Bf3 Bu Neyin Hatası ?
-
merhaba müridler bf3 kurdum dun bugun biraz oynıyım dedim arada siyah ekran geliyordu çözümü nette buldum yaptım şimdi
tıklayınca aşağıdaki ekranda kalıyor sinir oldum bi oyun oynayamadım nedir bu bilen var mı ?
é tusuna basınca consol iniyor bu ekranda o kadar olayı çözemdim :W

-
hacı tm yi sildin dimi o geldi şimdi aklıma =)
-
DestinatioN bunu yazdı
hacı tm yi sildin dimi o geldi şimdi aklıma =)
valla bişiyi silmedim direk klasoru atıp kopyala değiştir dedim :F
ne yapacaz onu diyin bana 1 saat oynıyıp yatayım bu net hızı ile tekrar indirilmez sildik dosyaları da
-
aı oyunun içinde bi yerde tm uzantısını siliodun googledan bak nereyi silioduk şimdi atırlayamadım
alıntı: beyler klasörun adi BattlefiEld TM ya :))) o Tm yi silin oyun açılıyo böle bişey aramayın günlerce :))
DestinatioN tarafından 15/Ağu/12 23:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Şunu bir bak ;
http://s2.dosya.tc/server18/XWP1jN/Yeniklas_r_2_.rar.html
Dosyaları battlefield 3'ün içine at değiştir de. Yeni klasörün içindeki dosyaları. -
ha bu arada aldınmı ekran kartı
-
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
-
Kreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
-
mennunsun herhalde karttan :D
-
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
abi onlarda lazım sanırım siyah ekran sorunu da gider mi senin dosyalarla ?
bu eng. dosyalarında problem varmış
-
Kreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
abi onlarda lazım sanırım siyah ekran sorunu da gider mi senin dosyalarla ?
bu eng. dosyalarında problem varmış
Ben sorunsuz oynuyorum o yüzden direk kendi özümdeki klasörleri upload ettim. tekrardan mı yüklüyorsun şimdi ?
Oyunu başka Sunucudan mı çekiyorsun yoska sadece silip olan exe'den mi kuracaksın ?
