folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bf3 Bu Neyin Hatası ?



Bf3 Bu Neyin Hatası ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi 

    3.kez söylüyorum halloldu :D

    He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.

    Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi 

    3.kez söylüyorum halloldu :D

    He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.

    Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :D

    ahah eyw. :) bi bu sağ tık yapınca yakınlaştırma kalmıyor ya öyle cod gibi ona ayar oldum ak :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi 

    3.kez söylüyorum halloldu :D

    He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.

    Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :D

    ahah eyw. :) bi bu sağ tık yapınca yakınlaştırma kalmıyor ya öyle cod gibi ona ayar oldum ak :W

    Alış cod'unki çok saçma gelir çünkü böyle daha seri oynuyorsun çat çat otomatik aç kapa yapar gibi oluyor. az ilerle anlayacaksın :D ben cod'da bitrdim bf3'ün tırnağı olamaz :D

     


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    deniyip görecez :F

    hazır konu açılmışken sorayım hocu 

    ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi  oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    deniyip görecez :F

    hazır konu açılmışken sorayım hocu 

    ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi  oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım 

    cod'un serilerini hiç oynamadım tek mw3'ü oynadım hocam, onuda tek seferde hiç kapatmadan 1 kerede bitirdim 7-8 saat falan sürdü, arada yemek falan yedim vs. o yüzden tek sefer oynadığımdan hiç bir kısmını hatırlamıyorum desem yeridir :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    deniyip görecez :F

    hazır konu açılmışken sorayım hocu 

    ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi  oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım 

    cod'un serilerini hiç oynamadım tek mw3'ü oynadım hocam, onuda tek seferde hiç kapatmadan 1 kerede bitirdim 7-8 saat falan sürdü, arada yemek falan yedim vs. o yüzden tek sefer oynadığımdan hiç bir kısmını hatırlamıyorum desem yeridir :D

    valla bende bu son serilerinden birini 5 saatte bitirmiştim mw3 idi sanırım bizim eleman ölmüştü price ile işi bitirmiştik :)

    farkımız su sigara ile bitirdim kalkmadım bile ben adada :D

    ama anlattığım bu oyun dert oldu içime hangi oyun hatırlamıyorum bi türlü


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 2667 Toplam Mesaj: 27