Bf3 Bu Neyin Hatası ?
-
Kreyzi bunu yazdı
dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi
3.kez söylüyorum halloldu :D
He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.
Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :D -
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi
3.kez söylüyorum halloldu :D
He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.
Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :Dahah eyw. :) bi bu sağ tık yapınca yakınlaştırma kalmıyor ya öyle cod gibi ona ayar oldum ak :W
-
Kreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi
3.kez söylüyorum halloldu :D
He ben onu sordum sadece, benim dosyalarımı attın hesabına.
Tamam sorun yoksa gider o son bölüme kadar. Go on. Kreyzi join the game :Dahah eyw. :) bi bu sağ tık yapınca yakınlaştırma kalmıyor ya öyle cod gibi ona ayar oldum ak :W
Alış cod'unki çok saçma gelir çünkü böyle daha seri oynuyorsun çat çat otomatik aç kapa yapar gibi oluyor. az ilerle anlayacaksın :D ben cod'da bitrdim bf3'ün tırnağı olamaz :D
-
deniyip görecez :F
hazır konu açılmışken sorayım hocu
ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım
-
Kreyzi bunu yazdı
deniyip görecez :F
hazır konu açılmışken sorayım hocu
ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım
cod'un serilerini hiç oynamadım tek mw3'ü oynadım hocam, onuda tek seferde hiç kapatmadan 1 kerede bitirdim 7-8 saat falan sürdü, arada yemek falan yedim vs. o yüzden tek sefer oynadığımdan hiç bir kısmını hatırlamıyorum desem yeridir :D
-
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
deniyip görecez :F
hazır konu açılmışken sorayım hocu
ilk giriş sahnesinde bi bottayız sudan sessizce geçiyoruz adamlar bizi fark ediyor yüzerek kıyıya çıkıyoruz sonra ilk iş önümüzde köprüde duran 2 adamı bıçakla sessizce temizlemek (birini ben birini başka eleman) bu cod'un son serisiydi demi ? son serileri pc sağolsun oynatmadı bana bi kafede gördüm hangi oyun hatırlamıyorum bf3 diye aklımdaydı bugün oynayınca o olmadığını anladım
cod'un serilerini hiç oynamadım tek mw3'ü oynadım hocam, onuda tek seferde hiç kapatmadan 1 kerede bitirdim 7-8 saat falan sürdü, arada yemek falan yedim vs. o yüzden tek sefer oynadığımdan hiç bir kısmını hatırlamıyorum desem yeridir :D
valla bende bu son serilerinden birini 5 saatte bitirmiştim mw3 idi sanırım bizim eleman ölmüştü price ile işi bitirmiştik :)
farkımız su sigara ile bitirdim kalkmadım bile ben adada :D
ama anlattığım bu oyun dert oldu içime hangi oyun hatırlamıyorum bi türlü
