Beyler Sıkıntıdayım Gelin Dertleselim
-
Beni bilen arkadaslar var aranızda.Son 1 aydır kafayı yemek üzereyim geceleri 2 saat yatağın içinde bi sağa bi sola dönüyorum yatamıyorum.Meslek lisesi son sınıfda pc okuyorum.Final dershanesine gidiyorum ama ne yapmak istediğim konusunda en ufak bir fikrim yok.Eskiden pc müh. olmayı düşünüyodum ama okuldaki hocalar ve çevrem yüzünden ne pcye ilgim kaldı nede pc müh.
Deneme sınavlarında barajı bile geçemiyorum sayısalım ölü.Yazmaya ilgim var ufak tefek senaryo ve ing. hikaye yazıyorum ama onun dışında sözel tarafımda çok iyi değil.Eğer kafama kesin koyarsam ben şunu istiyorum dersem yurtdısında okuma ihtimalimde olabilir ama bende ne okursam okuyayım temel yok.Ne yapmak istediğime karar veremediğim için ders calısasımda gelmiyor.Bişeyi cok istersem yapabilirim.Türkiyede yaşamak istemiyorum ya Rusya yada Finlandiyada yaşamayı düşünüyorum.
En büyük korkum başı boş ipsiz sapsız biri olmak.Suan bize ne soruyorsun diceksiniz bişey sormuyorum sadece öle anlatmak istedim.
-
hoca çalışmaya başla geç değil. 2 ayda nereleri kazananlar gördüm :) şimdiden itibaren düzenli bi progrma yaparsan 2 ayda emin ol girersin pc müh. bide psikiyatriye git büyük yararı olur 1 ay içinde ilaçların etkisinide görürsün
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
Beni bilen arkadaslar var aranızda.Son 1 aydır kafayı yemek üzereyim geceleri 2 saat yatağın içinde bi sağa bi sola dönüyorum yatamıyorum.Meslek lisesi son sınıfda pc okuyorum.Final dershanesine gidiyorum ama ne yapmak istediğim konusunda en ufak bir fikrim yok.Eskiden pc müh. olmayı düşünüyodum ama okuldaki hocalar ve çevrem yüzünden ne pcye ilgim kaldı nede pc müh.
Deneme sınavlarında barajı bile geçemiyorum sayısalım ölü.Yazmaya ilgim var ufak tefek senaryo ve ing. hikaye yazıyorum ama onun dışında sözel tarafımda çok iyi değil.Eğer kafama kesin koyarsam ben şunu istiyorum dersem yurtdısında okuma ihtimalimde olabilir ama bende ne okursam okuyayım temel yok.Ne yapmak istediğime karar veremediğim için ders calısasımda gelmiyor.Bişeyi cok istersem yapabilirim.
En büyük korkum başı boş ipsiz sapsız biri olmak.Suan bize ne soruyorsun diceksiniz bişey sormuyorum sadece öle anlatmak istedim.
-----------------------------hiiç korkma.
meslek liseside olsa bölümünü sakın bırakma, üstüne git. okul(lar) bittikten sonra anlarsın o yazdığının hiç bişey ifade etmediğini.
-
okumamazlık etmede naparsan yap hocam
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------Beni bilen arkadaslar var aranızda.Son 1 aydır kafayı yemek üzereyim geceleri 2 saat yatağın içinde bi sağa bi sola dönüyorum yatamıyorum.Meslek lisesi son sınıfda pc okuyorum.Final dershanesine gidiyorum ama ne yapmak istediğim konusunda en ufak bir fikrim yok.Eskiden pc müh. olmayı düşünüyodum ama okuldaki hocalar ve çevrem yüzünden ne pcye ilgim kaldı nede pc müh.
Deneme sınavlarında barajı bile geçemiyorum sayısalım ölü.Yazmaya ilgim var ufak tefek senaryo ve ing. hikaye yazıyorum ama onun dışında sözel tarafımda çok iyi değil.Eğer kafama kesin koyarsam ben şunu istiyorum dersem yurtdısında okuma ihtimalimde olabilir ama bende ne okursam okuyayım temel yok.Ne yapmak istediğime karar veremediğim için ders calısasımda gelmiyor.Bişeyi cok istersem yapabilirim.
En büyük korkum başı boş ipsiz sapsız biri olmak.Suan bize ne soruyorsun diceksiniz bişey sormuyorum sadece öle anlatmak istedim.
-----------------------------kardesim bundan 1 ay önce işten kovuldum
hayatımda yedigim en saglam kazıklardan 1 tanesi benim işten kovulmam oıldu aynı senin durum gbi yediremiodum tamam mı cevrem var istedigim işe girerim sıkıntı yok işimide iyi yaptıgıma inanıorum notebook teknikeriyim ben fakad baya o teknik servisde calısan teknikerleri parmagımda oynatırım
sonra düşündüm moralim bozuk neonell var bu sitede öss ye gir kazanırsın zart zurt esir aldı düşündüm mantıklı konustu kimsenin amelesi olma millet senn amelen olsun dedi ben 2 senedir amele gibi kullanıldım sırf su işi ögrenebilmek içindi simdi işi biliorum fakad işi istemiorum. simdi adam gibi öss ye hazırlanıorum adam gibi giricm inşallahda bi yeri tutturcm sonra ne mi olucak bilgisyar okuorm bende meslek hane gittiğmde yerde önce kendi hayatımı sonra insanların hayatlarını değiştircm kafamda böle syeler var işte bunalınca yaz yada birine anlat bizim anlatacak arkdasımızda yok bi bu siteden mihni var oda bildigin süzme mal kafayı yedigi için konusamıoruz bile sıkma canını atlatırız kardesim biz neler atlatmadık ki ... hem neo öleck bak hayata gülümsüo hala :D
-
rüyamda gördüm seni dün gece. kimi görsem bi sıkıntısı oluyor, hayırlısı. tek diyecegim bu yaz elinden geldigi kadar eglen, gez. kendini psikolojik olarak hazırla ve seneye adam gibi calıs, sınava gir. hatta bu seneyi siktir etmis bilse olsan ufak ufak calısmaya calıs en azından bos durma.
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
rüyamda gördüm seni dün gece. kimi görsem bi sıkıntısı oluyor, hayırlısı. tek diyecegim bu yaz elinden geldigi kadar eglen, gez. kendini psikolojik olarak hazırla ve seneye adam gibi calıs, sınava gir. hatta bu seneyi siktir etmis bilse olsan ufak ufak calısmaya calıs en azından bos durma.
-----------------------------gel bize içelim andrei :W
-
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
rüyamda gördüm seni dün gece. kimi görsem bi sıkıntısı oluyor, hayırlısı. tek diyecegim bu yaz elinden geldigi kadar eglen, gez. kendini psikolojik olarak hazırla ve seneye adam gibi calıs, sınava gir. hatta bu seneyi siktir etmis bilse olsan ufak ufak calısmaya calıs en azından bos durma.
-----------------------------gel bize içelim andrei :W
-----------------------------
"gel bize seni esir alayım sabaha kadar bana matematik calıstır" demiyo da ibne .D -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
rüyamda gördüm seni dün gece. kimi görsem bi sıkıntısı oluyor, hayırlısı. tek diyecegim bu yaz elinden geldigi kadar eglen, gez. kendini psikolojik olarak hazırla ve seneye adam gibi calıs, sınava gir. hatta bu seneyi siktir etmis bilse olsan ufak ufak calısmaya calıs en azından bos durma.
-----------------------------gel bize içelim andrei :W
-----------------------------
"gel bize seni esir alayım sabaha kadar bana matematik calıstır" demiyo da ibne .D
-----------------------------
ne yukarıda elemana veriosun ara gazı yok durma calıs falan gel beni calıstır dedigimde sanki kaymakamsınız amk vaktimiz yok sen mewzu yaparsın ayzagadA:d -
hocam fazla takma ufak bi programlar başarırsın merak etme. Yurt dışında okuma şansın varsa Odesa Denizcilik Üniversitesi Odessa Politeknik Üniversitesi var bunları tavsiye ederim. Ama yurt dışında okumak kolay olmasa gerek bu iki bölümde gayet iyi ama ben sana denizciliği tavsiye ederim. Dünyanın en iyi denizcilik okuludur. Ben denizcilikten ne anlarım deme zaten lisede verilen bilgiyle okuduğum bölümün işini yapman çok zor.
-
öncelikle mesajımı ciddiye alırmısın bilemem
kafana takman hata bir kere
ben böyle durumlara zor zaman derim
meslek lisesi daha yolun ilk adımı,seni sürekli sıkan insanlar var galia çevrende
bazen verilen öğütler,tavsiyeler,asık suratlar insanı öyle sıkarki bazen bu tür zor zamanlar yaşarsın
yapman gereken bir süre kop herşeyden 1 gun 1kaçgün sana kalmış,keyif alacağın şeyler yap
asık surat gördunmu uzaklaş,yani psikolojik olarak rahatlamaya çalış
ama ne yaparsan yap dersleri boşlama,bir yandanda ne yapacsğını düşün
yerinde olsam yurtdışı kariyer olayına kendimi hazırlarım,yavaş yavaş.tr de hiçbirşey yok........
