Bf3 Bu Neyin Hatası ?
-
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
abi onlarda lazım sanırım siyah ekran sorunu da gider mi senin dosyalarla ?
bu eng. dosyalarında problem varmış
Ben sorunsuz oynuyorum o yüzden direk kendi özümdeki klasörleri upload ettim. tekrardan mı yüklüyorsun şimdi ?
Oyunu başka Sunucudan mı çekiyorsun yoska sadece silip olan exe'den mi kuracaksın ?valla mevcut dosyaları tekrar kuruyorum ttnet sağolsun tekrar indirmek ömür çürütür
edit : ayrıca sende ki bu bf3.exe crack demi ?
Kreyzi tarafından 15/Ağu/12 23:35 tarihinde düzenlenmiştir -
Kreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
abi onlarda lazım sanırım siyah ekran sorunu da gider mi senin dosyalarla ?
bu eng. dosyalarında problem varmış
Ben sorunsuz oynuyorum o yüzden direk kendi özümdeki klasörleri upload ettim. tekrardan mı yüklüyorsun şimdi ?
Oyunu başka Sunucudan mı çekiyorsun yoska sadece silip olan exe'den mi kuracaksın ?valla mevcut dosyaları tekrar kuruyorum ttnet sağolsun tekrar indirmek ömür çürütür
edit : ayrıca sende ki bu bf3.exe crack demi ?
Kalınlaştırdığım yazın ile kalınlaştırdığım yeri oku cevap içinde zaten :D -
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
neyse yav uğraşamam direk sildim baştan kuruyorum iso'ları silmemişim bugun de oynama hayalleri gitti artık yapacak bişi yok :W
ayrıca bu reload sürümü fark eder mi ki ?
Madem sileceksin beni ne diye uğraştırdın mübarek upload etmekle :D
abi onlarda lazım sanırım siyah ekran sorunu da gider mi senin dosyalarla ?
bu eng. dosyalarında problem varmış
Ben sorunsuz oynuyorum o yüzden direk kendi özümdeki klasörleri upload ettim. tekrardan mı yüklüyorsun şimdi ?
Oyunu başka Sunucudan mı çekiyorsun yoska sadece silip olan exe'den mi kuracaksın ?valla mevcut dosyaları tekrar kuruyorum ttnet sağolsun tekrar indirmek ömür çürütür
edit : ayrıca sende ki bu bf3.exe crack demi ?
Kalınlaştırdığım yazın ile kalınlaştırdığım yeri oku cevap içinde zaten :DKalınlaştırdığın yazım ile kalınlaştırdığın yer için sağol sorunsuz oynuyorum :F
bu arada @destineyşın dayı çok saol sayende high olarak oynuyoruz oyunu mis gibi :F
-
Kreyzi bunu yazdı
aldım abi mis gibi hemde :)
Hocam ekran kartı ne aldın ?
-
arkdas sımdı oyundadır :D
biraz arıstırma sonrasında arkadasa sunu önermiştim
fiyatına göre iyi karttır
DestinatioN tarafından 16/Ağu/12 00:09 tarihinde düzenlenmiştir -
DestinatioN bunu yazdı
arkdas sımdı oyundadır :D
biraz arıstırma sonrasında arkadasa sunu önermiştim
fiyatına göre iyi karttır
aynen buydu çıktım oyundan yatalım daha sahur var sabah iş var :F
vatandan indirilimli aldım bide bunu 155 liraya :F 500watt bide power taktırdım iyi oldu makina oyunlardan tat alıyor insan
-
Kreyzi bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
arkdas sımdı oyundadır :D
biraz arıstırma sonrasında arkadasa sunu önermiştim
fiyatına göre iyi karttır
aynen buydu çıktım oyundan yatalım daha sahur var sabah iş var :F
vatandan indirilimli aldım bide bunu 155 liraya :F 500watt bide power taktırdım iyi oldu makina oyunlardan tat alıyor insan
oyunu açabildin mi ? -
1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
arkdas sımdı oyundadır :D
biraz arıstırma sonrasında arkadasa sunu önermiştim
fiyatına göre iyi karttır
aynen buydu çıktım oyundan yatalım daha sahur var sabah iş var :F
vatandan indirilimli aldım bide bunu 155 liraya :F 500watt bide power taktırdım iyi oldu makina oyunlardan tat alıyor insan
oyunu açabildin mi ?hea ilk bölümü geçtim bina yıkıldı üstüme sonra biraz daha ilerledim bunlar bi yerde epey kalabalık sanırım alayına çökmem lazım
artık yarına saol tekrar
-
Kreyzi bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıKreyzi bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
arkdas sımdı oyundadır :D
biraz arıstırma sonrasında arkadasa sunu önermiştim
fiyatına göre iyi karttır
aynen buydu çıktım oyundan yatalım daha sahur var sabah iş var :F
vatandan indirilimli aldım bide bunu 155 liraya :F 500watt bide power taktırdım iyi oldu makina oyunlardan tat alıyor insan
oyunu açabildin mi ?hea ilk bölümü geçtim bina yıkıldı üstüme sonra biraz daha ilerledim bunlar bi yerde epey kalabalık sanırım alayına çökmem lazım
artık yarına saol tekrar
Hayır nasıl yaptın dosyalar işe yaradımı yoska kendin mi hallettin :D -
dayı kurdum oyunu senin dosyaları attım içine şimdilik sorun yok gibi
3.kez söylüyorum halloldu :D
