arçelik markalarının ürünlerini beğendim.

    Bu tür aletlerin biraz da şans işi olduğunu biliyorum ama bile bile de lades olmak istemiyorum o sebeple Vestel'i eliyorum.

    İthal olan Bosch ve Siemens'in önceden çok dayanıklı olduğunu fakat Çerkezköydeki üretim tesislerine geçince çok bozduğunu, kullananların genelde şikayet ettiğini okudum. 

    Tecrübelerinize dayanarak marka, model tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamalr hocam..Arçelik de çalışan arkadaşımın dediğine göre garanti sonrası ürün bozulmaları başlıyormuş.Anca kabul etmek gerekir ki en yaygın teknik servis arçelik te..


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Ben full Bosch aldım 4-5 ay oldu çok memnunum, genel olarak buzdolabı ses yapıyor demişlerdi o bile olmadı hocam. Ayırdığın bitçeyi yazarsan yardımcı olmaya çalışalm 


    طדṮ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoQaN
    GoQaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2015
    Erkek

    Ben tüm beyaz eşyalarımda A dan Z ye Vestel tercih ediyorum. Alırken avantajlı, kullanım ve dayanıklılık süresi oldukça uzun. Yedek parçası uygun ve temin edilebiliyor. Bir de ilk aldığında servis kurulumu ile garantisini çok uzun yıllar çok uygun fiyata uzatabiliyorsun.. Tavsiye ederim ..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı

    Ben full Bosch aldım 4-5 ay oldu çok memnunum, genel olarak buzdolabı ses yapıyor demişlerdi o bile olmadı hocam. Ayırdığın bitçeyi yazarsan yardımcı olmaya çalışalm 

    Herkesin her markada yaşadığı şikayet ve memnuniyet var nasıl yapıcam bilmiyorum :)

    Gözlemlediğim kadarıyla buzdolabı 4-4,5 çamaşır 2.5 bulaşık 2-2.5 bin lira arası değişiyo o yüzden 9-10 bin liraya kadar çıkabilirim hocam. Malum fiyatlar çok artmış, haftasonu gezdiğim yerlerin hemen hemen hepsi ekimde tekrar zam gelecek dediler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Evimizde senelerdir Arçelik kullanılır. Hiç bozulduklarını hatırlamam. Anca 10-15 sene geçerde bir sıkıntı çıkartır yenisini alırsın. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    narcobs bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Ben full Bosch aldım 4-5 ay oldu çok memnunum, genel olarak buzdolabı ses yapıyor demişlerdi o bile olmadı hocam. Ayırdığın bitçeyi yazarsan yardımcı olmaya çalışalm 

    Herkesin her markada yaşadığı şikayet ve memnuniyet var nasıl yapıcam bilmiyorum :)

    Gözlemlediğim kadarıyla buzdolabı 4-4,5 çamaşır 2.5 bulaşık 2-2.5 bin lira arası değişiyo o yüzden 9-10 bin liraya kadar çıkabilirim hocam. Malum fiyatlar çok artmış, haftasonu gezdiğim yerlerin hemen hemen hepsi ekimde tekrar zam gelecek dediler

    Hocam paylaştığın fiyatlara orta segment Bosch ürünlerini alabilirsin, renk tercihini beyaz yaparsan ordan ürün basına 200 tl kar etme şansın var.

    Siemens, bosch kaliteli markalar boschun servis ağı daha geniş + olarak aynı fabrikada üretiliyor. Sonuc olarak biraz sans işi ama begendiğin ürünlerin kronik arızası yoksa kafana yatanı al derim.


    طדṮ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    En sevdigim konulardan

    Para sikintin yoksa yikama grubu miele dolap liebherr 

    Eger orta seviye ise almanya uretimli bosch

    Cok para vernek istemiyorum dersen daha f/p urunler tavsiye edebilirim


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Pazarlık yap mutlaka. Acar tokatlıyorlar. Mediamarkt bile pazarlık yapabiliosun. 


    ftw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı

    En sevdigim konulardan

    Para sikintin yoksa yikama grubu miele dolap liebherr 

    Eger orta seviye ise almanya uretimli bosch

    Cok para vernek istemiyorum dersen daha f/p urunler tavsiye edebilirim

    Hocam Miele, Liebherr, Sharp falan biraz tuzlu geliyo açıkcası, o kadar bütçe ayıramam.

    Almanya üretimi Boschların da fiyatları çok yüksek. 6 bin buzdolabına 4.5 bin çamaşır makinesine o fiyatı veriyolar. Yerli üretimlerini de öneren sayısı çok az. 

    Başka tavsiyen var mı hocam?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek
    tagext bunu yazdı

    Pazarlık yap mutlaka. Acar tokatlıyorlar. Mediamarkt bile pazarlık yapabiliosun. 

    Eyvallah hocam. Ürünü hazır olanlar liste fiyatlarına göre en az 400-500 iniyolar zaten. Mediamarktta yapamadım ama, sadece taksit yaptıklarını söylediler

Toplam Hit: 2477 Toplam Mesaj: 35
beyaz eşya